Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.

Vierailija
28.11.2006 |

Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..

Vastaan kuudelle ensimmäiselle.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, jonka kanssa sinulla on välimatkaa, ei ole kanssasi tosissaan.

Jos rohkeana kuitenkin lähtisit hänen mukaansa, saisit ain sydänsurua ja kaipausta. Hän on mukava mies, mutta teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Voit toki pitää häneen yhteyttä ja nauttia hänen seurastaan jos päätätte tavata, mutta pidä omat tunteesi suht kurissa, ettet saa sydänsuruja.

Tämän vanhemman miehen kanssa olette erilaisia, pohjimmiltaan täysin vastakkaisia. Teillä on paljon yhteitä, mutta se on pinnallista.

sinulle näen rakkautta, tulista ja syvää, mutta vasta noin kahden vuoden kuluttua. Tapaatte hämärässä.. Näen hänen kasvot, tummat kulmakarvat ja suora nenä. Tunnistat hänet kun näet hänet, se on voimakasta ihastusta heti!

Vierailija:

Olisipa mukavaa jos voisit katsoa minulle. Mielessäni rakkausasioita, mutta toki voit muutenkin kertoa jos jotain näet. Mielessä eräs ikäiseni mies, välimatkaa paljon, mutta hän jäi mieleeni erityisen kovasti. Vieläkö näemme, kehittyykö tästä jotain? Entä sitten tuo minua vanhempi mies, mihin suuntaan tämä kääntyy? Olemmeko vain hyviä ystäviä aina? Koska elämääni tulee se kestävä ja ihana rakkaus, olen jo kauan odotellut..

Vierailija
42/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsi on ollut kyllä viime aikoina äärimmäisen stressaavaa! Pitäisi kyllä helpottaa vuodenvaihteen jälkeen, mutta vain hetkeksi.

Tuota työpaikansiirtoa en näe.. en ainakaan ihan näin suraan tapahtuvaksi. Ehkä ennemminkin niin, että jatkat niitä opintoja ja sitä kautta vaihtuu työn/toimenkuva.

Sinulla on täydet mahdollisuudet opiskelemallesi alalle. Valmistuttuasi saat varmasti työtä, tosin alussa taitaa tulla pätkittäin. Tämä teettää hieman taloudellisia huolia, mutta ei ne ole kovin vakavia. Pärjäät kyllä hyvin.

Tulet menestymään alallasi, suorita ne opinnot nyt!

Näen lähitulevaisuudessa loman. Hieman hengähdystaukoa. Kunnes alkaa ruljanssi tuon opiskelun kanssa, varsinkin päättötyö/opinnäytetyö tai vastaava tuottaa sinulle harmia.

Mutta kaikki päättyy hyvin, oikeasti, usko itseesi!

Vierailija:

TYön kanssa on ollut jo kauan todella kauheaa pyöritystä, täytyykö kauan vielä jaksaa? Ja saanko siirrettyä työpaikkani toisaalle?

Edistyvätkö opintoni ja päädynkö koskaan opiskelemalleni alalle vai mitä näet tulevaisuudessani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana viesti... ja vielä mahtavampi energia. kIITOS. Todellakin tuli perille sillä vieläkin käsiä kihelmöi, kun kirjoitan. Ihana saada Sinulta tukea omaan tunteeseeni, sillä minulla on näinä vaikeina aikoina ollut vahva tunne siitä, että kun kaikki tämä on takana lapsi on valmis tulemaan ja tulee ilman hoitoja vaikka niissä ollaan käyty.

Kiitos kovasti tästä ilosta minkä minulle annoit. Enkeleitä ja kaikkea hyvää Sinulle sekä rauhaisaa joulua:)

Vierailija:

Näin kyllä vastauksesi jo!

Joo, se lääkitys minua hämäsikin ensin, mutta kun kerroit sen olevan olemassa ja että sen on e-pillerit niin se selkeytti minun ajatuksia kovasti.

Ihmettelin ensin, että miksi näen lääkkeitä, jotka estävät raskautta.. jos kuitenkin toivot raskautta.

Sinullehan minun pitikin vielä sanoa, että luomuvauvoja näen, vielä ensi vuoden lopulla.

Uskon, että onnistutte kyllä!

Pidän nyt pienen tauon, jonka aikana lähetän sinulle parantavaa, positiivista energiaa. Sulje silmäsi ja keskity, laske kädet alavatsallesi kämmenet alaspäin, tunnet sen energian kutinana ihollasi ja lämmöntunteena alavatsallasi ja käsissäsi.

Ota se vastaan.

Vierailija:

vastasit minulle eilen, kiitos siitä. Olen numero 62 ja palautteen/selvennyksen laitoin sinulle numero 80,jos et ole vielä ehtinyt lukea, vastasin meinaan eilen vasta kun olit jo lopettanut.

Kiitos vielä kovasti ja enkeleitä sinulle:)

Vierailija
44/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo usko oman itseeni on se, joka eniten ongelmia onkin aiheuttanut. Oli niin lohduttavan tuntuista!

Vierailija:

Työsi on ollut kyllä viime aikoina äärimmäisen stressaavaa! Pitäisi kyllä helpottaa vuodenvaihteen jälkeen, mutta vain hetkeksi.

Tuota työpaikansiirtoa en näe.. en ainakaan ihan näin suraan tapahtuvaksi. Ehkä ennemminkin niin, että jatkat niitä opintoja ja sitä kautta vaihtuu työn/toimenkuva.

Sinulla on täydet mahdollisuudet opiskelemallesi alalle. Valmistuttuasi saat varmasti työtä, tosin alussa taitaa tulla pätkittäin. Tämä teettää hieman taloudellisia huolia, mutta ei ne ole kovin vakavia. Pärjäät kyllä hyvin.

Tulet menestymään alallasi, suorita ne opinnot nyt!

Näen lähitulevaisuudessa loman. Hieman hengähdystaukoa. Kunnes alkaa ruljanssi tuon opiskelun kanssa, varsinkin päättötyö/opinnäytetyö tai vastaava tuottaa sinulle harmia.

Mutta kaikki päättyy hyvin, oikeasti, usko itseesi!

Vierailija:

TYön kanssa on ollut jo kauan todella kauheaa pyöritystä, täytyykö kauan vielä jaksaa? Ja saanko siirrettyä työpaikkani toisaalle?

Edistyvätkö opintoni ja päädynkö koskaan opiskelemalleni alalle vai mitä näet tulevaisuudessani?

Vierailija
45/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että vastaukseni kesti, olet jo kovasti odottanut sitä.

Minulla on nyt hidasta tämä vastaaminen, alan olla jo uupunut.

Haluan sanoa sinulle, että et kuole!

Muutokset sinun täytyy harkita itse, luulen että olet pohdinnoissasi jo pitkälle päässytkin.

Liittyykö ahdistukseesi lapsi? Tähän haluan vastauksen, koska sinun kohdallasi tarvitsen lisäinfoa, en saa muuten yhteyttä sinuun.. ja lisäksi sinun täytyy murtaa nyt pala kuorestasi jos haluat että pääsen " lähellesi" .

Sinulle vastaan vielä, vaikka pyysinkin jo, ettei enää uusia kysymyksiä lähetettäisi.

Vierailija:

Näetkö minulle minkäänlaista tulevaisuutta, mitään muutoksia, vai jatkuuko kaikki tänä yhtenä ja samana (jolloin en kestä ja kuolen). - Satu

Vierailija
46/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait.. Ihan tosissaan, nyt teidän välillä on esteitä, mutta tiedän, että te molemmat tunnette kaipuuta toisianne kohtaan.

Tehkää päätöksenne toisia kunnioittaen, toisia ihmisiä hellästi kohdellen.. Jos päätätte tapailla, aloittaa vakavampaa, niin on ihmisiä, jotka tästä tulevat loukkaantumaan. Tämänhän jo taisit tietää itsekin. En näe mitään syytä miksi ette voisi olla yhdessä hyvinkin onnellisia.

Vierailija:

Saisinko minäkin vastauksen? Olen pitkään ollut ihastunut erääseen mieheen..(-tämä ei ole tavallinen tarina). Kannattaako vielä haaveilla???-KIITOS, tosi paljon jos vastaat.

Vierailija
47/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniisti minullekin vastasit, ja tiedätkö-ihan just ne sanat sanoit mitä olen miettinyt- mahtavaa!!

Onnellista joulunaikaa Sinulle ja läheisillesi!

NM;" haaveilija"

Vierailija
48/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen että tarvitset vielä toisen " annoksen" .

Illalla kun menet nukkumaan, tee sama uusiksi, laita kädet alavatsalle ja keskity. Lähetän energiaa sinulle illanmittaan, älä huoli, emme tarvitse samanaikasta yhteydenottoa.. Saan kyllä tunteen kun keskityt, joten uskon että se voi onnistua täysin samanaikaisestikin. Mutta vaikka näin ei kävisi, energiat löytävät perille siitä huolimatta, se saattaa vaan viedä hieman kauemmin aikaa.

Odota, että tunnet jälleen lämmön ja pienimuotoisen kutinan.. keskity ja ota se energia vastaan. Se auttaa sinua paranemaan nopeammin ja auttaa tulevaisuudessa hedelmöittymistä.

Pidä käsiäsi vatsallasi niin kauan kun tunnet lämmön, varsin tärkeää on pitää niin kauan kun tunnet lämmön lisääntyvän.

Ja mitä tuohon käsien jälkikihelmöintiin tulee.. älä pelästy, jos sormesi puutuvat ajoittain lähipäivinä.. niiden läpi on kulkenut mahdoton määrä positiivista, parantavaa energiaa. On normaalia, että puutumista tai tikkuilua tuntuu seuraavien päivien aikana. Myös turvotus tai punoitus on normaalia, ei pidä säikähtää jos näitä ilmenee, se ei ole vakavaa.

Illalla siis uudelleen.

Vierailija:

Aivan ihana viesti... ja vielä mahtavampi energia. kIITOS. Todellakin tuli perille sillä vieläkin käsiä kihelmöi, kun kirjoitan. Ihana saada Sinulta tukea omaan tunteeseeni, sillä minulla on näinä vaikeina aikoina ollut vahva tunne siitä, että kun kaikki tämä on takana lapsi on valmis tulemaan ja tulee ilman hoitoja vaikka niissä ollaan käyty.

Kiitos kovasti tästä ilosta minkä minulle annoit. Enkeleitä ja kaikkea hyvää Sinulle sekä rauhaisaa joulua:)

Vierailija
49/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs meitin yhteis elämä näyttää? Onko ero mahdollisesti edessä tai vieläkö lapsia siunaantuu?

Vierailija
50/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt veljeäsi.

Tuoksut ovat monesti yhteydessä näkemisen kanssa. Joskus eri ihmiset ottavat yhteyttä tuoksuin tai tuulahduksin. Useinmiten näkijä (tässä tilanteessa haistaja) yhdistää hyvinkin helposti oikein tämän tuoksun lähteen.

En tiedä kuka tai mikä sinut herätti, mutta jos epäilet itselläsi olevan tämän lahjan, niin kehoitan sinua tutkimaan itseäsi.

Voit yrittää näkemisen lahjaa ihmisen kanssa, johon luotat, ja joka luottaa sinuun. Kenenkään henkilökohtaiseen tulevaisuuteen, sielunelämään tai mihinkään et voi nähdä ilman toisen suostumusta.

Se selviää lähinnä kokeilemalla. Tunnustelemalla. Muista että aloittelevilla on aina vähäiset voimavarat, kuten on minullakin vielä. Näkeminen uuvuttaa.. energioiden käyttäminen (jota ei kaikillä näkevillä ole) on vielä uuvuttavampaa.

Kasvamme yhdessä lahjamme kanssa, mitään sellaista ei pidä käyttää, johon ei itse ole valmis. Jos pelottaa tai hämmentää, on lopetettava ja koitettava joskus uudelleen kun siltä tuntuu.

Myös omia voimavaroja on kuunneltava, alkuinnostusta ei saa käyttää liikaa, yli omien voimavarojen.

Vierailija:

Näitkö veljeni vai mikä oli se tuoksu joka tuli uneni läpi herättäen minut? Ja siitä lapsiluvusta?

Mistä sitten tietää milloin on saanut näkemisenlahjan....

Vierailija
51/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voisit auttaa meitä kaikkia lapsettomia lähettämällä parantavaa energiaasi. Meitä on yllättävän monta.... itsekin lukeudun heihin ja hoidoissa on oltu jo useampi vuosi ja edelleen sitä esikoista yritetään....

Sainkin sinulta lohduttavia tietoja aikaisemmin, mutta tietenkin sitä toivoisi, että tällä kertaa olisi jo tärpännyt hoidolla, kun ei enään tiedä kuinka monta pettymystä oikeasti jaksaa käydä läpi. Kerta kerralta tiedän, että usko lupauksiinkin hiipuu.

Voimia Sinulle lahjasi kanssa ja kaunista joulun odotusta.

Vierailija
52/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän yhteiselämä näyttää melko hmm.. riitaisalta.

Olette molemmat ns. tulisieluja, jotka eivät anna periksi vaikka mikä olisi.

Lapsia en neuvoisi ihan heti tekemään..

Ehkä, jos saatte yhteielämänne seesteisemmäksi, opettelette uudelleen kuuntelemaan toisianne ja kunnioittamaan toisianne. Rakkauskin on tainnut hieman hautautua arkisten naljailujen alle?

Vierailija
53/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo uupunut, mutta mitäs jos kaivaisit tämän viestin huomenillalla esille ja huhuilisit minua..

Sovitaan sitten energian lähetyksistä, jos olen palautunut tämän päivän energiasiirroista.

voih, kunpa voisinkin auttaa kaikkia! Se olisi unelmani, mutta olen vain yksi pieni ihminen, jonka läpi ei voi kovin paljoa energiaa virrata. Niin mielelläni siirtäisin vaikka kaikki maailman energiavirrat niitä tarvitseville!

Mutta tältä illalata minun on nyt lopetettava, teen vielä sen yhden energiasiirron hänelle, jolle sen lupasin.

Vierailija
54/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit minulle eilen lapsikyselyyn (alla) ja et ole ainut joka on näin nähnyt/veikannut :)

olisikin vielä kysynyt, että näätkö meille jotain muuta, esim. parisuhteen, työn ja asunnon suhteen? Olisin kiitollinen jos vielä jaksaisit vastata, laitoin tämän lisäkysymyksen myös jo eilen illalla (en muista numeroani) mutta et ole siihen vielä ehtinyt/jaksanut vastata. eli uusi yritys, saisitko tähän nyt jotain ajatusta? :)

Vierailija:

Kyllä teille tulee lapsia. Kaksi näen lähitulevaisuudessa ja ilmeisesti kolmas tulee vuosien päästä.

Sukupuoliin en kommentoi.

Vierailija:

saammeko lisää lapsia, ja jos, niin milloin syntyvät ja ovatko tyttäjä vai poikia?

Vierailija
55/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tuhannesti kiitollinen jos jaksaisit vastata minullekin. Minulla on ollut todella raskaita kokemuksia elämässäni, varsinkin kun ensimmäinen avioliittoni päättyi todella traumaattisella tavalla. Olen kamppaillut kaikki nämä vuodet masennuksen ja ahdistuksen kanssa, mutta yrittänyt pärjätä jotenkin elämässäni. Pääsenköhän koskaan noista ajatuksista eroon? Pystynkö tekemään graduni koskaan valmiiksi ja pääsemään normaaliin elämään kiinni? Onko elämäni perheeni kanssa vihdoin onnellista?

Vaikeita kysymyksiä ja ymmärrän, että tämä on sinulle väsyttävää. Olisin todella kiitollinen jos jaksaisit vielä vastata.

t. äiti merenrannalta

Vierailija
56/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti taas aivan poikki, tämä on raskasta hommaa.

Minun pitää nyt levähtää ja ajatella omia voimavarojani. a kerätä voimia vielä tähän yhteen energiansiirtoon.

Huomenna palaan ainakin sen verran, että vastailen 153:lle ja SADULLE, jonka jatkoviestiä odottelen.

Muille en voi valitettavasti luvata.

Vierailija
57/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle rankkaan " työhösi" , muista levätä itsekin. Enkeleitä polullesi..

Vierailija:

Tämä, jonka kanssa sinulla on välimatkaa, ei ole kanssasi tosissaan.

Jos rohkeana kuitenkin lähtisit hänen mukaansa, saisit ain sydänsurua ja kaipausta. Hän on mukava mies, mutta teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Voit toki pitää häneen yhteyttä ja nauttia hänen seurastaan jos päätätte tavata, mutta pidä omat tunteesi suht kurissa, ettet saa sydänsuruja.

Tämän vanhemman miehen kanssa olette erilaisia, pohjimmiltaan täysin vastakkaisia. Teillä on paljon yhteitä, mutta se on pinnallista.

sinulle näen rakkautta, tulista ja syvää, mutta vasta noin kahden vuoden kuluttua. Tapaatte hämärässä.. Näen hänen kasvot, tummat kulmakarvat ja suora nenä. Tunnistat hänet kun näet hänet, se on voimakasta ihastusta heti!

Vierailija:

Olisipa mukavaa jos voisit katsoa minulle. Mielessäni rakkausasioita, mutta toki voit muutenkin kertoa jos jotain näet. Mielessä eräs ikäiseni mies, välimatkaa paljon, mutta hän jäi mieleeni erityisen kovasti. Vieläkö näemme, kehittyykö tästä jotain? Entä sitten tuo minua vanhempi mies, mihin suuntaan tämä kääntyy? Olemmeko vain hyviä ystäviä aina? Koska elämääni tulee se kestävä ja ihana rakkaus, olen jo kauan odotellut..

Vierailija
58/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että enhän minä yksistään voisi ketään suoranaisesti auttaa raskaaksi, siis saada toivottua raskautta lakamaan, mutta uskon, että energioilla on hyvin paljon mahdollisuuksia parantavaa vaikutusta!

Eli energiasiirrolla uskon olevan vaikutusta esim. siittiöiden liikkuvuuteen (miehet harvoin lähtevät energiahoitoon), munasolun kypsymiseen, irtoamiseen ja kohdun limakalvon koostumukseen. Nämä kaikki taas edesauttavat hedelmöittymistä ja munasolun kiinnittymistä kohtuun. Suoraan en siis voisi ketään " saattaa" raskaaksi, elämän alku ei ole minusta tai muista parantajista kiinni. Voimme vain auttaa mahdollisuuksien parantamisessa, lääkehoitojen yhteydessä tai ilman.

Vierailija:

voih, kunpa voisinkin auttaa kaikkia! Se olisi unelmani, mutta olen vain yksi pieni ihminen, jonka läpi ei voi kovin paljoa energiaa virrata. Niin mielelläni siirtäisin vaikka kaikki maailman energiavirrat niitä tarvitseville!

.

Vierailija
59/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Star70:

toinen on omasta terveydestä. Saanko selkäni kuntoon niin että pystyn palamaan työelämään ja tuleeko meille lisää lapsia? Kiitoksia sinulle ja voimia. Ja hyvää joulun odotusta.

Selkäsi tulee parantumaan hiljalleen. Uskon, että teille tulee lapsia, jos päädytte niitä yrittämään. Selkäsi pahenee raskausaikana (tästä on varmaan jo varoiteltukin) mutta selviät kyllä, kivuliasta se tulee olemaan. Työelämään pystyt palaamaan, mutta mahdollinen raskaus pitkittää ja vaikeuttaa työuran alkamista.

Lapsien tulo on siis nyt siitä kiinni, haluatko lähteä niitä yrittämään.

Niin selkä oli tosi kipeä edellisessä raskaudessa, siitäkin on vasta n. 10 kk aikaa. Selän takia tehtiin sektio. Nyt odotan pääsyä jatkotutkimuksiin, katsotaan mitä sieltä selästä löytyy. Kiitoksia sinulle. Niin kolmannesta ollaan puhuttu mutta katsotaan antaako terveys siihen myötä. Lapset on ihania ja lahjoja, koska niitä ei koskaan tehdä vaan saadaan. Siunausta sinulle elämään.

Vierailija
60/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta vähän. mitä näet rakkauselämästäni ja työ/opiskelukuvioista? mitä asiaa koski riitaakin aiheuttanut mieheni tekstiviestivaihto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme