Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.

Vierailija
28.11.2006 |

Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..

Vastaan kuudelle ensimmäiselle.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin ja minulle tuli tunne että sinun täytyy saada vastaus..

Ystävä kallis, älä yritä hukuttaa murheitasi päihteisiin, se tie on todella väärä ratkaisu! Sinussa on kyllä vahvuutta, piilossa siellä ja sinun tulisi nyt ottaa se esille, sen avulla selviät näistä vaikeimmistakin ajoista. Kun unohdat alkoholin, saat paremmin selvitettyä myös avioliittosi asioita, nykyisellä tavalla miehesi kyllästyy ja lähtee..

Vierailija:

Jos näkijä palaat, niin saatko minun tilanteestani mitään tuntemuksia?

Miten avioliittoni käy? Vanhenemmeko yhdessä vai haluaako jompi kumpi erota? Asia painaa minua todella ja tuntuu, että en kestä arkea ilman tiettyjä helpotuskeinoja :(

Vierailija
142/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vastausta... terveys on ollut minun elämässä tällä hetken suurin ongelma, ehkä se tästä. Ja lapsi tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
144/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ylös

Vierailija
145/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinkohteluni muita kohtaan ja mieheltäni saamani " arvostus" ovat lytänneet minut. On vaikeaa antaa anteeksi muille ja itselle.

En tiedä saanko hoidettua elämääni enää raiteilleen. Helpompaa olisi vain antaa elämän valua sormien läpi, kuin hienon hiekan.

Luovuttamien on niin helppoa.

Pystynkö hoitamaan loppuunasti kohta alkavan koulutuksen? Onko muutoksia näkymässä ihmissuhteeseeni? Olemme tekemässä eroa, mutta on vaikea päästää irti.

Nuori nainen

Vierailija
146/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla aijemmat " keskustelumme"

Kiitos!!!!!! :)

Vierailija:

Vastasit minulle eilen lapsikyselyyn (alla) ja et ole ainut joka on näin nähnyt/veikannut :)

olisikin vielä kysynyt, että näätkö meille jotain muuta, esim. parisuhteen, työn ja asunnon suhteen? Olisin kiitollinen jos vielä jaksaisit vastata, laitoin tämän lisäkysymyksen myös jo eilen illalla (en muista numeroani) mutta et ole siihen vielä ehtinyt/jaksanut vastata. eli uusi yritys, saisitko tähän nyt jotain ajatusta? :)

Vierailija:

Kyllä teille tulee lapsia. Kaksi näen lähitulevaisuudessa ja ilmeisesti kolmas tulee vuosien päästä.

Sukupuoliin en kommentoi.

Vierailija:

saammeko lisää lapsia, ja jos, niin milloin syntyvät ja ovatko tyttäjä vai poikia?

Vierailija
147/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään mminun on pidettävä lepopäivä.

Olen näiden kahden päivän jälkeen ollut todella väsynyt, tämä homma vie todellakin voimia..

Kuten olen jo aikaisemmin todennut, olen vasta aloitellut käyttää lahjaani, ja tämä on ollut ensimmäinen kerta kun teen sitä näkemättä/koskettamatta ihmistä. Välimatka tuo oman haasteensa ja verottaa voimia huomattavasti enemmän kuin henkilökohtainen tapaaminen.

Minun on kuitenkin ajateltava omia voimavarojani, en voi kuluttaa itseäni loppuun (ainakaan näin raskaana ollessani).

Toivotan kaikille ihanaa joulukuuta, onnea ja enkeleitä..!

Ja kiitän minäkin vielä teitä kaikkia, joille sain katsoa tulevaa, ja joille sain lähettää energiaa.

Varmistuin ainakin siitä, että tämä toidellakin toimii, myös välimatkojen päästä!

Sain siis lisää tietoa lahjastani teidän avulla, sydämellinen kiitos teille siitä.

ap

Vierailija
148/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää sinua kaikesta jo toivottaa täydestä sydämestä onnea tulevalle perheenjäsenelle. Sekä koko perheelle ihanaa ja rauhaisaa Joulua, Suojelusenkelin kaitsemusta.

Ajattelen Sinua iltaisin nukkumaan mennessä jospa jonakin iltana energiasi saavuttaa myös minut.

Vierailija
149/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos vaikka pitkänkin ajan päästä uudestaan jaksat, niin tule ihmeessä näkemään meille lisää :)

kiitos lapsiennustuksestasi minulle!

Vierailija
150/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei haittaa... Jos vaikka sitten jaksaisit, kun olet keräillyt voimia:)

T:163

Vierailija
151/152 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käy nykyisen naapuruston kanssa. Pääsemmekö koskaan sopuun vai jatkuuko vihanpito?

Vierailija
152/152 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on, niin saammeko joskus lapsia? Kuinka monta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän