Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirani sallii minunkin nukkua vuoteessani, reunalla.
Meillä päin koirat ajaa isännän sohvalle nukkumaan 😃.
Ajokoirat
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Eräskin nainen lässytti koiralleen kadulla kuin vähä-älyinen. Jos ihmiset puhuisivat täällä toisilleen kuin koirilleen, ei olisi mitään parisuhdeongelmia. Kyseinen nainen varmaan kuvittelee koiran olevan puoliso.
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on ihanaa nukkua oma pieni koira kainalossa.
Varsinkin nyt, kun olin kipeä.
Pikku koiranen nukkuu aina sängyssä, jalkopäädyssä varpaita lämmittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Eräskin nainen lässytti koiralleen kadulla kuin vähä-älyinen. Jos ihmiset puhuisivat täällä toisilleen kuin koirilleen, ei olisi mitään parisuhdeongelmia. Kyseinen nainen varmaan kuvittelee koiran olevan puoliso.
Minäkin lässytän pikku koiralleni vaikka olen iso ja ruma mies. Ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Akka nukkuu olohuoneessa, kun minä ja mäyräkoira kuorsataan sängyssä.
Koira saa liikkua kodissa eri huoneissa, mutta ei saa hypätä kalusteiden päälle (paitsi lapset antavat joskus luvan omassa huonessaan tulla sohvalle). Koiralla on molemmissa kerroksissa oma peti.
Koita nuolee vaimon pimpin sängyssä mutta ei nuku siinä.
Koira on nukkunut pennusta asti sängyn alla kun ei pienenä vielä pystynyt hyppäämään sängylle. Nukkuu välillä päiväunia sängyssä mutta yöksi ryömii aina alle. En välttämättä haluaisi nukkua itse koiran vieressä.
Koira nukkuu välillä selällään mun kainalossa.
koiraa ei ole mutta kissa kyllä valloittaa koko sängyn ajoittain, makaa pitkin pituuttaan poikittain eikä meinaa väistää , ole siinä sitten reunalla tai mykkyrällä kissan myötäisesti.
Päivällä saa loikoilla sohvilla ja sängyillä. Yöllä nukkuu omassa sängyssään.
Koira ei missään nimessä sänkyyn. Joskus kun meillä hoidossa koira, makuuhuoneen ovet ovat visusti kiinni.