Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Koira nukkuu olohuoneessa. Ei saa tulla kenenkään sänkyyn, eikä edes yritä.
En, en jaksa pestä koiraa joka päivä, ja lisäksi meillä on kesällä koirassa punkkeja joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koiralla on ikioma sänky. Nukkuu olohuoneessa tyytyväisenä.
Mun pitäisi päivittää koiran petiä uuteen kuosiin ja kaipaisin vinkkejä minkälainen olisi hyvä. Mikä on teidän koirien suosikki?
Kyllä, on ihanaa nukkua oma pieni koira kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi päivittää koiran petiä uuteen kuosiin ja kaipaisin vinkkejä minkälainen olisi hyvä. Mikä on teidän koirien suosikki?
Meillä nyt on ollut vaikka minkälaisia petejä, mutta tällä hetkellä on käytössä sellainen trixien karvapeti. Mahtuu hyvin iso koira makaamaan https://yleiskone.com/paras-koiran-peti/ tuolta voit katsoa se on kolmosena. Päällä kun on pari tyynyä ja niissä konepestävät päälliset niin koira viihtyy.
Ei saa tulla. Nukkuu olohuone-keittiö-eteinen akselilla. Iso koira, joten en edes pystyisi sen kanssa kunnolla nukkumaan. Päikkäritkään ei onnistu, kun aina kun olen itse nukahtamassa, koira alkaa jo nähdä unta ja herättää minut :D
Vierailija kirjoitti:
Meidän koiralla on kaksikin omaa sänkyä sekä puolikas sohvaa. Silti se saa nukkua myös meidän sängyssä. Tämä on koirankin koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.calmbed.fi/products/calmbed-irroitettavalla-paallisella?var…, tämä on ainoa, mitä ei samantien raadeltu osiin. Kestänyt nyt reilun vuoden.
No meillä nukkuu ihan olohuoneessa ja makuuhuoneen ovi pysyy visusti kiinni. Tänäänkin heräsin viideltä kun kynnet kopisi ympäri parkettia ja lähdettiin koirulin kanssa lenkille.
Suomenpystykorva nukkui aina kerällä jalkopäässä 👍
Koirat ei nuku sängyssä eikä meillä koirat saa olla sohvallakaan. Tätä jotkut aina ihmettelee, että miksi ei. Vähän aikaa sitten kävi yksi tuttu kylässä pienen koiranpennun kanssa ja mies sanoi, ettei pentu saa mennä sohvalle eikä nojatuoliin. Vieras tätä ihmetteli, mutta meillä on tällainen tapa. Koirille on omat kopat ja petipaikat muuten ja jos ne näyttää kaipaavan seuraa, niin sitten me ihmiset istutaan niiden kanssa lattialla. Metsästyskoiria ovat molemmat koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nyt on ollut vaikka minkälaisia petejä, mutta tällä hetkellä on käytössä sellainen trixien karvapeti. Mahtuu hyvin iso koira makaamaan https://yleiskone.com/paras-koiran-peti/ tuolta voit katsoa se on kolmosena. Päällä kun on pari tyynyä ja niissä konepestävät päälliset niin koira viihtyy.
Omalla kultaisella noutajalla aivan sama peti käytössä. Nukkuu tyytyväisenä omalla paikallaan, asiaa makuuhuoneeseen ei ole karvan takia ja siksi että pitää myös elämää yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen aika muhkea pehmopeti, jossa on riittävän korkeat, pehmoisen pulleat reunat. Reunat on tarpeen leukatelineenä 😄
Pidän pohjalla ekstrapehmusteena omaa vanhaa tyynyäni, jonka päällä olevia kahta tyynyliinaa on kätevä vaihtaa usein puhtaisiin.
Saavat nukkua missä lystäävät. Yksi nukkuu koko yön sängyssä meidän kanssamme, pari osan yötä ja pari taas eivät halua tulla sänkyyn. Koirilla on oma, iso kulmasohva jolla tykkäävät nukkua päivisin.
Kyllähän toi vanhus saa nukkua vieressä jos haluaa, nuorena nukkui kiltisti omassa pedissään.
Jos hommaisin uuden koiran, niin se ei saisi tulla sänkyyn. Edellinen koira nukkui sängyssä ja aina oli lakanat täynnä karvaa ja hiekkaa yms., en halua sitä enää.
Oma peti meidän sängyn vieressä ja toinenkin peti makuuhuoneessa vähän kauempana meistä, vaihtelee näiden välillä ja kesällä nukkuu paljaalla lattialla makuuhuoneessa kun tulee kuuma.
Ei ole koskaan nukkunut sängyssä vaikka saisikin.
Meillä on jotenkin lipsahtanut siihen, että koira nukkuu, missä haluaa, myös sängyissä.
Todellakin! Se nukkuu kainalossa.