Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Kuinka moni pesee koiran tassut huolella ulkoilun jälkeen.. Raapii kaikki okennukset ja paskat ym. Yökötit.. Turkkiin väkin tulee kusipsaroita joita pitäisi yö hengittää ym. Koiran hiki ja silsa lakanoissa. Pesettekö koiran joka päivä. Ei tulisi mieleenkään ottaa koko makuuhuoneeseen. Yökk.
Ottaako päähän kun nyt joudut töihin?
En salli eikä koirilla ole muutenkaan mitään asiaa sisälle. Nukkuvat omassa kopissaan.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sängyn vieressä. Toinen ei edes pääse hyppäämään sänkyyn eikä varmasti edes viihtyisi, koska valitsee aina viileimmän paikan. Toinen taas ei saa nukkua senkään takia, että olen varma, että se liiskattaisiin yön aikana (kääpiökokoinen).
Koira ja isäntä nukkuvat vierekkäin paljaalla lattialla sängyn vieressä.
kato tuolla menee yks kassialma
Koiralla on oma peti makuuhuoneen nurkassa, on nukkunut siinä pennusta asti.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Aina on koira saanut itse valita missä nukkuu, sängyssä useammin nyt kun ikää on tullut ja yöt yhtenäisempiä. Ukon heivasin sängystä kuorsaamisen vuoksi :D
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni pesee koiran tassut huolella ulkoilun jälkeen.. Raapii kaikki okennukset ja paskat ym. Yökötit.. Turkkiin väkin tulee kusipsaroita joita pitäisi yö hengittää ym. Koiran hiki ja silsa lakanoissa. Pesettekö koiran joka päivä. Ei tulisi mieleenkään ottaa koko makuuhuoneeseen. Yökk.
Tuota ajatusketjua kun jatkaa pidemmälle niin aika vaikeaksi elämä menee ja useampikin diagnoosi häämöttää näköpiirissä.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina