Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Sängyssä ei koska ei mahtuisi, makuuhuoneessa saa. Sillä on oma peti siellä.
Koirani sallii minunkin nukkua vuoteessani, reunalla.
Vierailija kirjoitti:
Koirani sallii minunkin nukkua vuoteessani, reunalla.
Meillä päin koirat ajaa isännän sohvalle nukkumaan 😃.
Kannattaa pitää mielessä että tuollainen koiran kanssa samassa vuoteessa nukkuminen on tulossa laittomaksi.
Saisi nukkua jalkopäässä lämmittämässä, mutta ei se suostu makuuhuoneessa pysymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo omaa koiraa mutta en antaisi vaikka koiria rakastan. Pelkään myös punkkeja niin se on suurin syy miksi ei saisi tulla sänkyyn. Toki järjestäisin koiralle muuten lokoisat nukkumispuitteet. :)
Ei talvella ole punkkeja.
Koirilla ei ole asiaa sänkyyn, juuri ja juuri päästän puolison sinne. En kaipaa mitään lämmityspatteria kylkeeni. Toinen koira nukkuu sohvalla, toinen minun puolella lattialla omassa pedissään.
En salli koiran nukkua sängyssämme makuuhuoneessa. Ei saa tulla sänkyyn eikä sohvalle. Sen verran ollaan joustettu, että yhden lapsen sängyssä koira saa nukkua. Lapsi oli joskus päästänyt koiran sänkyyn ja haluaa koiran viekkuun. Lähes aina koira kuitenkin nukkuu omalla paikallaan. En halua karvoja sänkyyn tai sohvalle.
Vanhemmillani on 3 koiraa. Jos saisin päättää ne kaikki nukkuisivat minun vieressä sängyssä kun olen siellä yötä. Mutta saan aina valita 1 pomeranianin viereeni yöksi. Myös iso 10v. Koira nukkuu joskus päiväunet sängyssä mun vieressä. Kerran se jopa nukkui kainalossani 30min viltin alla.
Villakoiramme käy illalla sängyssä ja sitten siirtyy omaan petiin tai lattialle.
Jalat huuhdellaan lenkin jälkeen joten ei tuo hiekkaa sisään.
Villiksestä ei irtoa karvaa.
Tehdään punkkitarkastus lenkin jälkeen, onneksi alueellamme ei yleensä punkkeja.
Ei haise, mutta tuoksuu ihanalle.
Aamulla tulee iki-iloisena moikkaamaan. Se on hieno alku päivälle.
Ihania koirahetkiä kaikille!
Hei!
Punkkitabletti ei estä punkkien kulkeutumista turkissa , se tappaa kiinnittyneet punkit koska koko koira on myrkytetty lääkkeellä.
Punkkipilleri ei millään tavoin estä punkkeja tulemasta sisälle karvoissa. Se myrkky on koidan kudoksissa sen kesän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuu sängyssäni. Erillistä petiä ei meillä enää edes ole koiralle. Saa tulla myös sohvalle. Ei haise, ei lähde karvaa, on pieni. Hiekkaa tuo kyllä mukanaan ja myös kaikenlaisia murusia syömisistään, mutta sellaista elämä on. Olen kohtalaisen siisti ihminen, mutta en jaksa friikkeillä tämän asian kanssa.
Niin ja punkeilta suojaudutaan punkkipillerin avulla - sen kun ottaa keväällä, ei punkkeja tule koko kesänä koirassa sisälle.
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Ei mulla oo omaa koiraa mutta en antaisi vaikka koiria rakastan. Pelkään myös punkkeja niin se on suurin syy miksi ei saisi tulla sänkyyn. Toki järjestäisin koiralle muuten lokoisat nukkumispuitteet. :)