Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.
Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..
Vastaan kuudelle ensimmäiselle.
Kommentit (152)
Häitä on suunniteltu mutta kaikki auki tuntuu että ei tule mitään häitä. Haluamme eri ajakohtia jne.. Raskausta on yritetty, mutta ei tietääkseni vielä pitäisi olla napannut mutta ei sitä tiiä..
Kiitos vastauksesta kuitenkin
-yks vaan..
Välillä pelkään onko hän hyvä minulle? Ja pystynkö todella antamaan anteeksi? Mutta annoit ajattelemisen aihetta. Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle!
Eli minulle tuli heti ekasta viestistäsi jo olo, että KÄYTÄ EHKÄISYÄ, jos et halua tähän epäselvään tilanteeseen lasta.
Minusta tuntuu, että teillä on hyvinkin toimiva seksisuhde erostanne huolimatta.
Sinä et taidä käyttää ehkäisyä? Ja mieheltäkin se saattaa unohtua hyvinkin pian.
Minulle tuli tunne, että jonain lähiviikonloppuna kun hän (taas) tulee luoksesi (humalassa?) saattaa seurauksena olla raskaus.
Nuo edellisen lauseen tietyt sanat ovat sulkeissa, koska ne muuttavat lausetta hyvin paljon. Minulle tuli tunne, että teidän suhde on sellainen mitä lause antaa ymmärtää kaikki sanat luettuna. Mutta saatan olla väärässä ja lue silloin vain ne sanat jotka eivät ole sulkeissa.
Se, saatteko lapsen keskenänne pian, on ihan teistä kiinni. Kuten sanoin, näen lapsen joka tulee tähän epäselvään tilanteeseenne, jos ette käytä ehkäisyä.
Vierailija:
t: kakkonen
Miehelläsi ei ole ketään toista. Hän välittää sinusta kovasti.
Vierailija:
Itseasiassa tämä olisi todella tärkeä tietää. Perhettämme on koskettanut nyt viimepäivinä eräs tosi vaikea tilanne (henkisesti). Millaisena sen näet, järjestyykö asiat? Entä pitkällä tähtäimellä, tuleeko muutosta parempaan?
ja mitä suhteessa lapseni isään?
Vierailija:
Vierailija:
Mitä näen parisuhteeseesi..?
Kiirettä, harrastuksia, liian vähän toisen huomioimista.
Epäsäännölliset työajat?
Pikkuriitoja ollut lähiaikoina? Kunnioituksen puutetta..
Tämä oli siis nykytilanne.Asiat selviää ja saatte toisenne taas lähellenne, kunhan annatte aikaa. Ota sinä ensimmäinen askel ja halaa miestäsi.
Miehesi tarvitsee sinua enemmän kuin antaa ymmärtää.
Teidän rakkaus on vahva ja se vahvistuu kunhan nielette ylpeytenne.Itseasiassa tämä olisi todella tärkeä tietää. Perhettämme on koskettanut nyt viimepäivinä eräs tosi vaikea tilanne (henkisesti). Millaisena sen näet, järjestyykö asiat? Entä pitkällä tähtäimellä, tuleeko muutosta parempaan?
Näen että elämänne helpottuu. Teidän täytyy vain alkaa luottamaan toisiinne, päästää toisenne taas lähellenne. Onnistutte voittamaan kaikki nämä huolet ja murheet, kunhan tuette toinen toistanne ja pidätte toistenne puolia.
Kyllä teille tulee paremmat ajat, kunhan kannattelette toisianne.
Hän on ihastunut sinuun. Mutta ei henkisesti.. enemmän vain siis ihannoi sinua fyysisten tarpeiden kautta.
Vierailija:
Tällä hetkellä emme ole tekemisissä. Kiitos vastauksesta!
Molemmista. Kävin sängynpohjalle 23.15 ja aloin ottaa vastaan. Menikö samaan aikaan??
En tiedä kauanko pistit tulemaan, mutta reilut 20min tuli minulle vahvasti perille:) Varpaisiin asti kihelmöi nyt. Silmät oli kiinni koko ajan ja melkein koko ajan edessäni oli valoisat kasvonpiirteet (mulla ollut vähän sellaista " vikaa" ) , en tiedä olivatko ne sinun...
Ja kaiken sen jälkeen nukuin tosi hyvin, joten kiitos kovasti:)
Vahvat ovat energiasi, omia vasta yritän herätellä;)
Mukavaa päivää ja kaikkea hyvää:) nyt lähden koiran kanssa ulkoilua opettelemaan;)
Niin, seksiäkin on ollut tosiaan erosta huolimatta, mutta pillereitä kyllä syön..tiedä sitten, minulla on jotenkin tullut sellaisia unikuvia että niistä huolimatta tulisin raskaaksi.. Iiks..
Kiitos taas, olet kyllä todella taitava!
t: kakkonen
Milloin tapaan/näen seuraavan kerran tämän kyseisen miehen? Näetkö meille intiimiä suhdetta?
Miten työkuviot miehellä kehkeytyvät? Millaisessa työssä?
Saanko ensi vuoden alussa terveyteni kuntoon ja raskaudunko pian sen jälkeen??? Mikä kuukausi, jos sen näät:)
Kiitos paljon jo etukäteen:)
Vastailen myöhemmin kun olen " nollannut" pääni.
Jäi näiden kahden vahvimman persoonan asiat mieleen ja vastailen heille vielä erikseen lisää. Sain lisää näkyä heihin..
Tarkoitan näitä kahta, jotka kamppailevat parisuhteissaan; eroa harkitsevaa ja tätä " vaaleaa äitiä"
Palaan kun olen " nollautunut" , jotta voin vastata näihin muihinkin tulleisiin kysymyksiin.
EIKÄ ENÄÄ UUSIA, KIITOS. KÄY JO RASKAAKSI.
Jos et nyt näe raskautta, näetkö kohdallani koskaan? Kiitos edellisestä...
Se, millä miehesi on sinua loukannut, eli asia, jonka jo kerroin vaivaavan sinua ja jossa miehesi olisi muututtava, on siis yksi ja sama asia.
Se, pystytkö ikinä antamaan anteeksi, onkin sellainen juttu joka sinun on itse käsiteltävä. Jos tuntuu että et pysty entamaan anteeksi ja aloittamaan alusta, ei sinun pidä lähteä yrittämään. Sydämessäsi tunnet kun / jos olet valmis yrittämään uudelleen.
Miehesi haluaa muuttua, kuten sanoin, haluja hänellä on.. mutta aikaisemmin ei ollut jaksamista, viitseliäisyyttä eikä keinoja muuttua.
Nyt hänellä on halua, mutta hän ei ole vahva. Hän ei pysty kohtaamaan tätä ongelmaa yksin. Tästä syntyy oravanpyörä, joka onkin hyvin vaikea. Sinun ei pidä lähteä häntä tukemään tai antaa anteeksi jos et sydämessäsi tunne olevasi siihen valmis. Hän taas ei pysty täysin muuttumaan ilman tukea. Hän voi kyllä saada tarvitsemansa tuen siihen ammattilaisilta, jos hän itse uskaltaa / haluaa ottaa askeleen. Tähän mennessä hän on yrittänyt vedota sinuun ja sinun tukeesi.
Ajattele ensimmäisenä mitä tunnet sydämessäsi, mitä tunnet juuri nyt. Tutustu tunteisiisi vielä uudelleen huomenna, viikon päästä.. kuukauden päästäkin. Kuulostele sydäntäsi. Ajan myötä löydät oikean ratkaisun. Muista tehdä valintasi omaa hyvinvointiasi ajatellen.
Toivottavasti vastaukseni auttaa sinua näkemään asioita oman parhaasi kannalta.
Haluan vielä sanoa, etten näe mikä se miehesi ongelma on, mutta näen, että se koskettaa sinua ja läheisiänne.
Sain vielä vahvat tuntemukset siitä, että miehesi puolinen suku ei tule hyväksymään eroanne.
Pahat juorut alkavat kiertää, ja sinun on se vain kestettävä jos päädyt eroamaan. Valitettavasti sinusta taidetaan tehdä syntipukki.
Nyt heitän kysymyksen sinulle.. näen lapsen, joka ei ole sinulle sukua, mutta on sinulle hyvin läheinen. Jos päädyt eroon, hän suree kovin vahvasti. Onko hän kuitenkin miehesi lapsi? Siis onko miehellä lapsi edellisestä suhteesta?
Jos hän ei ole miehesi lapsi, hän on kuitenkin joku lapsi miehesi suvusta, jonka kanssa olet hyvin läheinen.. esim. kummilapsi.
Päätös erosta / jäämisetä ei ole helppo, mutta kukaan ei voi tehdä sitä puolestasi. Tutkiskele sydämesi ääntä. Älä tee hätiköityjä ratkaisuja.
Näen sinut onnellisena kolmen vuoden kuluttua, silloin asiat ovat ratkenneet ja olet päätökseesi tyytyväinen.
Ja kyllä, suhteenne tulee olemaan intiimi, jos päästät sen siihen. Miehellä on haluja intiimiin suhteeseen. Loppu riippuu sinusta.
Sitä ennen tulee kyllä suuret riidat ja niitten selvittely vie aikansa.
Miehen työkuviot tulevat olemaan hyvin sekaiset.. sanoisinko pätkäiset. Työtilanne tuo stressiä, joka ajaa teidät näihin riitoihin.
Pärjäätte kyllä, teillä on suhde vankalla pohjalla. Kun perheenlisäystä tulee, olette jo hyvillä vesillä =)
Teille tulee pitkä ja onnellinen suhde. Näen teille enemmänkin lapsia.
nyt seuraavaa toivotaan :)