Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies kertomaan mikä on vialla?

Vierailija
08.04.2023 |

Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.

Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen.

Kommentit (1105)

Vierailija
1101/1105 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillä on yleensä sellainen juttu , että vaikka olisi toinen nainen , niin mitään ei myönnetä. En tiedä opetetaanko se armeijassa, mutta olen törmännyt tähän kolmesti  kolmessa pitkässä parisuhteessani. Sen sijaan ekan kerran kun itselläni oli toinen , myönsin heti kysyttäessä.  Toki olin siinä vaiheessa jo itsekin aikonut kertoa. 

Miehet myöntää yleensä vasta kun jäävät rysän päältä kiinni, tai kun  on näyttänyt kuvakaappauksen esim härskistä viestinnästä, josta on jäänyt kiinni. Olipa kerran eräskin mies, jonka "uusi " oli itse soittanut vaimolle, niin mies kielsi edelleen. Mun mielestä se on ihan käsittämätöntä ja kertoo erittäin ikävästä luonteesta ,jos ei voi myöntää töppäilyjään edes itselleen, vaikka mistä ihmeestä tuollainen "mitään en myönnä" tulee.

Tuossa vaiheessa mies saattaa vierailla paremman naisen luona ja ehdoin tahdoin järjestää siten että vierailu tulee oman naisen tietoon, toivoen että viimeistään silloin oma nainen tulisi järkiinsä. Silloin miehellä ei vielä ole toista naista, vaan hän vain vierailee. Mies pyrkii säilyttämään parisuhteensa kaikin keinoin, ero on vihoviimeinen ratkaisu, etenkin miehille jotka eivät ole älynneet tehdä avioehtosopimusta tai avoliittosopimusta, koska erossa mies menettää kumppanilleen 50% kaikesta omaisuudestaan.

Vierailija
1102/1105 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hänelle pari pulloa vodkaa ja toiseen pulloon päästyään alat vaivihkaa kysellä ongelmienne syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1105 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin pari kertaa edes loppuun asti vaan niin ihan varmasti leppyy. Mies

Vierailija
1104/1105 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulla on aivojen tilalla pallit, kuten toki aika monella muullakin miehellä.

Vierailija
1105/1105 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kokemuksenimukaan on ollut niin että mies joka on epäluuloinen sinua kohtaan ja syyttelee pettämisestä, pettää itse parastaikaa. Huono omatunto kuitenkin asiasta joka johtaa myös kireyteen. Joskus nuorena kun itse menin pettämään poikaystävää, en halunnut että hän enää koskee minuun ollenkaan. Olin ilkeä ja vihainen kunnes sain lopulta kakistettua että heipputirallaa, en halua enää olla yhdessä. Että kokemuksia on molemmista, pettämisestä ja petettynä olemisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä