Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.

Vierailija
28.11.2006 |

Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..

Vastaan kuudelle ensimmäiselle.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella lahjakas.

Jos eroamme, se tavallaan onkin minun syytäni. Sen tietyn miehen tavattuani olen tyytymätön nykyiseen suhteeseeni, joka on tähän asti ollut ihan toimiva, vaikkakin " lattea" . Olen tajunnut, millainen henkinen yhteys on mahdollista toisen ihmisen kanssa saavuttaa ja sitä ei tässä liitossa ole. Olen jo alkanut kerätä henkistä lujuutta, sillä tiedän ettei mieheni perhe tule eroa hyväksymään. Meillä on pienet lapsetkin. Tiedän kuitenkin, että näin sen pitäisi mennä, tämä polku on kuljettu.

Meillä on mieheni puoleisessa suvussa kummilapsi, näkemäsi lapsi voisi siis olla hän.

Miten sinua voisin kiittää? Muistan ainakin iltarukouksessa. Mieleni on nyt paljon kevyempi. Enää jää vaivaamaan taka-alalle, mahtavatko työasiani järjestyä, mutta se tuntuu tämän kaiken keskellä sivuseikalta.

Vierailija
122/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta näet meille? (minulle&miehelleni, työn, parisuhteen ym. saralta) Kiitos paljon jos vielä tähäin saisi jotain vihjettä :) etenkin kiinnostaisi, saameko koskaan omaa taloa ja pysymmekö onnellisesti yhdessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä " kaksonen-73" kyselee, helpottaako tämä painajainen ja vieläkö kauan kestää? Näetkö uutta rakkautta kohdalleni -milloin ja missä merkeissä?

Vierailija
124/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet parantumaan kyllä, mutta näen sen menevän huhti-toukokuulle.

Hoitohenkilökunta kertoo, milloin saat yrittää raskautta. Kysy rohkeasti heiltä. Kuinka minusta tuntuu, että sinulla on nyt jokin lääkitys, joka on este raskaudelle? Kun lääkkeet ja niiden vaikuttava aika on ohi, saat raskautua. Loppuvuosi on otollista aikaa raskauden alkamiselle, mutta varmistathan vielä, että saat silloin tulla raskaaksi..?

En näe sairauttasi (siis mikä sairaus sinulla on) enkä voi sanoa tarkemmin lääkityksestäsi, koska en tiedä lääkkeistä mitään.

Vierailija:

Saanko ensi vuoden alussa terveyteni kuntoon ja raskaudunko pian sen jälkeen??? Mikä kuukausi, jos sen näät:)

Kiitos paljon jo etukäteen:)

Vierailija
125/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos et nyt näe raskautta, näetkö kohdallani koskaan? Kiitos edellisestä...

Vierailija
126/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tieto olisi todella lohduttava, on niin toivottu asia ja pitkään odotettu tapahtuvaksi. Toivottavasti voin maaliskuussa tulla kertomaan tietosi oikeaksi!!! Kaunista joulun odotusta Sinulle.

Vierailija
127/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti aluksi vaan vastata ihan muutamalle, mutta nyt tulikin tehtyä enemmän töitä.

Tämä on todella raskasta näin hakea tuntemattomiin ihmisiin yhteyttä, hekemalla se yhteys kirjoitetun tekstin välityksellä. Toisiin ihmisiin saa paremmin yhteyttä kuin toisiin.

Itse omana kommenttina voin sanoa, että yhteys pelasi parhaiten numeroiden KAKSI, YHDEKSÄN JA SEITSEMÄNTOISTA (eli " vaalean äidin" jos muistin numeron oikein) välillä.

Kuten sanoin, tämä on eka kerta kun yritin edes netin välityksellä. Normaalissa elämässä toimii helpommin, ja vaivattomammin.

Ja Nro 9! Kiitos, voit muistaa minua iltarukouksessasi, minäkin muistan sinua.

Nyt olen oikeasti uupunut, pyydän anteeksi niiltä, jotka jäivät ilman vastauksia, mutta raja on vedettävä johonkin. Vedän sen nyt tähän.

Vierailija
128/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on omasta terveydestä. Saanko selkäni kuntoon niin että pystyn palamaan työelämään ja tuleeko meille lisää lapsia? Kiitoksia sinulle ja voimia. Ja hyvää joulun odotusta.

Vierailija
129/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mikä ei sit ole koskaan kokonaan ohi, ei se ole mitään kauhean pahaa, vähän repivää vaan.

Tuota, mulla on punainen auto ;-) toivottavasti näit sen etkä paloautoa!

Vierailija
130/152 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulta on leikattu endometrioosia ja suolta ja komplikaationa tuli reikä suolensaumaan. Juuri viime viikolla sain kuulla että reikä on mennyt itsestään umpeen enkä tarvitse uutta leikkausta. Tästä kaikesta johtuen minulla on kuitenkin nyt ollut väliaikinen avanne jo yli kaksi kuukautta. Se minun pitäisi saada pois tammikuun alussa, mutta onko siihen sitten tulossa muutosta????

Se lääkitys mitä näet on e-pillerit ja inhoan niitä syödä, mutta lääkärin määräys. Raskautta saadaan alkaa taas yrittämään heti kun avanne on poissa. Niin ja jos vielä jaksat niin onnistutaanko luomusti vai hoidoilla??? (kahdesti jo oltu)

Kiitos ja enkeleitä uniisi:)

Vierailija:

Tulet parantumaan kyllä, mutta näen sen menevän huhti-toukokuulle.

Hoitohenkilökunta kertoo, milloin saat yrittää raskautta. Kysy rohkeasti heiltä. Kuinka minusta tuntuu, että sinulla on nyt jokin lääkitys, joka on este raskaudelle? Kun lääkkeet ja niiden vaikuttava aika on ohi, saat raskautua. Loppuvuosi on otollista aikaa raskauden alkamiselle, mutta varmistathan vielä, että saat silloin tulla raskaaksi..?

En näe sairauttasi (siis mikä sairaus sinulla on) enkä voi sanoa tarkemmin lääkityksestäsi, koska en tiedä lääkkeistä mitään.

Vierailija:

Saanko ensi vuoden alussa terveyteni kuntoon ja raskaudunko pian sen jälkeen??? Mikä kuukausi, jos sen näät:)

Kiitos paljon jo etukäteen:)

Vierailija
131/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on vihkisormukseni? onko jossain ulkona vai sisätiloissa?

montako lasta saan?

miten seksielämä, muuttuuko mitenkään koskaan?

saanko apua terapiasta?

Mallukka

Vierailija
132/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
133/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
134/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä on lääkärinapuhelinaika, saanko hyviä vai huonoja uutisia.

Vierailija
135/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Sinulla vielä voimia vastata minulle? Kiinnostaisi tietää avioliittoni tulevaisuus ja onko näkyvissä perheenlisäystä. Miten käy meidän asumisemme/kodin? Lisäksi nyt tällä hetkellä vahvasti mielessäni pyörivä asia työnteko/opiskelu - mitä näet sillä saralla.

Kiitos näkijälle mielenkiintoisesta viestiketjusta.

Vierailija
136/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiltti ennustaja. Kerro minulle saanko ikinä vakituista työpaikkaa tai edes pidempää työsopimusta.

Alkaa tää pätkätyö tympiä. Miehenkään työtilanne ei näytä kaksiselta. Mites on hänen työtulevaisuus? Ja kun tuo vauvakin olisi haaveissa niin olisi kiva tietää..

Vierailija
137/152 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen ennustuksesi tuntui niin osuvalta...

Vierailija
138/152 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää pahasti siltä, että virtuaalinäkijä (jos sallit tämän nimityksen) näki kohdallani oikein. Ei tainnut tulla lasta tälle kierrolle. Lohdutuksena olkoon lupaus maaliskuusta........ Jos luet tämän, lähetä minullekin energiaasi, vika ilmeisesti kiinnittymisessä (kohdun limakalvossa kait). Ja ymmärrän ettet voi taata mitään vaan hieman ehkä auttaa..... Jumalan siunausta. Se 22/64/153

Vierailija
139/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä, suhteenne tulee olemaan intiimi, jos päästät sen siihen. Miehellä on haluja intiimiin suhteeseen. Loppu riippuu sinusta.

Minkälaisen mielikuvan sinä saat tästä minua vanhemmasta miehestä (eli onko sama henkilö, jota minä ajattelen).

Kiitos kutkuttavista vastauksista :)

Vierailija
140/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkijä palaat, niin saatko minun tilanteestani mitään tuntemuksia?

Miten avioliittoni käy? Vanhenemmeko yhdessä vai haluaako jompi kumpi erota? Asia painaa minua todella ja tuntuu, että en kestä arkea ilman tiettyjä helpotuskeinoja :(