Mitä järkeä pasta carbonarassa on?
Ravintosisällöltään kyllä älyttömän köyhä ruoka ja pahaakin.
Kommentit (59)
Ja nyt otti modet pois tämän reseptin.Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt otti modet pois tämän reseptin.Merkillistä.
Korjasin pekonit ha-kat-tuna.
Minä en enää edes syö lihaa, ja silti carbonara on minusta hyvää. Oli lempiruokia lapsuudessani.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää edes syö lihaa, ja silti carbonara on minusta hyvää. Oli lempiruokia lapsuudessani.
Voit tehdä sen ilman lihaa .Enempi parmesania.
Ei kai se sen huonompi ole kuin mikään muukaan pastaruoka. Mutta jos et tykkää, niin älä syö. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liha, kananmuna ja juusto on mielestäsi ihan köyhää ravintosisällöltään?
Täälläpäin se tosin tehdään väärin, oikeaoppiseen italialaiseen ei esim laiteta kermaa yhtään. Ja guanciale:a pitäisi käyttää pekonin sijasta. Ja juuston pitäisi olla pecorino, ei halpaa pussiraastejuustoa.
Pancetta on guanciale. Parmesanjuusto sopii erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin se tosin tehdään väärin, oikeaoppiseen italialaiseen ei esim laiteta kermaa yhtään. Ja guanciale:a pitäisi käyttää pekonin sijasta. Ja juuston pitäisi olla pecorino, ei halpaa pussiraastejuustoa.
Juuri noin. Katsokaa you tubesta miten tehdään aito oikea carbonara.
Vierailija kirjoitti:
Minun suuri herkku. Ja hyvää on.
Sehän se varsin omituinen herkku olisi jos se olisikin pahaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Einesversioissa varmasti näiden sijaan kananmunan ja juuston "kaltaista valmistett" ja lihat on lattialta lakaistuja jämäpaloja. Nami nam.
Kuka nyt carbonaraa eineksenä ostaisi? Tai mitään pastaa?
olipa pitkäveteinen video, hyvä ettei ollut kanan nimeä joka oli muninut....
pekonia, valkosipulia, pastaa, kananmunia, juustoa ja mustapippuria
kaikki muu on jotain muuta. persilja vielä toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vehnäjauhoa, pekonia, munaa, rasvaa, juustoa.
Sekoita nämä kattilassa, lisää reilusti suolaa ja nauti!Keitä pasta buljongissa
Laita pekonia hattuna paistinpannulle ja ruskista se hyvin. Kermaa päälle sekä herneitä pakasteesta. Munankeltuainen ja raastettua parmesania , suolaa pippuria ja minun salaisuus on laittaa tilkka soijaa.
Ei missään nimessä jauhoja.
EI tule kermaa, herneitä ja soijaa...
Ei pasta carbonarassa ole järkeä, siinä on pastaa. Jos aloittajan pasta carbonarasta ei tule hyvää, on puute molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pekonia hattuna paistinpannulle ja ruskista se hyvin. Kermaa päälle sekä herneitä pakasteesta. Munankeltuainen ja raastettua parmesania , suolaa pippuria ja minun salaisuus on laittaa tilkka soijaa.
TÄMÄ ei ole pasta carbonara!
Joku sotku vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pekonihattu eräänlainen vastine pizzakypärälle...?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule valkosipulia tai persiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nu citerade du fel text. Den du citerade skriver "lihaa", vilket svinskinka är, "kananmunaa", vilket äggulan är, och "juusto", vilket pecorinon är. Grädde nämns inte överhuvudtaget.
Råkade just igår kväll laga en liten pasta carbonara åt oss med just de ingredienserna på skinkan när som blev köttigt bacon. Salt, peppar och inte tillhörande kapris kunde var och en tillägga enligt egen smak. Emellanåt är även rucola ett tillägg.
Vilken svinskinka? Menar du bacon? All skinka är gjort av gris eller svin som du kallar det.
Med svinskinka avser jag guanciale. Bacon är inte skinka, då det är skuret ur svinets sida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule valkosipulia tai persiljaa!
Mä laitan vähän valkosipulia, sopii niin hyvin peksun kera. Mut se kastike on pelkästään raaka kananmuna, juusto ja mustapippuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Einesversioissa varmasti näiden sijaan kananmunan ja juuston "kaltaista valmistett" ja lihat on lattialta lakaistuja jämäpaloja. Nami nam.
Vaikka sinä söisit vain eineksiä niin kyllä suurin osa kokkaa ruokansa ihan itse. Ja silloin ruuan saa tehdä just niin hyvistä raaka-aineista kuin tykkää.
Se on yleensä vielä se edullisempikin vaihtoehto.
Tuo pasta carbonara on vielä varmaan yksi helpoimmista ja nopeimmista ruuista itse tehtynä.
Keitä pasta buljongissa