Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Koiralla ei ole lupaa tulla huonekalujen päälle, hänellä on oma patja nukkumiseen ja pehmeä viltti sitten muuhun makoiluun Sitä paitsi meidän koira ei pysy hetkeenkään vieressä vaan vaihtaisi heti paikkaa, kun alkaa samantien läähättää kuumuutta. Öisin vaihtaa paikkaa yhtenään etsien uuden viileän kohdan. Semmosta pyörijää jaksaisi vuoteessa 😄
Ei. Ja makkarin ovi kiinni. Koirille on oma huone, entinen lastenhuoneemme.
Koiralla ei olisi mitään asiaa makkariin saati sänkyyn.
Puolisollani oli koira kun tapasimme, hän päästi sen makkariin ihan vapaasti myös silloin kun ei ollut pedannut petiä. Minua aina hieman ärsytti että se oli täynnä hiekaa ja karvoja.
Keskustelimme asiasta usein eikä hän muuttanut mielipidettään minun pyynnöistäni huolimatta, se oikeus hänellä toki oli, mutta se johti myös siihen että päätin jossain vaiheessa että yhteenmuutto tulee ajankohtaiseksi vasta kun koirasta aika jättää - niin ihana eläin kun muutoin olikin.
Viitisen vuotta siihen sitten meni. Yhteenmuuton jälkeen en ole suostunut koiran hankintaan ja johtuen asuntomme koosta ja sijainnista hän onneksi ei pidä sitä nyt minään kovin kynnyskysymyksenä vaikka varsinkin aluksi siitä puhui jonkinverran.
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Koira ei saa tulla ikinä meidän sänkyyn. Koirassa on välillä lintukirppuja ja punkkeja ja hiekkaa tassuissa, joten en halua niitä sänkyyni tai itseeni.
Sillä on oma peti sängyn vieressä. Sohvalla saa olla vain oman taljansa päällä.
Parempi olisi jos nukkuisi muualla kuin makkarissamme, ettei herättäisi meitä unia nähdessään ja vinkuessaan tai pierun hajullaan. Tottunut siinä pennusta nukkumaan niin ei viitsi muualle siirtää petiä enää.
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
the best way to predict the future is to CREATE it!
Pesen.