Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Meidän sängyssämme? Ei, meillä ei ole yhteisiä sänkyjä. Joka perheenjäsenelle oma huone ja oma sänky. Minä nukun yksin, mies nukkuu yksin ja koira nukkuu yksin. Koiran sänky on työhuoneen lattialla. Minä nukun omassa makuuhuoneessani ja mies omassaan. Jos mies alkaa valittaa tästä nukkumisjärjestelystä, hän voi pakata tavaransa ja häipyä. Minä en luovu lemmikkieläimistä siksi, että miehen lasinhauras ego muka jotenkin "kärsii" siitä, että eläin on täysivaltainen perheenjäsen.
Meillä koirat eivät erityisesti pyrkineet sänkyyn. Yksi nukkui sängyn alla tai vieressä ja toinen kopassaan muualla. Saivat olla missä halusivat.
Ei todellakaan saa. Kissat sen sijaan saavat tulla kainaloon ja jalkoja lämmittämään.
Kissoistakin lähtee jonkin verran karvaa, mutta eivät tuo ulkoa mitään sontaa tassuissaan sisälle, koska ulkoilevat valjaissa omalla pihalla vain. Täällä onmyös koirissa/pihakissoissa punkkeja, en niitäkään halua sänkyyni.
Siellähän se sängyssä ja sohvalla. Sileäkarvainen russeli, jonka tassut ja maha pestään aina kuraantuessa. Koiralla on oma paikka jalkopääsdä mutta jostain syystä se löytyy toisinaan kiinni minusta mahan vierestä tai persiit vastakkain, välillä peiton altakin.
Ei ole kova karvaamaan, harjaan sen joka päivä.
Makuuhuoneessa ne nukkuu mun sängyn alla, sänkyyn eivät saa tulla.
En sängyssä, mutta makuuhuoneessa saisi nukkua. Tykkää kuitenkin nukkua paksun turkkinsa vuoksi mahdollisimman viileässä ja siksi valitsee terassin oven.
Kyllä nukkuu sängyssä. Joskus on ihanaa, kun koira laittaa päänsä olkapäälleni ja tuhisee siinä kasvojen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa. Kissat sen sijaan saavat tulla kainaloon ja jalkoja lämmittämään.
Kissoistakin lähtee jonkin verran karvaa, mutta eivät tuo ulkoa mitään sontaa tassuissaan sisälle, koska ulkoilevat valjaissa omalla pihalla vain. Täällä onmyös koirissa/pihakissoissa punkkeja, en niitäkään halua sänkyyni.
Miksi et puhista niitä tassuja ennen sisälle tuloa? Minä pesen tarvittaessa koiran tassut, jos ovat likaiset lenkin jälkeen.
Koirilla on peti makuuhuoneessa ja tupakeittiössä. Saa myös nukkua toisella sohvalla, mutta sänkyyn ei saa tulla. Miehellä on lievä allergia koiria kohtaan ja sen takia sänky pitää olla koiravapaa. Sietää muuten hyvin kaksi koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et puhista niitä tassuja ennen sisälle tuloa? Minä pesen tarvittaessa koiran tassut, jos ovat likaiset lenkin jälkeen.
Tuo on just tuota koiraihmisten logiikkaa. Joko pestään ja desinfioidaan tassut joka lenkin jälkeen(koska muuta elämää ei ole kuin koirat) tai sitten ei ymmärretä että paskabakteerit eivät lähde pikku huuhtelulla, ja että niitä on myös kuivissa ja puhtaannäköisissä tassuissa.
No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.
Vastaus kysymykseen: Ruokinta on kunnossa! Kakat ovat pökäleitä. Luuletko tosiaan, että se persereikä on koiralla puhdas, kun paskaa? Katsopa tarkempaa! Aina siihen jää paskaa. Ja kunnon kakan päälle tulee välillä sellainen nestemäinen loppuliru.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Vierailija kirjoitti:
YHYY KOIRA HAISEE JA TULEE KARVOJA😩😫
totta ja PUNKKEJA JA P*SKAA
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
En eikä koira tule sänkyyni. Tykkää nukkua viileässä eteisessä kun on lapinkoira.
Ei todellakaan nuku sängyssä. Koira on eläin ja nukkuu lattialla tai omassa sängyssä. Hyi helvetti täällä on taas sairaat tehneet koirasta itselleen vauvan.