Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (69)
Miehet on itsekeskeisiä eikä käytä järkeään. Näin sinkkunaisena parisuhteessa olevien miesten vonkaamisen määrä ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä. Monella tuore parisuhde, jossa kuulisi olevan vielä ihastusta ja rakastumisen huumaa, mutta täytyy hakea jännitystä minulta, säädöltä vuosien takaa.
Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.
Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.
Mulla on vasektomia ja pidän enempi peppuseksistä.
Mutta mietipä niitä naisia, jotka ovat perheellisiä ja antavat tuntemattomille perheellisille tai sinkkumiehille ilman kumia. Sellaisiakin riittää joka sormelle.
taas tämä aloitus, sanasta sanaan...
Ja tuoko tulee yllätyksenä?
Oli miehellä perhettä tahi ei, mies panee kaikkea liikkuvaa kun tilaisuus tulee tai ainakin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.
Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.
Ennen susta ois´ sanottu "lunttu" nykyään "voimaantunut". Niin se maailma muuttuu.
En ymmärrä miksi joku haluaa olla perheellisen miehen kanssa sillai ja ihan säännöllisesti vaikka joka perjantai töiden jälkeen.
Ainakin minun vaimoni on sitten päättänyt lopettaa kaiken erotiikan kanssani.
Hieno juttu kiitos vaan vaimo.
Eroa en ota koska kaikki omaisuus menisi jakoon. Että miksi miehet pettää? Kummallista!!
M48
Vierailija kirjoitti:
Miehet on itsekeskeisiä eikä käytä järkeään. Näin sinkkunaisena parisuhteessa olevien miesten vonkaamisen määrä ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä. Monella tuore parisuhde, jossa kuulisi olevan vielä ihastusta ja rakastumisen huumaa, mutta täytyy hakea jännitystä minulta, säädöltä vuosien takaa.
En voi muista miehistä puhua mutta itse hakisin vain jotain boostia muualta jos ei nyksä olisi osaava sängyssä. Esim jos olisi huono ottamaan suihin, niin voisin kuvitella soittavani yhdelle eksälle sitä varten koska tiedän että on nyt sinkku ja kyltymätön mitä seksiin tulee. eli ei jännityksen takia vaan laadun takia.
Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.
Jos mies panee ilman kumia, niin paneehan se nainenkin silloin. Sitä kondomia kannattaa käyttää ihan oman turvallisuuden takia, vaikka jostain syystä kuvittelisi yhden yön hoidon olevan hyvätuloinen DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.
Mies joka on kelvannut yhdelle naiselle on jo ollut esikarsinnassa.
Nainen on myös fiksu. Kun hän kilpailee sinkkuna olevan huippumiehen huomiosta, hän kilpailee 20 muun naisen kanssa.
Kun hän valitsee varatun miehen, hän kilpailee vain yhden naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.
Jep, mutta av- kana kuvittelee, että taudit tarttuu vain miehiin.
Semmoista se on. Moni nainen ajattelee, että ei minun puolisoni, mutta hyvin todennäköisesti myös se juuri sinun puolisosi.