Siis milloin itsepalvelukassoille on tullut tämä nöyryyttävä ostosten satunnaistarkastaminen?
Kävin pitkästä aikaa kaupassa niin, että maksoin ostokset itsepalvelukassalla. Ajattelin, että pääsen nopeiten ulos kaupasta, kun ei ollut isot ostokset. Ja vielä mitä. Skannattuani ostokset kone alkoi vilkuttamaan ja näytöllä luku että henkilökunta hälytetty paikalle ostosten satunnaistarkastusta varten.
Siis mitä?! Onko tuon keksijä ajatellut ollenkaan, miten NÖYRYYTTÄVÄÄ on, kun joku ihminen tulee tarkistamaan sun ostokset muiden asiakkaisen toljottaessa vieressä?!! Ja ei, ikinä en ole mitään varastanut enkä huijannut väärillä hinnoilla, ihan on varaa omalla rahalla maksaa sen mitä haluan. Ja sitä paitsi, mikä virka niillä hälytinporteilla sitten on siinä itsepalvelukassalta poistuttaessa, jos ne ei skannaa että vietkö mennessäsi jotain mitä et ole maksanut?
Tasan viimeinen kerta kun menen k-ryhmän kauppaan. Asioin vain kaupoissa, joiden silmissä en ole oletusarvoisesti varas.
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
On mukavaa olla kassana ruuhkaisessa Koossa liian pienellä miehityksellä, kun itsepalvelukassat huutavat tarkastuksia. Meillä kun kassa nämäkin hoitaa. Siinä sitten hoidat yhtä ruuhkaista kassaa ja kahta jatkuvasti piippaavaa itsepalvelukassaa niin johan menee pää sekaisin. Asiakkaat ovat vihaisia, itse on aivan loppu ja kauppias huohottaa niskaan, että kaikki asiakkaat tulisi palvella ripeästi. Onneksi en tee sitä työtä enää.
Missä järjestyksessä teidät on sitten ohjeistettu palvelemaan asiakkaat, kun asiakkaita on kahdella kassalla.
Itse olen hajamielinen hössöttäjä.
Käyn toisen asioilla S-marketissa. Juuri ja juuri osaan käyttää itsepalvelukassaa.
Siinä onkin syy välttää tuota Ass-markettia. Jos jäisi vahingossa yksi maitopurkki piippaamatta ja kutsuvat vartijan.
Ainakin Tokmanni vahtaa kuin rosvoja henkilökuntaansakin, nyt vuorossa asiakkaat
Aina halyttaa. Koska mita vi ttua. Mina vaadin palvelua myos itsepalvelukassoilla. Varsinkin jos olen pakotettu sellaiseen.
Ei näistä tarkastuksista tarvitse riehumaan alkaa. Menette normikassalle. Jos tuntee nöyryytystä asiasta niin viittaa vähän vilunkipeliin.
Aivan sama homma kuin lentokenttien turvatarkastuksien sattunaispoiminnat räjähdysainejäämien etsintään. Mitä noista turhia murehtimaan.
Jos ottaa juoksukaljat, ei ehdi hälyttää mikään.