Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.
Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..
Vastaan kuudelle ensimmäiselle.
Kommentit (152)
Ainakaan hetkeen.
Täytyy nollata pää.. alkaa ajatukset menee jo sekaisin.
Tää kun onkin yllättävän raskasta hakea kaukaa näitä tunteita.
Ap
En tiedä, miten tuota tulkitsisin. Olen ehkä eroamassa. Minulla on vahva side erään miehen kanssa.
Vierailija:
saammeko lisää lapsia, ja jos, niin milloin syntyvät ja ovatko tyttäjä vai poikia?
Kiitos lisäinfosta, sinun kohdallasi tarvitsinkin sitä.
Sinulle tuli siis tulkintavaikeuksia?
Minulle uudempi viestisi taas selvensi kaiken!!
Elikkä:
Sinä suret nyt mahdollista eroasi. Suret sitä, että elämäsi ei nykyisen kumppanisi kanssa tuonutkaan sitä mitä toivoit. Suret epäonnistunutta parisuhdettasi.
Nyt sinulla on ihastus kuvioissa mukana. Et voi onnistua suhteessasi häneen, ette saa hyvää ja kestävää parisuhdetta ennen kuin sinä olet käsitellyt vanhan suhteesi. Mieti mitkä asiast meni nykyisen kumppanisi kanssa pieleen. Hyväksy ne tosiasiat, sisäistä ne ja katso totuutta suoraan silmiin. Kun olet sinut edellisen kumppanisi kanssa, voit aloittaa syventymisen uuteen suhteeseen. Vain käsittelemällä nämä asiat tulet onnelliseksi.
Olet syvästi ihastunut, ehkä jopa sydämessäsi rakastunut tähän mieheen, johon sinulla on side.
Vierailija:
En tiedä, miten tuota tulkitsisin. Olen ehkä eroamassa. Minulla on vahva side erään miehen kanssa.
Vierailija:
Mitä näet minulle? Onko se ohi viimein?
Se, mitä tarkoitat sillä, että onko se ohi viimein.. Ei, se ei ole koskaan ohi. Tulet miettimään sitä aina, se kulkee mukanasi.
Mutta se, mitä tarkoitat, ei enää palaa pahana ja pelottavana vaan se on mukana muistoissa. Jäljet se jätti, niitä kannat mukanasi.
Näen elämääsi aurinkoa, onnea... ja Punaisen auton??? (mitäköhän toi punainen auto oikein on?? *hämillään itsekin*)
Vastasinko jo sinulle..?
Saat lapsen.
Teillä on kaikki mahdollisuudet onnistua.
Viimeksi miehesi antoi liian helpolla periksi, hänellä ei ollut voimavaroja yrittää. Haluja oli kyllä.
Sinulle voisin antaa neuvon: älä painosta miestäsi. Anna hänelle aikaa ja etäisyyttä. Anna hänen pohtia rauhassa, hän tarvitsee aikaa ajatuksilleen.
Lähtekää miettimään oikein ajatuksella mitä toivotte suhteeltanne. Mikä saattaa teidät takaisin yhteen. Teillä on vahva rakkaus, muistaisitte vaan kunnioittaa ja kuunnella toisianne.
Jos näette vaivaa yhteiselonne suhteen, te kyllä onnistutte!
Molempien täytyy tehdä uhrauksia, myös miehesi. Niistä te saatte keskustella ihan kahdestaan, mikä teidän välillänne hankaa. Miehesi on muututtava tietyssä asiassa joka häiritsee sinua. Kompromisseilla ja kovalla työllä selviätte. Teillä rakkaus on kantava voima.
Vierailija:
Tulemmeko onnelliseksi yhdessä? Kiitos jos vastaat. Olen vaalea äiti.
Vierailija:
Mitä näen parisuhteeseesi..?
Kiirettä, harrastuksia, liian vähän toisen huomioimista.
Epäsäännölliset työajat?
Pikkuriitoja ollut lähiaikoina? Kunnioituksen puutetta..
Tämä oli siis nykytilanne.Asiat selviää ja saatte toisenne taas lähellenne, kunhan annatte aikaa. Ota sinä ensimmäinen askel ja halaa miestäsi.
Miehesi tarvitsee sinua enemmän kuin antaa ymmärtää.
Teidän rakkaus on vahva ja se vahvistuu kunhan nielette ylpeytenne.
Itseasiassa tämä olisi todella tärkeä tietää. Perhettämme on koskettanut nyt viimepäivinä eräs tosi vaikea tilanne (henkisesti). Millaisena sen näet, järjestyykö asiat? Entä pitkällä tähtäimellä, tuleeko muutosta parempaan?
Vierailija:
mies kieltää kaiken. mikä on totuus? uskonko ystävää vai miestä.
Valitan..
Miehesi on syvästi kiintynyt sinuun. Rakkautta, joka on syvää.
Kyllä teille tulee lapsia. Kaksi näen lähitulevaisuudessa ja ilmeisesti kolmas tulee vuosien päästä.
Sukupuoliin en kommentoi.
Vierailija:
saammeko lisää lapsia, ja jos, niin milloin syntyvät ja ovatko tyttäjä vai poikia?
Suren sitäkin, miten monen ihmisen elämää mahdollinen eroratkaisu järkyttää. Side ja tunteet toiseen mieheen ovat todella vahvat, arvelen että kyseessä saattaa olla jopa parisieluni.
Tällä hetkellä emme ole tekemisissä. Kiitos vastauksesta!
Lunta, valkoinen puku (ei ihan perinteinen hääpuku), sinulla karvaa.. Kimmeltävä hanki.
Lapsia tulee hyvinkin pian häiden jälkeen.
... by the way, et muuten jo olisi raskaana?
Kuitenkin, nämä tapahtuvat pian, yllättävän nopeasti!
Vierailija:
Milloin menemme naimisiin? Nöetkö lähiaikoina meille lisää lapsia?Kiitos jos jaksat vielä vastaa..
-Yks vaan
Kysymyksesi vie voimia..
Nyt on vaikea paikka.
Näen menetyksen. let joutunut luopumaan jostain sinulle hyvin tärkeästä asiasta. En osaa sanoa, miten tilanne etenee, se riippuu siitä, kuinka hyvin itse käsittelet tapahtuneen, suret pois ja hyväksyt. Kun olet hyväksynyt asian, saat rauhan ja alkaa toipuminen. Menetettyä asiaa et takaisin saa, mutta elämällä on sinulle tarjota jotain muuta. Sen osaat ottaa vastaan kunhan olet siihen valmis.