Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis milloin itsepalvelukassoille on tullut tämä nöyryyttävä ostosten satunnaistarkastaminen?

Vierailija
08.04.2023 |

Kävin pitkästä aikaa kaupassa niin, että maksoin ostokset itsepalvelukassalla. Ajattelin, että pääsen nopeiten ulos kaupasta, kun ei ollut isot ostokset. Ja vielä mitä. Skannattuani ostokset kone alkoi vilkuttamaan ja näytöllä luku että henkilökunta hälytetty paikalle ostosten satunnaistarkastusta varten.

Siis mitä?! Onko tuon keksijä ajatellut ollenkaan, miten NÖYRYYTTÄVÄÄ on, kun joku ihminen tulee tarkistamaan sun ostokset muiden asiakkaisen toljottaessa vieressä?!! Ja ei, ikinä en ole mitään varastanut enkä huijannut väärillä hinnoilla, ihan on varaa omalla rahalla maksaa sen mitä haluan. Ja sitä paitsi, mikä virka niillä hälytinporteilla sitten on siinä itsepalvelukassalta poistuttaessa, jos ne ei skannaa että vietkö mennessäsi jotain mitä et ole maksanut?

Tasan viimeinen kerta kun menen k-ryhmän kauppaan. Asioin vain kaupoissa, joiden silmissä en ole oletusarvoisesti varas.

Kommentit (466)

Vierailija
461/466 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa juoksukaljat, ei ehdi hälyttää mikään.

Vierailija
462/466 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mukavaa olla kassana ruuhkaisessa Koossa liian pienellä miehityksellä, kun itsepalvelukassat huutavat tarkastuksia. Meillä kun kassa nämäkin hoitaa. Siinä sitten hoidat yhtä ruuhkaista kassaa ja kahta jatkuvasti piippaavaa itsepalvelukassaa niin johan menee pää sekaisin. Asiakkaat ovat vihaisia, itse on aivan loppu ja kauppias huohottaa niskaan, että kaikki asiakkaat tulisi palvella ripeästi. Onneksi en tee sitä työtä enää.

Missä järjestyksessä teidät on sitten ohjeistettu palvelemaan asiakkaat, kun asiakkaita on kahdella kassalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/466 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hajamielinen hössöttäjä.

Käyn toisen asioilla S-marketissa. Juuri ja juuri osaan käyttää itsepalvelukassaa.

Siinä onkin syy välttää tuota Ass-markettia.  Jos jäisi vahingossa  yksi maitopurkki piippaamatta ja kutsuvat vartijan.

Ainakin Tokmanni vahtaa kuin rosvoja henkilökuntaansakin, nyt vuorossa asiakkaat

Vierailija
464/466 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina halyttaa. Koska mita vi ttua. Mina vaadin palvelua myos itsepalvelukassoilla. Varsinkin jos olen pakotettu sellaiseen. 

Vierailija
465/466 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä tarkastuksista tarvitse riehumaan alkaa. Menette normikassalle. Jos tuntee nöyryytystä asiasta niin viittaa vähän vilunkipeliin.

Vierailija
466/466 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama homma kuin lentokenttien turvatarkastuksien sattunaispoiminnat räjähdysainejäämien etsintään. Mitä noista turhia murehtimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi