Miten saada mies kertomaan mikä on vialla?
Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.
Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen.
Kommentit (1105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kovin pahalla tuulella, ei se oo vieraaltakaan saanut..
Täysin väärässä olet. Mun mies torjui lähestymisyritykset ja suuttui. "Pitkät työpäivät" mitkä ei näkynyt rahallisesti mitenkään olikin toinen paljon nuorempi nainen jota "sponssasi" .
Oli ns sugardaddy ja osti tälle hoidolleen juttuja, mutta perheeseen panoatamisen lopetti. Siinä alkaa tuntemaan itsensä haluttavaksi ja kuka nyt enään silloin mitään vanhaa akkaaa (sitä ihanaa saman ikäistä vaimoa) alkaa arvostamaan kun ego nousee.
Namskis mumskis!
Tuohon syrjähypyistä kommentoinneelle, niin väestöliiton mukaan parisuhteissa joka kolmas ns "pettää", miehistä noin 39% ja naisista 30% , eili ei se nyt niin tavatonta ole. Ja veikkaan että todellisuudessa voi lisätä ainakin 10% lisää. Omasta tuttavapiiristäni, 50++v. johon kuulee sekä leskiä, eronneita että karanneita, ja muutama yhdessäkin nuoruudesta asti pysynyt pariskunta, niin sanotaan että noin sadasta ihmisestä tiedän korkeintaan täysin varmana noin 4 ihmistä , joista olisin melko varma etteivät ole käyneet joskus vieraissa. Suurin osa jää toisltaan tietämättä ja hyvä niin . Eihän se järvi soutamalla kulu ja miehet nyt on mitä on, munan kuljettamiahan nuo ovat.
MODE - MITÄ VIKAA TÄSSÄ KOMENTISANI ON - rehelisesti????
"Akka-lauma .... ihan oikeesti! Mitä se teidän hysterianne parantaa?"
JÄTÄ SE SIKA - on tämän paikan tunnuslause. Paloiko Kaffepillalla taas käämit?
Ihana ketju.
Mun ex oli just tollanen, ei puhunut mitään, oli kuin myrskyn merkki ja halata tai pussata ei saanut.
Otin lopulta eron vaikka hän ei olisi halunnut. Oli ihanaa päästä inhottavasti käyttäytyvästä miehestä eroon, vaikka pitkää liittoa olinkin toivonut. Mutta parempi yksin lasten kanssa ja kotona hyvä ilmapiiri , kuin puhumattoman, ilkeän miehen kanssa vain siksi että olis joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat loppu ja hautoo itsemurhaa masennuksissaan. Aika monen miehen ajankuva tällä hetkellä, ikävä kyllä.
Kyllä . Me ollaan keskiluokkainen perhe ja on käynyt mielessä useasti. Tulossa yt neuvottelut ja olen aivan loppu, mutten vaimolle ole puhunut mitään.
Itsemurhan tekemällä tulet tuhoamaan monen ihmisen elämän lopullisesti. Et voi ilmeisesti millään käsittää miten laajalle tekosi tulee vaikuttamaan eri ihmisten elämissä. Siitä ei koskaan pääse yli.
Sitä paitsi on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat sinua ja tulevat kaipaamaan sinua ikuisesti. Älä missään nimessä päädy siihen tekoon. Mikään ei ole sen arvoista.
Seksiä lisää, niin tilanne laukeaa miehen myötä. Mies ei jaksa puhua jatkuvasti tunteistaan vaan kaipaisi hellyyden osoituksena seksiä. Auttaa sinuakin takakireydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat loppu ja hautoo itsemurhaa masennuksissaan. Aika monen miehen ajankuva tällä hetkellä, ikävä kyllä.
Kyllä . Me ollaan keskiluokkainen perhe ja on käynyt mielessä useasti. Tulossa yt neuvottelut ja olen aivan loppu, mutten vaimolle ole puhunut mitään.
Itsemurhan tekemällä tulet tuhoamaan monen ihmisen elämän lopullisesti. Et voi ilmeisesti millään käsittää miten laajalle tekosi tulee vaikuttamaan eri ihmisten elämissä. Siitä ei koskaan pääse yli.
Sitä paitsi on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat sinua ja tulevat kaipaamaan sinua ikuisesti. Älä missään nimessä päädy siihen tekoon. Mikään ei ole sen arvoista.
Niin se saattaa tutua ettei mikään ole sen arvoista. Toisaalta, kuitenkin se elämänlanka on aika ohut. Ihmiselle joka harkitsee itsensä lopettamista (kuten itse jo parin vuoden ajan) se on ulospääsy. Ulospääsy häpeästä, konkurssista ja nöyryytyksestä.
Hoitoa / hoitopolkua ei voi ajatellakaan koska se romuttaisi henkivakuutuskorvauksen ja lainan takaisinmaksuturvan ehtojen myötä korvauksen omaisille. Kuitenkin puhutaan noin 500K€ kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat sinua ja tulevat kaipaamaan sinua ikuisesti. Älä missään nimessä päädy siihen tekoon. Mikään ei ole sen arvoista.Niin se saattaa tutua ettei mikään ole sen arvoista. Toisaalta, kuitenkin se elämänlanka on aika ohut. Ihmiselle joka harkitsee itsensä lopettamista (kuten itse jo parin vuoden ajan) se on ulospääsy. Ulospääsy häpeästä, konkurssista ja nöyryytyksestä.
Hoitoa / hoitopolkua ei voi ajatellakaan koska se romuttaisi henkivakuutuskorvauksen ja lainan takaisinmaksuturvan ehtojen myötä korvauksen omaisille. Kuitenkin puhutaan noin 500K€ kokonaisuudesta.
Jos oma lapsesi olisi tekemässä konkurssia, kuinka neuvoisit häntä ratkaisemaan ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat sinua ja tulevat kaipaamaan sinua ikuisesti. Älä missään nimessä päädy siihen tekoon. Mikään ei ole sen arvoista.Niin se saattaa tutua ettei mikään ole sen arvoista. Toisaalta, kuitenkin se elämänlanka on aika ohut. Ihmiselle joka harkitsee itsensä lopettamista (kuten itse jo parin vuoden ajan) se on ulospääsy. Ulospääsy häpeästä, konkurssista ja nöyryytyksestä.
Miten jollekkin raha voi merkitä näin paljon?
Ei hitto, en niinku yhtään ymmärrä tätä ajatuksenjuoksua!
Niinku mitä välii, hei haloo!!!!
Me kuollaan kaikki jokatapauksessa, niin miksi nopeuttaisit vääjäämätöntä?
Kyllä Suomessa jotain tukea saa, että saat ruokaa ja katon pään päälle, joten et kuitenkaan joutuisi oikeasti johonkin kadulle, kuten Jenkeissä. Eli pystyt kyllä vielä elämään, mitä välii, jos rahaa on sitten vähän?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä lisää, niin tilanne laukeaa miehen myötä. Mies ei jaksa puhua jatkuvasti tunteistaan vaan kaipaisi hellyyden osoituksena seksiä. Auttaa sinuakin takakireydessä.
Komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt hemmetissä joku, miten sen miehen kanssa harrastetaan seksiä, joka ei anna edes koskea itseensä ja välttelee samassa huoneessakin oloa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin siltä vaimolta kysyisit, kumman hän mieluummin ottaa, aviomiehensä vai puoli miltsiä. Jos vastaus on, että sinä tai rahat ja hän vastaa rahat, sehän helpottaa tosi paljon sinunkin päätöksentekoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt hemmetissä joku, miten sen miehen kanssa harrastetaan seksiä, joka ei anna edes koskea itseensä ja välttelee samassa huoneessakin oloa??
Ei siihen mieheen tarvi koskea eikä samassa huoneessa olla, dorka.
Kun otat vaatteet pois ja menet makkariin vähän petille "loikoilemaan", niin jos ei kohta tule perässä ja koskettele sinua oma-aloitteisesti niin on joko homo tai saa vieraissa.
Tai kolmas vaihtoehto on tietysti se että on saanut tietää sinun pettävän tai olet sitten jollain muulla tavalla loukannut häntä suht verisesti jo aiemmin, mikä naisilta kyllä usein onnistuu terävän kielen ansiosta suht hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai kiukkuisen miehen. Miehen joka hokee vaan kulmat kurtussa ja suupielet alaspäin, että "vituttaa". Joka tekee kotityöt kerran kuussa paiskoen tiskiharjaa ja imuria raivopäisenä (ja jättää yleensä homman kesken), ja joka sulkeutuu kännykän ääreen sohvalla ja ruokapöydässä ollessaan ja kommunikoi lapsillekin ainoastaan tiuskimalla. Toiset siinä ympärillä yrittävät piristää ja tehdä ilmapiiristä leppoisampaa. Yrittävät nähdä hetkessä ja elämässä ne hyvät puolet. Mutta hyvä kun uskaltaisi edes koskettaa niin räjähdysherkkää ihmistä, kun ihan tavallisen arkisen lauseenkin sanomista pitää harkita.
anna sen miehen olla rauhassa.
tarviiko sitä koko ajan saatana vahdata ja painostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No raisk...sesta saa ehdonalasta ja naisena vaan sakkoja joten rauhottavia iltateehen ja ratsaille vaikka väkisin. Mä olen kolme mun miestä joutunut pakottaa, sen jälkeen ne antaa vapaaehtosesti kun alat toteuttaa sun hullua puolta.
Olen aivan kuin ketjun mies. Uupunut, loppuunajettu, loppuunpalanut, masentunut, loppu, loppu, loppu. Ilmeisesti minulla on toinen nainen jossain tuolla. Haistakaahan paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai kiukkuisen miehen. Miehen joka hokee vaan kulmat kurtussa ja suupielet alaspäin, että "vituttaa". Joka tekee kotityöt kerran kuussa paiskoen tiskiharjaa ja imuria raivopäisenä (ja jättää yleensä homman kesken), ja joka sulkeutuu kännykän ääreen sohvalla ja ruokapöydässä ollessaan ja kommunikoi lapsillekin ainoastaan tiuskimalla. Toiset siinä ympärillä yrittävät piristää ja tehdä ilmapiiristä leppoisampaa. Yrittävät nähdä hetkessä ja elämässä ne hyvät puolet. Mutta hyvä kun uskaltaisi edes koskettaa niin räjähdysherkkää ihmistä, kun ihan tavallisen arkisen lauseenkin sanomista pitää harkita.
Siis miksi te naiset suostutte tällaiseen? Ukko on mörrimöykky ihan siksi kun voi. Naiset tämän mahdollistaa, kun ei vaadita kunnioitusta itseään ja arvostusta perhettä kohtaan. Mitä ihmettä sitä madella, hyysätä ja mielistellä? Ukko saakin mennä, jos ei perhe-elämä ja vaimo kelpaa.
Hmm. Mikset vaan anna loukkaantua?
Miksi valot. Itse näet ja tunnet, että jotain on vialla.
Ei se asia varomalla aukene. Joku muu keino keksi.
Ihan älytöntä ruveta eroamaan, kun ei edes tiedä mikä homma. Työt lopussa, potkut tuloss tai jotain sellaista veikkaan. Sairaus.
Haluaa suojella perhettään, muttei pysty ja siitä hermo.
Kumpikin varotte? Toinen hermoomalla ja toinen varpaisillaan.