Sallitteko koiran nukkua teidän sängyssänne tai makuuhuoneessa?
En pysty itse, nukkumaan koiran vieressä. Siitä lähtee ihan kauheasti karvoja ja häntä heiluu nenään kesken yön. Sitten se vielä purisee kun näkee unia. Nukkuuko teidän koirat sängyssänne/makuuhuonessanne?
Kommentit (411)
Minulla ei ole koiraa enää onneksi. Joskus oli, kun exän mukana tuli. En sallinut koiraa sänkyyn, vaikka exä olisi sen päästänytkin sinne. En halua myöskään nukkua ulkokenkä tyynylläni, ja koira nyt vaan valitettavasti on aina likainen.
3 suomenlapinkoiraa ja ei kiitos niitä sänkyyn. Ei ole kyllä kielletty, mutta omilla pedeillään ne nukkuu tai sängyn vieressä.
Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.
Meillä nukkuu yhteensä 90kg koiraa meidän kanssa sängyssä joka yö. En osaisi nukkua ilman koiria.
Koirat ei todellakaan kuulu makkariin eikä etenkään sänkyyn. En mielelläni laske koiraa edes sisälle, olkoon kuistilla omalla paikallaan.
Mukava lämmitin kainalossa ja päästelee välillä aina pienet tuhnut niin on kotoiset tuoksut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on ihanaa nukkua oma pieni koira kainalossa.
Hyi. Mahtaa haista.
Koirat ei nuku sängyssä, ei oleile sohvalla. Mutta jos haluavat, saavat tulla yöksi samaan huoneeseen, jossa on 2 x talja lattialla koiria varten. Harvoin ne niille kylläkään osuu.
Itsekkäistä syistä tämä järjestely. Nukkuvat nimittäin aamuisin pidempään ku ovat meidän kanssa. Jos eristetään, alkavat vinkua ulos/seuraa.
Saa nukkua. Nytkin se näkee jotain unta mun sängyssäni. Tekisi mieli mennä itse ruokalevolle ja katsoa jotain ohjelmaa samalla, mutta en raaski häätää koiraa poiskaan. Mulla on niin kapea sänky, ettei koira siinä silloin mahdu edes nukkumaan, kun mä nukun. Kissa kyllä mahtuu nukkumaan mun kanssanikin. Varsinkin, kun kissa yleensä nukkuu mun päälläni.
Nukkuu missä haluaa.
Chihuahua. Karvaa vähän tulee sänkyyn, mutta vaihdan petivaatteet viikottain niin ei mitenkään paljon ehdi sitäkään kertyä.
Meillä kaksi terrieriä, eivät saa nukkua sängyissä eivätkä saa tulla edes makuuhuoneeseen. Sohvalla ja nojatuoleissa sen sijaan saavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koiraa enää onneksi. Joskus oli, kun exän mukana tuli. En sallinut koiraa sänkyyn, vaikka exä olisi sen päästänytkin sinne. En halua myöskään nukkua ulkokenkä tyynylläni, ja koira nyt vaan valitettavasti on aina likainen.
Liiallinen hygienia ei ole terveellistä. Tutkitustikin lapset jotka ovat kasvaneet koirakodissa, omaavat paremman vastustuskyvyn.
Mitään sellaista likaa koirassa ei ole, joka olisi terveydelle suoraan vaarallista, ellet nyt sitten ole päästänyt sitä kierimään jonkun oksennukseen tms.
Kyllä. Uneni on rauhallisinta ja parasta kun on koira läsnä. Stressi kaikkoaa ja relaan. Laumassa on hyvä ja turvallista nukkua. Tunne periytyy varmaan tuhansien vuosien takaa.
Nukkuu sängyssäni. Erillistä petiä ei meillä enää edes ole koiralle. Saa tulla myös sohvalle. Ei haise, ei lähde karvaa, on pieni. Hiekkaa tuo kyllä mukanaan ja myös kaikenlaisia murusia syömisistään, mutta sellaista elämä on. Olen kohtalaisen siisti ihminen, mutta en jaksa friikkeillä tämän asian kanssa.
Niin ja punkeilta suojaudutaan punkkipillerin avulla - sen kun ottaa keväällä, ei punkkeja tule koko kesänä koirassa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Uneni on rauhallisinta ja parasta kun on koira läsnä. Stressi kaikkoaa ja relaan. Laumassa on hyvä ja turvallista nukkua. Tunne periytyy varmaan tuhansien vuosien takaa.
Olet koira?
Sillä on peti makuuhuoneessa. Sänkyyn ei edes pyri. Näin on hyvä,