Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.

Vierailija
28.11.2006 |

Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..

Vastaan kuudelle ensimmäiselle.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kiinnostunut tulemaan kuuntelemaan mitä näkisit minulle.

Vierailija
2/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, koitin ekaa kertaa virtuaalista katsomista.

Se olikin yllättävän raskasta, tänään olen ollut ihan veto pois ja nukkunut monen tunnin päiväunet. Olen siis vielä " harjoittelija" , olen nyt vasta viimeisen vuoden aikana uskaltanut alkaa käyttämään lahjaani.

Ihan kaikille en näe, kuten tässä ketjussa yhdelle.. hänelle vastaan vielä erikseen.

Syy sille, miksi en näe kaikille, on se, että näen asioita vain, jos toinen osapuoli tosissaan " antaa luvan" katsoa omaan sisinpää ja omaan tulevaisuuteen. En näe, jos toinen osapuoli ei halua minun näkevän, tai jos toisella osapuolella on jokin este (esim. vahva epäluulo tai pelko päästää minua näkemään) näkemiselle.

Koitan vastailla muutamalle vielä, eilinen kyllä veroitti henkisiä voimiani tosi paljon. Yllätyin itsekin, kuinka paljon tämä välimatkan kautta energian hakeminen viekään.

Ja nro 97:lle vastaan vielä.. Ei, en ota ihmisiä kasvokkain vastaan (vielä ainakaan). Tähän asti olen toiminut " ennustajana" lähinnä vain ystävilleni ja sukulaisilleni.

Rahaa en ota koskaan vastaan, se ei tuntuisi oikealta. Teen tätä auttaakseni toisia.

ap (ennustaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettiäiti:

ja mitä suhteessa lapseni isään?

Suhteessasi lapsen isään.. Minusta tuntuu, että teidän suhde ei ole enää voimissaan. Se, mikä liittää teidät yhteen on lapsi.

Kehottaisin sinua avaamaan silmät ja astua eteenpäin.

Sinulle näen hyvää, olette lapsen kanssa tiivin pari. Teillä on kaikki hyvin =)

Työ- tai opiskelu on sinulle nyt se, johon sinun pitää panostaa. Jos olet äitiyslomalla tai muuten kotona lapsen kanssa, tulee työ/opiskelu kuitenkin lähiaikoina kyseeseen. Sitä kautta saat ajatuksia muualle ja keskityttyä omaan hyvinvointiinsi.

En valitettavasti saa sinuun nyt kovin hyvää yhteyttä.. et taida nyt olla koneella ja odottaa vastausta..?

Vierailija
4/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, johon olen ihastunut. Häiritseekö häntä meidän ikäeromme.

Vierailija
5/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle vastaan nyt ohi muiden.

En valitettavasti näe sinuun ollenkaan. Kirjoitinkin jo edelle ne syyt, jotka saattavat estää minua näkemästä.

Kun luet tämän viestin, niin istu aloillesi ja laita silmät kiinni, ajattele tätä mieltäsi painavaa asiaa.. " kuulen" viestisi kyllä.

Lähetän sinulle positiivista (toimii myös parantavana energiana) energiaa ja toivon sen auttavan sinua.

Keskity, tunnet sen pienoisena kutinana ihollasi.. anna sen vaikuttaa.

Ajattelen sinua.

Vierailija:

Iltapäivällä on lääkärinapuhelinaika, saanko hyviä vai huonoja uutisia.

Vierailija
6/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä mieheni tuntee minua kohtaan tällä hetkellä?

Heidi

Vierailija
7/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star70:

toinen on omasta terveydestä. Saanko selkäni kuntoon niin että pystyn palamaan työelämään ja tuleeko meille lisää lapsia? Kiitoksia sinulle ja voimia. Ja hyvää joulun odotusta.

Selkäsi tulee parantumaan hiljalleen. Uskon, että teille tulee lapsia, jos päädytte niitä yrittämään. Selkäsi pahenee raskausaikana (tästä on varmaan jo varoiteltukin) mutta selviät kyllä, kivuliasta se tulee olemaan. Työelämään pystyt palaamaan, mutta mahdollinen raskaus pitkittää ja vaikeuttaa työuran alkamista.

Lapsien tulo on siis nyt siitä kiinni, haluatko lähteä niitä yrittämään.

Vierailija
8/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on juuri se, jota tarkoitit itsekin kun minulle kysymyksesi teit.

Vierailija
9/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuttamassa takaisin luoksemme, teenkö siis virheen jos sallin sen? Miten mies reagoi jos kiellän sen? Pelkään niin kauheasti mahdollisia huoltajuus- ja tapaamiskiistoja, tuleeko sellaisia jos kieltäydyn? Kerro mitä muuta näet, esim. tuleeko lapsi kärsimään minun ja lapsen isän huonoista väleistä?

Vielä sellaista kysyisin että jos asumme kahdestaan lapsen kanssa niin onko meidän parempi asua nykyisellä paikkakunnalla vai muuttaa toiselle paikkakunnalle, jota olen välillä ajatellut?

t 56

Vierailija
10/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasit minulle eilen, kiitos siitä. Olen numero 62 ja palautteen/selvennyksen laitoin sinulle numero 80,jos et ole vielä ehtinyt lukea, vastasin meinaan eilen vasta kun olit jo lopettanut.

Kiitos vielä kovasti ja enkeleitä sinulle:)

Vierailija
11/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vielä ihmettelee sitä punaista autoa, aiempana jo sanoin et minulla on sellainen ja enimmäkseen tuota pulmaani ajellessani ajattelen. Jospa se tuli siitä? Ja kuitenkin pelkään sitä paloautoa samalla, jatkokysymys... opinko ikinä enää elämään niin etten pelkää kaikkea.

Jännää että sait ylipäänsä jotain viboja minusta, olen luullut ettei näkijät näe minuun helposti eli varmaan pohjimmiltaan pelkään (sitäkin!) vaikka samalla innostaa ja kiinnostaa kovasti.

Vierailija
12/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen että olet väsynyt. Ehkä jopa vaipumassa masennuksen puolelle.

Älä hyvä ihminen luovuta!! Se ei ole ratkaisu!

Ensinnäkin, olet suurten ratkaisujen edessä, kuten taidat jo itsekin tietää. Ota nyt itsestäsi sen verran kiinni, että mietit mitä todella haluat, mitä tarvitset. Tämän hetkinen tilanteesi ei ole sinulle oikea. olet ahdingossa, koska olet ajautunut väärien ratkaisujen kautta tilanteeseen, jossa sinun ei kuuluisi olla.

Sinulla on auttavia käsiä ympärilläsi, katso.. näet kyllä.

Nouse jaloillesi, nosta leuka pystyyn, jakysymys joka nyt tulee mieleesi vahvimpana.... vastaus siihen on KYLLÄ.

Sinä pärjäät.

Aloita toipuminen parisuhteestasi. Tee ratkaisu. Siihen on oikea vastaus juuri se, jota oletkin jo pohtinut. Se vaatii voimia.

GO GIRL!! Sinulle on tiedossa loistava elämä, kunhan autat itseäsi ulos tilanteesta jossa nyt olet! Muista, tämä tilanne on sellainen, jossa sinun ei kuulu olla.. olet vain ajautunut siihen olosuhteiden myötä.

Vierailija:

Väärinkohteluni muita kohtaan ja mieheltäni saamani " arvostus" ovat lytänneet minut. On vaikeaa antaa anteeksi muille ja itselle.

En tiedä saanko hoidettua elämääni enää raiteilleen. Helpompaa olisi vain antaa elämän valua sormien läpi, kuin hienon hiekan.

Luovuttamien on niin helppoa.

Pystynkö hoitamaan loppuunasti kohta alkavan koulutuksen? Onko muutoksia näkymässä ihmissuhteeseeni? Olemme tekemässä eroa, mutta on vaikea päästää irti.

Nuori nainen

Vierailija
13/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä " kaksonen-73" kyselee, helpottaako tämä painajainen ja vieläkö kauan kestää? Näetkö uutta rakkautta kohdalleni -milloin ja missä merkeissä?

Helpottaa! Sinun kohdallesi pätee sanonta: se mikä ei tapa, se vahvistaa!

Loppuvuodesta, siis ensi vuonna, näyttää jo paremmalle, näen sinut nauravan!!

Rakkautta.. hmm... en näe niinkään rakkautta ensi vuodelle, mutta näen että kaipaat kovasti. Ettet vain ensi vuoden aikana sekoittaisi rakkaudenkaipuutasi rakkauteen? Kun tapaat henkilön, johon tunnet rakkautta, tutki itseäsi.. onko se sitä kuitenkaan, vai onko se vain halua tuntea rakkautta ja saada rakkautta..?

Vierailija
14/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä mietityttämään tuo ikäero -asia. Tuleeko siitä ylitsepääsemätön este? En edes itse tällä hetkellä tiedä mitä haluan, vaikeita nämä " sydämen asiat" :)

Lämmöllä 48

Vierailija
15/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kertonut sinulle, että hänen mielenkiintonsa sinua kohtaan on lähinnä fyysistä.

Jos hän olisi täysin vakavissaan sinun kanssasi, tarkoitan parisuhdetta ja yhteistä elämää, niin silloin häntä häiritsisi ikäeronne.

Mutta tältä pohjalta millä hän ajattelee sinua nyt.. niin ei, ei häntä häiritse.

Näen, että tällä miehellä ja sinulla ei ole kovin syvää henkistä yhteyttä juuri nyt. Sinä olet rakastumassa, tunnet syvää vetoa.. mutta.. mies on totisesti matkassa lähinnä fyysisten tuntemuksiensa kautta.

Vierailija
16/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja mitä mieheni tuntee minua kohtaan tällä hetkellä?

Heidi

Miehesi rakastaa sinua. Hän ei osaa näyttää sitä aina niin kuin haluaisi.

Hän ei ole kovin hyvä puhumaan tunteistaan, sinä taas jaksaisit jauhaa niistä tunteja ;)

Ota askel taakse päin ja anna miehellesi tilaa hengittää. Anna hänelle pieni " tauko" kysy muutaman päivän päästä häneltä " rakastatko minua?" Saat selkeän vastauksen, johon olet tyytyväinen =)

Vierailija
17/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun ja mieheni suhde jatkuu?Kaun viellä odotetaan?Kiitos!! T:Kaksonen-70

Vierailija
18/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet samaan lapsia! Näen sinulle kolme lasta hyvinkin pienin ikäeroin.

Vierailija
19/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ollut melkoista turbulenssia viime vuodet ja nyt kysynkin mitä tuleman pitää. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, mihin tarttua...ja on epäilyksiä miehenkin suhteen. Kertoisitko mitä minulle näet?

T: väsynyt

Vierailija
20/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin jo eilen kanssasi " juttusilla" . Tuli mieleeni, että mummoni näki aikoinaan asioita ennalta. Voinko " periä" tämän taidon. Kiinnostaisi myös tietää montako lasta näet meille? Ja vielä: kävikö edesmennyt veljeni pian kuolemansa jälkeen luonani, kun tuoksu tuli uneni läpi.... Kiitos ja jumalan siunausta tiellesi. 22/64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä