Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä pääsiäinen. Lapsilla tulee molemmista päistä.

Vierailija
09.04.2023 |

Kuopus oksensi yllättäen mummolassa. Auto matka oli kammottava. 3h ajettiin kotiin noin tunnin matka. Illalla aloitti toinen oksentamaan ja aamu yöllä kolmas :( kerrankin oltaisiin saatu mennä valmiiseen pöytään ja vaan olla niin eikö iske maha tauti...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua helppo elämä kiinnostaa niin en edes koita ymmärtää miks sulla on kolme lasta.

Vierailija
2/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Tuota se lapsiperhe-elämä on. Paranemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi se noin on, että kaikki sairastaa suht kerralla. Nopeammin on ohi. Pieni murhe tuo mahatauti loppujenlopuksi on ja nopeasti yleensä ohi. Voisi olla vakavampaakin.

Vierailija
4/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sattui pääsiäiseksi. 

Vierailija
5/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua helppo elämä kiinnostaa niin en edes koita ymmärtää miks sulla on kolme lasta.

En oo sanonut niin. Harmittaa että suunnitelmat meni pilalle. Kai sen tänne saa purkaa.

Vierailija
6/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei mene työaikaa hukkaan.

Vierailija
7/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset on pieniä vain hetken. Sitten isompina osaavat itse jo oksennukset siivota ja pyllyn pyyhkiä.

Vierailija
8/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!! Onneksi mahatauti on ohi melkein yhtä nopeasti kuin alkoikin mutta kyllähän se silti päiviä kestää jos vielä vanhempien sairastuminen edessä...

Uskon siis että harmittaa.

Toivottavasti tauti jäisi tällä kertaa vain lapsiin ja alkaisi olla loppusuoralla.

Vierailija
9/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lapset on pieniä vain hetken. Sitten isompina osaavat itse jo oksennukset siivota ja pyllyn pyyhkiä.

9-14 vuotiaat. En tiiä susta, mutta kyllä mun lapset tarvii mua kipeinä. Ei nyt takapuolia pesemään mutta tsekkaamaan vointia ja silittämään selkää. Ei oo kiva olla kipeenä.

Vierailija
10/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota se lasten kanssa on.

Meillä lapsi sairasti pienempänä ihan koko ajan, kolme peräkkäistä pääsiäistä meni kipeänä.

Vierailija
11/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei!! Onneksi mahatauti on ohi melkein yhtä nopeasti kuin alkoikin mutta kyllähän se silti päiviä kestää jos vielä vanhempien sairastuminen edessä...

Uskon siis että harmittaa.

Toivottavasti tauti jäisi tällä kertaa vain lapsiin ja alkaisi olla loppusuoralla.

No varmaan iskee minuunkin. Mahassa velloo. En tiiä onko ajatus tosta lasten taudista vai oikeasti.

Vierailija
12/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9-14 vuotiaat. En tiiä susta, mutta kyllä mun lapset tarvii mua kipeinä. Ei nyt takapuolia pesemään mutta tsekkaamaan vointia ja silittämään selkää. Ei oo kiva olla kipeenä.

Noihan on melkein aikuisia jo. Ja tarttee äitin vahtimaan? Millä sä saat töistä vapaata silittämään 14-vuotiaan selkää?

Vierailija
13/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Meillä on kuopuksella ollut keskiviikosta asti hirveä räkätauti. Symppaan sua, että suunnitelmat meni mönkään.

Vierailija
14/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, hyi. Taas muistaa syödä e-pillerit. Mahtava pääsiäinen ollut tähän asti; ulkoilua, viiniä terassilla, pelailua sukulaislasten kanssa ja pikaruokaa kotiin kuljetettuna.

Yksikin lapsi pilaisi tämänkin kuvion kokonaan, kolmesta puhumattakaan. Tsemppiä ap, niin makaa kuin petaa!

Vierailija
15/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsilta tulee alapäästä?

Vierailija
16/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tulee kaikki mahataudit, jotka kiertää koko perheen.

En keksi muuta syytä kuin huono hygienia. Ei vaan osata olla levittämättä tauteja.

Vierailija
17/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on jollain tapaa miehen vika?

Vierailija
18/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihan on melkein aikuisia jo. Ja tarttee äitin vahtimaan? Millä sä saat töistä vapaata silittämään 14-vuotiaan selkää?

Melkein aikuisia? 9v myös? Ei edes 14v oo melkein aikuinen. Ei tarvi saada vapaata kun ovat varmasti jo terveenä loman jälkeen. Ja sitä paitsi jos se mun lasta auttaa kestämään pahaa oloa niin mitä arvostelet.

Vierailija
19/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mummo? Jos on kovin vanha, ei enää jaksa olla niin tarkka elintarvikkeiden päiväyksistä ja säilytyksestä..

Vierailija
20/54 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaiholla noita hetkiä kun suunnitelmat peruuntui kerta toisensa jälkeen lasten sairasteluun. Tsemppiä teille.