Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?

Vierailija
09.04.2023 |

En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?

Kommentit (411)

Vierailija
41/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei todellakaan kuulu makkariin eikä etenkään sänkyyn. En mielelläni laske koiraa edes sisälle, olkoon kuistilla omalla paikallaan.

tänä päivänä ihmiset hankkii koiran ihmisen korvikkeeksi ei hyötyeläimeksi.

Vierailija
42/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa nukkuu miehen tyynyllä ja koira minun jalkopäässä (yritti alkuun tulla mun tyynylle, mutta on liian isokokoinen). Hyvin nukutaan kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suurempaa ystävyyden tunnetta ei ole, kun pienen koiran kiertyminen kainaloon ja sen kevyt huokaus.

Vierailija
44/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tulla sänkyyn. Lattialla nukkuu. Oksettavaa että jotkut nukkuvat koiran kanssa samassa sängyssä.

Vierailija
45/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koiraa enää onneksi. Joskus oli, kun exän mukana tuli. En sallinut koiraa sänkyyn, vaikka exä olisi sen päästänytkin sinne. En halua myöskään nukkua ulkokenkä tyynylläni, ja koira nyt vaan valitettavasti on aina likainen.

Liiallinen hygienia ei ole terveellistä. Tutkitustikin lapset jotka ovat kasvaneet koirakodissa, omaavat paremman vastustuskyvyn.

Mitään sellaista likaa koirassa ei ole, joka olisi terveydelle suoraan vaarallista, ellet nyt sitten ole päästänyt sitä kierimään jonkun oksennukseen tms.

Capnocytophaga canimorsus.

Vierailija
46/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon suurempaa ystävyyden tunnetta ei ole, kun pienen koiran kiertyminen kainaloon ja sen kevyt huokaus.

Miten olisi jos kainalossa olisi ihminen eikä luonnosta riistetty eläin?

Vierailija
47/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi koiran kanssa, mutta kissojen kanssa kyllä. Koen ne puhtaammiksi ja eivät haise perseelle kuten koirat monesti.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei todellakaan kuulu makkariin eikä etenkään sänkyyn. En mielelläni laske koiraa edes sisälle, olkoon kuistilla omalla paikallaan.

tänä päivänä ihmiset hankkii koiran ihmisen korvikkeeksi ei hyötyeläimeksi.

Koira tai lemmikkieläin yleensäkin on varsin usein helpompi kuin ihminen. On mulla kyllä ollut aika, jolloin mulla oli kaksi lasta, isokokoinen koira, kaksi kissaa ja vielä kaksi hamsteria. Olin kokopäivätöissä ja työn ohessa vielä opiskelin ammattikorkeakoulussa.  Oli se melko sirkusta. Nyt lapseni ovat jo aikuisia ja mulla yksi isokokoinen koira ja yksi kissa. Koiraa en taida enää tämän jälkeen ottaa, mutta kissoja otan ainakin kolme. Ihmisiä en ajatellut hankkia. 

Vierailija
49/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koiran kanssa sängyssä ;)

T sinkkunainen

Vierailija
50/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eläimet saa nukkua missä vaan.

Välillä nukun hevosten kanssa tallissa jos tarve vaatii.

Hevonen on tarkka kenet karsinaansa päästää. Ei koskaan ole potkinut. Olen saanut rauhassa nukkua.

Vierailija
51/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa tulla makuuhuoneeseen eikä sänkyyn. Eikä ole koskaan pyrkinytkään. Sillä on oma paikka, missä lepää.

Vierailija
52/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihana koiramme nukkuu aina sängyssä.

Vierailija
53/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tulla sänkyyn. Lattialla nukkuu. Oksettavaa että jotkut nukkuvat koiran kanssa samassa sängyssä.

Miksi sinulla on koira, jos se oksettaa? Ehkä kannattaisi olla ilman lemmikkieläimiä ja varsinkin lapsia, niistäkin tulee erilaisia eritteitä!

Vierailija
54/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nukkua missä haluaa. Useimmiten omassa pedissä tai sohvalla tai nojatuolissa. Sairasti nuorempana tosi paljon eikä edes päässyt hyppäämään sänkyyn tai sohvalle, nyt ollaan vaan tyytyväisiä jos tulee viereen.

Vierailija
55/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eläimet saa nukkua missä vaan.

Välillä nukun hevosten kanssa tallissa jos tarve vaatii.

Hevonen on tarkka kenet karsinaansa päästää. Ei koskaan ole potkinut. Olen saanut rauhassa nukkua.

Vaikea uskoa, itse en uskaltaisi !

Vierailija
56/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallimme.

Vierailija
57/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira nukkui ennen sängyn jalkopäässä peiton päällä. Opetin sille, ettei oo asiaa muualle kun jalkopäähän. En haluaisi koiran ulkoa kantamaa kakkaa, punkkeja tms. sänkyyn. En itsekään mene sinne kuin puhtaana.

Vierailija
58/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet mammat tekee koirien kanssa muutakin ;)

Vie yököttävä mielikuvituksesi muualle, kiitos.

Vierailija
59/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jos kainalossa olisi ihminen eikä luonnosta riistetty eläin?

No joo, toisaalta koirat eivät vittuile.

Vierailija
60/411 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä nukkuu ihan olohuoneessa ja makuuhuoneen ovi pysyy visusti kiinni. Tänäänkin heräsin viideltä kun kynnet kopisi ympäri parkettia ja lähdettiin koirulin kanssa lenkille.

Ei onneksi tarvitse nousta noin kauhean aikaisin kun koira nukkuu kerällä jalkopäässä. Nukkuu niin kauan kuin mekin. On oma nojatuoli olohuoneessa ja nukkuu siis välillä sielläkin. Saa valita.