Miten saada mies kertomaan mikä on vialla?
Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.
Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen.
Kommentit (1105)
Ostat hänelle pari pulloa vodkaa ja toiseen pulloon päästyään alat vaivihkaa kysellä ongelmienne syitä.
Ota suihin pari kertaa edes loppuun asti vaan niin ihan varmasti leppyy. Mies
Ja sinulla on aivojen tilalla pallit, kuten toki aika monella muullakin miehellä.
Yleensä kokemuksenimukaan on ollut niin että mies joka on epäluuloinen sinua kohtaan ja syyttelee pettämisestä, pettää itse parastaikaa. Huono omatunto kuitenkin asiasta joka johtaa myös kireyteen. Joskus nuorena kun itse menin pettämään poikaystävää, en halunnut että hän enää koskee minuun ollenkaan. Olin ilkeä ja vihainen kunnes sain lopulta kakistettua että heipputirallaa, en halua enää olla yhdessä. Että kokemuksia on molemmista, pettämisestä ja petettynä olemisesta.
Tuossa vaiheessa mies saattaa vierailla paremman naisen luona ja ehdoin tahdoin järjestää siten että vierailu tulee oman naisen tietoon, toivoen että viimeistään silloin oma nainen tulisi järkiinsä. Silloin miehellä ei vielä ole toista naista, vaan hän vain vierailee. Mies pyrkii säilyttämään parisuhteensa kaikin keinoin, ero on vihoviimeinen ratkaisu, etenkin miehille jotka eivät ole älynneet tehdä avioehtosopimusta tai avoliittosopimusta, koska erossa mies menettää kumppanilleen 50% kaikesta omaisuudestaan.