Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies kertomaan mikä on vialla?

Vierailija
08.04.2023 |

Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.

Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen.

Kommentit (1105)

Vierailija
541/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avopuoliso muuttui yks kaks etäiseksi, eikä suostunut puhumaan mistä on kyse. Ei mukamas itsekään tiennyt. Ajettuaan minut lähes hulluuden partaalle puoli vuotta etäisyyttä jatkettuaan ei auttanut muuta kuin erota. Kolme viikkoa erilleen muutosta hän julkisti jo suhteensa nykyiseen puolisoonsa. Todellisuudessa mies siis hautoi eroa, ja mahdollisesti uusi kumppanikin oli tullut jo katsottua valmiiksi, vaikka sen kiistääkin. Erityisen epäreilua oli, että jätti eropäätöksenkin minun tehtäväksi, vaikka minä en olisi alunperin erota halunnut, vaan luulin, että meillä on kaikki hyvin.

Oli raukkamainen eikä halunnut ottaa avieroa 'omaksi syykseen'. Helpompihan hänelle sitten huokailla että sinä se olit joka sen eron halusi. Tottakai hänellä oli jo suhde siihen uuteen. Tuskin kukaan komessa viikossa löydä niin vakitusista että julkistaa suhteen. Kuinkahan kauan olisi odotellut että kyllästyt jos et puolen vuoden jälkeen olisi kyllästynyt asiaan.. Ikävä asia tietysti koska itse luulit että teillä on kaikki hyvin. Toivottavasti löydät aikanaan uuden onnen ja elämän jonka jakaa hänen kanssaan.

Vierailija
542/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avopuoliso muuttui yks kaks etäiseksi, eikä suostunut puhumaan mistä on kyse. Ei mukamas itsekään tiennyt. Ajettuaan minut lähes hulluuden partaalle puoli vuotta etäisyyttä jatkettuaan ei auttanut muuta kuin erota. Kolme viikkoa erilleen muutosta hän julkisti jo suhteensa nykyiseen puolisoonsa. Todellisuudessa mies siis hautoi eroa, ja mahdollisesti uusi kumppanikin oli tullut jo katsottua valmiiksi, vaikka sen kiistääkin. Erityisen epäreilua oli, että jätti eropäätöksenkin minun tehtäväksi, vaikka minä en olisi alunperin erota halunnut, vaan luulin, että meillä on kaikki hyvin.

Oli raukkamainen eikä halunnut ottaa avieroa 'omaksi syykseen'. Helpompihan hänelle sitten huokailla että sinä se olit joka sen eron halusi. Tottakai hänellä oli jo suhde siihen uuteen. Tuskin kukaan komessa viikossa löydä niin vakitusista että julkistaa suhteen. Kuinkahan kauan olisi odotellut että kyllästyt jos et puolen vuoden jälkeen olisi kyllästynyt asiaan.. Ikävä asia tietysti koska itse luulit että teillä on kaikki hyvin. Toivottavasti löydät aikanaan uuden onnen ja elämän jonka jakaa hänen kanssaan.

Uusi onni ja ylipäätään vanhakin onni on löydettävissä jokaisesta omasta itsestään, se on jokaisen ihmisen tärkein onni. Sitä onnea voi sitten jakaa toisen kanssa tai olla jakamatta, jos elinpiirissä ei satu olemaan ketään siihen sopivaa ihmistä. 

Ap on nyt liian ripustautunut mieheensä, mikä sinällään on kaunista ja hyvää, mutta kriisitilanteessa se on osattava hylätä ja siirtyä omalle rintamalleen, kun yhteistä rintamaa ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa puhumasta miehelle, älä vaadi selityksiä, jatka elämääsi lasten kanssa niin kuin ette edes huomaisi jonkin olevan miehessä vialla. Tepsi isääni, joka murjotti kuukausikaupalla. Jossain vaiheessa oli pakko alkaa puhua, kun muut eivät yrittäneet arvailla, mitä se nyt tahtoo tai mikä nyt on vialla, ja toimineet sen mukaan, ettei mies näyttäisi entistä suuttuneemmalta. Se on kusipäistä, raukkamaista vallankäyttöä, eikä siihen pidä alistua pidemmän päälle.

Aivan kamala neuvo. Ei kenenkään pidä alistaa lapsiaan tuollaiseen oman isänsä kasvatukseen. On erittäin kusipäistä vaatia lapsia elämään kodissa, jossa toinen vanhempi on kuukausikaupalla hiljaa ja murjottaa.

Tuo jos mikä on "alistumista pidemmän päälle". Mitä sillä saavuttaa, että saakin toisen vihdoin viimein uuvutettua puhumaan?

Minulle ainakaan sellaisella henkilöllä, joka pyrkii luomaan tuollaisen ilmapiirin lastensa kotiin, ei olisi enää mitään sellaista sanottavaa, joka minua mitenkään voisi kiinnostaa.

Vierailija
544/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
545/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä voi olla toinen tai sitten mies on ihastunut toiseen. Jo pelkkä ihastuminen toiseen naiseen voi tehdä miehestä etään ja äksyilevän, koska mies kokee, että jotenkin pettää ihastustaan, jos antaa oman vaimonsa kosketella itseään, pussailla, jne. Kuulostaa toki sairaalta, koska todellisuudessahan mies pettää omaa vaimoaan, mutta mies ajattelee pettävänsä toista naistaan. Vaimosta on tullut itsestäänselvyys, jota saa kohdella miten vain - koska onhan "vaimo hirveä nalkuttava kana". Tai jos vaimo ei oikeasti ole tällainen, niin mies luo tilanteista, joissa kenestä tahansa naisesta voi tulla tällainen "nalkuttava vaimoke".

Tätä keskustelua on ollut vaikeaa lukea, koska AP ei vaikuta pitävän puoliaan kunnolla ja ei vaadi mieheltään selitystä - vaan alistuu sille, että mies ei vaan puhu ja kiertelee. Kiinnostaisi myös tietää, miten AP ottaa asian puheeksi ja miten puhuu miehelleen.

Kiitän tuosta mieltä avaavasta teoriastasi siitä, että se pettäjä kokeekin olevansa uskoton sille uudelle, jos on aviopuolisonsa kanssa ja on siitä syystä etäinen ja vttumainen, outo ja tiuskiva.

Välinpitämätön lasten kasvatuksen suhteen eikä kerro mikä vialla.

Olen kokenut tuollaisen yhtäkkisen muutoksen puolisossani muinoin enkä nähin päiviin asti ole ymmärtänyt, että miksi minua piti inhota ja jopa syyttää uskottomuudesta, kun itse oli ollut.

Ne ajat olivat helvettiä, hän särki sydämeni ja itkin paljon.

Olemme jatkaneet yhdessä ja asia on puitu silloin aikanaan, mutta koskaan en unohda sitä, vaikken siitä enää lupaukseni mukaan puhukaan.

No menneet ovat menneitä ja tulee niitä hyviäkin vuosia, riippuu siitä miten jaksaa.

Olen myös kokenut ja asia on juuri noin. Lisäksi pettäjä saattaa olla siitä kakkosesta äärimmäisen mustasukkainen, etenkin, jos kyseessä on sinkkunainen. Sen vuoksi sitten tehdään perhejuttuja, annetaan vaimon laittaa niitä someen, eli yritetään saada kakkonen tuntemaan mustasukkaisuutta myös.

Tuo uskottomuudesta syytteleminenkään ei johdu siitä, että mies olisi vaimosta mustasukkainen, vaan toiveajattelua: että vaimollakin olisi joku toinen, sittenhän olisi puntit tasan. Lisäksi jos vaimosta kuitenkin vielä välitetään, kuten asia usein on, vaikka pää onkin kakkosen takia sekaisin, niin toivotaan mielen perukalla, että vaimo ei jäisikään yksin, vaan hänelläkin on jo joku, kenen luo mennä. Että erotaan tässä kauniisti kumpikin uuden elämän löytäneenä. Tai siinä ilkeämmässä tapauksessa, eron tullessa voi sanoa, että itekin oot.

Hurjaa on tuokin, että yhdessä jatketaan ja toiselta kiristetään lupaus, että asiasta ei enää saa edes puhua. Meillä loppui juuri tuohon, että moista lupausta en suostunut antamaan. On ihan sama, mikä kriisi suhteessa on ollut, se on kriisi, josta toipuminen vaatii puhumista niin paljon kuin toisella tai kummallakin on asiasta sanottavaa.

No, olisi loppunut kyllä siihenkin, kun tajusin, miten tuo pettämisen mekaniikka ja fysiikka oikein toimii. Eli miten totaalisen kokonaisvaltaisesti miehen elämä pyöri itsensä ja kakkosen ympärillä ja me olimme vain haittatekijä, este. Kun sitten asioista tulikin totta, oltiinkin eri mieltä, tehän sitä olette koko ajan olleet se tärkein ja lapsellinen eihän tää nyt näin voi mennä. Mä vaan vähän sitä sun tätä.

Kävi ilmi, että mies todella tarvitsi minua, sillä kakkonen oli näitä, jotka käyttävät ukkomiehiä vain seksiin. Se sitten loppui, kun taustalla ei enää ollutkaan vaimoa ja perhettä takaamassa kakkoselle sitä, mitä hakikin. Tavallinen pettäjätarina tämäkin.

Joten, jos sarkasmi sallitaan, ota sinäkin ap juu vaan tosissasi miehesi puheet, että hän tarvitsee teitä...

Meni kylmät väreet. Tajusin jotain, mitä en ymmärtänyt omassa erossani. Ihmettelin, miksi mies, joka ilmiselvästi on täysin hurahtanut ja ei edes kunnolla peitellyt suhdettaan, kuitenkin halusi jatkaa avioliitossa.

Hän esitti kaikenlaisia juttuja, kiristi rahalla ja lapsilla, selitti, miksi meidän kuitenkin pitäisi jatkaa. Hän ei tuntunut ymmärtävän, että se nyt ei enää tässä tilanteessa ole millään, ei millään tapaa mahdollista. Ajattelin, että hän on täysin seonnut. Niin varmasti olikin, mutta tosiaan lie kyse tuosta, että hän vain näki itsensä ja kakkosen ja kaiken muun olisi pitänyt taipua tukemaan sitä kuviota. Jotta kakkonen ei lähde.

Suutuin vuosien päästä uudeleen, mutta toisaalta, tulipa varmistettua miten oikea päätös ero oli.

Onko teidän muiden miehet olleet näin hulluja?

Vierailija
546/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat antaa pinppiä ihan liian vähän. Anna hiukan riemulooraa joka ilta tai joka toinen ilta, ja ota välillä pääsiäismunaa poskeen spontaanisti, niin jo mieli leppyy miehellä. Puutteessahan tuo on, eikä saa sitä sanottua.

N39

Kerrankin nainen, joka puhuu asiaa. Tämä se ainakin minua parisuhteessa rassaa, seksin vähyys eikä se, että pitäisi jatkuvasti puhua ns. tunteistaan. Tunteita on, rakastan, mutta seksin vähyys ja raskas työ nitistävät parisuhdetta.

Toivottavasti et meinaa että joku kuin AP:n mies saa olla ilkeä, kun stressaa, ja että se ilkeys muka menee ohi seksiä saamalla. Ei mene.

Vierailija
547/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuukauden perusteella en ehkä olisi vielä kovin huolissaan. Kyllähän parisuhteessa tulee huonompiakin aikoja. Meillä tämä huonompi aika on kestänyt kohta varmaan jo vuoden. Itse olen siis miehesi kaltainen välillä. Anna mielellesi aikaa, ehkä hän ei ole vielä valmis puhumaan asioista. Toki on ikävää, jos toinen voi jotenkin huonosti ja joutuu elämään epätietoisuudessa, mutta kyllä asiat selviää.

Vierailija
548/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä voi olla toinen tai sitten mies on ihastunut toiseen. Jo pelkkä ihastuminen toiseen naiseen voi tehdä miehestä etään ja äksyilevän, koska mies kokee, että jotenkin pettää ihastustaan, jos antaa oman vaimonsa kosketella itseään, pussailla, jne. Kuulostaa toki sairaalta, koska todellisuudessahan mies pettää omaa vaimoaan, mutta mies ajattelee pettävänsä toista naistaan. Vaimosta on tullut itsestäänselvyys, jota saa kohdella miten vain - koska onhan "vaimo hirveä nalkuttava kana". Tai jos vaimo ei oikeasti ole tällainen, niin mies luo tilanteista, joissa kenestä tahansa naisesta voi tulla tällainen "nalkuttava vaimoke".

Tätä keskustelua on ollut vaikeaa lukea, koska AP ei vaikuta pitävän puoliaan kunnolla ja ei vaadi mieheltään selitystä - vaan alistuu sille, että mies ei vaan puhu ja kiertelee. Kiinnostaisi myös tietää, miten AP ottaa asian puheeksi ja miten puhuu miehelleen.

Kiitän tuosta mieltä avaavasta teoriastasi siitä, että se pettäjä kokeekin olevansa uskoton sille uudelle, jos on aviopuolisonsa kanssa ja on siitä syystä etäinen ja vttumainen, outo ja tiuskiva.

Olen kokenut tuollaisen yhtäkkisen muutoksen puolisossani muinoin enkä nähin päiviin asti ole ymmärtänyt, että miksi minua piti inhota ja jopa syyttää uskottomuudesta, kun itse oli ollut.

Olemme jatkaneet yhdessä ja asia on puitu silloin aikanaan, mutta koskaan en unohda sitä, vaikken siitä enää lupaukseni mukaan puhukaan.

No menneet ovat menneitä ja tulee niitä hyviäkin vuosia, riippuu siitä miten jaksaa.

Olen myös kokenut ja asia on juuri noin. Lisäksi pettäjä saattaa olla siitä kakkosesta äärimmäisen mustasukkainen, etenkin, jos kyseessä on sinkkunainen. Sen vuoksi sitten tehdään perhejuttuja, annetaan vaimon laittaa niitä someen, eli yritetään saada kakkonen tuntemaan mustasukkaisuutta myös.

Tuo uskottomuudesta syytteleminenkään ei johdu siitä, että mies olisi vaimosta mustasukkainen, vaan toiveajattelua: että vaimollakin olisi joku toinen, sittenhän olisi puntit tasan. Lisäksi jos vaimosta kuitenkin vielä välitetään, kuten asia usein on, vaikka pää onkin kakkosen takia sekaisin, niin toivotaan mielen perukalla, että vaimo ei jäisikään yksin, vaan hänelläkin on jo joku, kenen luo mennä. Että erotaan tässä kauniisti kumpikin uuden elämän löytäneenä. Tai siinä ilkeämmässä tapauksessa, eron tullessa voi sanoa, että itekin oot.

Hurjaa on tuokin, että yhdessä jatketaan ja toiselta kiristetään lupaus, että asiasta ei enää saa edes puhua. Meillä loppui juuri tuohon, että moista lupausta en suostunut antamaan. On ihan sama, mikä kriisi suhteessa on ollut, se on kriisi, josta toipuminen vaatii puhumista niin paljon kuin toisella tai kummallakin on asiasta sanottavaa.

No, olisi loppunut kyllä siihenkin, kun tajusin, miten tuo pettämisen mekaniikka ja fysiikka oikein toimii. Eli miten totaalisen kokonaisvaltaisesti miehen elämä pyöri itsensä ja kakkosen ympärillä ja me olimme vain haittatekijä, este. Kun sitten asioista tulikin totta, oltiinkin eri mieltä, tehän sitä olette koko ajan olleet se tärkein ja lapsellinen eihän tää nyt näin voi mennä. Mä vaan vähän sitä sun tätä.

Kävi ilmi, että mies todella tarvitsi minua, sillä kakkonen oli näitä, jotka käyttävät ukkomiehiä vain seksiin. Se sitten loppui, kun taustalla ei enää ollutkaan vaimoa ja perhettä takaamassa kakkoselle sitä, mitä hakikin. Tavallinen pettäjätarina tämäkin.

Joten, jos sarkasmi sallitaan, ota sinäkin ap juu vaan tosissasi miehesi puheet, että hän tarvitsee teitä...

Meni kylmät väreet. Tajusin jotain, mitä en ymmärtänyt omassa erossani. Ihmettelin, miksi mies, joka ilmiselvästi on täysin hurahtanut ja ei edes kunnolla peitellyt suhdettaan, kuitenkin halusi jatkaa avioliitossa.

Hän esitti kaikenlaisia juttuja, kiristi rahalla ja lapsilla, selitti, miksi meidän kuitenkin pitäisi jatkaa. Hän ei tuntunut ymmärtävän, että se nyt ei enää tässä tilanteessa ole millään, ei millään tapaa mahdollista. Ajattelin, että hän on täysin seonnut. Niin varmasti olikin, mutta tosiaan lie kyse tuosta, että hän vain näki itsensä ja kakkosen ja kaiken muun olisi pitänyt taipua tukemaan sitä kuviota. Jotta kakkonen ei lähde.

Suutuin vuosien päästä uudeleen, mutta toisaalta, tulipa varmistettua miten oikea päätös ero oli.

Voi veikkonen.

Omani ehdotti, että viikko-viikko tarkoittaisi sitä, että hän asuu toisen viikon uuden naisen luona ja toisena viikkona nainen + hän tulisi kotiimme, jolloin minä siirtyisin yksiöön. Näin kätevästi toimien myös voisimme jatkaa kulujen jakamista puoliksi, koska eihän tässä nyt kannata mitään osituksia tehdä. Vetosi siihen, että jalosti haluaa säilyttää lasten kodin.

Ihmettelin minä sitä naistakin, jos moiseen suostuisi, mutta epäilin kyllä, että onko tämä mahtava järjestely päässyt edes arvioitavakseen, ennen kuin se lytättiin toimimattomana. Luulen, että hänen kuulemansa tarina on, että ex-paholainen vie tuhkatkin uunista.

Vierailija
549/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju show.

Sillä on toinen.

Tee lista niistä merkeistä, joilla se yleensä näkyy ja istuta se alas ja anna se sille ja kysy, että voitko ystävällisesti kertoa, miksi tämän listan asiat täyttyy sen kohdalla.

Se tietenkin suuttuu, mutta jos sillä ei ole toista, luulisi heräävän. Oikeasti sillä on, ja kuten jokainen pettäjä luulee olevansa ainutlaatuisen ovela, ei ymmärrä paljastuneensa.

Vierailija
550/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli munkin mies hullu, mutta sillä tavalla, että jätti mut 18 avioliittovuoden jälkeen ihan muutaman minuutin ilmoituksella ja painui suoraan salarakkaan luo toiselle puolelle Suomea, jonka oli tietenkin hommannut selkäni takana.

Mikä sairainta, jätti alaikäiset lapsemmekin.

Meidän tapauksessa miehellä ei ollut mitään mielenkiintoa pitää mua millään tasolla.

Olimme hänelle kuin eilisen roskia, kun hän sai varmistettua uuden suhteensa. Takaisin hän ei koskaan mankunut.

Vierailija
551/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden kuukauden perusteella en ehkä olisi vielä kovin huolissaan. Kyllähän parisuhteessa tulee huonompiakin aikoja. Meillä tämä huonompi aika on kestänyt kohta varmaan jo vuoden. Itse olen siis miehesi kaltainen välillä. Anna mielellesi aikaa, ehkä hän ei ole vielä valmis puhumaan asioista. Toki on ikävää, jos toinen voi jotenkin huonosti ja joutuu elämään epätietoisuudessa, mutta kyllä asiat selviää.

Niin että mistäpä syystä sinä olet vuoden käyttäytynyt huonosti suhteessasi?

Vierailija
552/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako syytä haluat? Ne tosin ovat henkilökohtaisia. 

Vierailija
553/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako syytä haluat? Ne tosin ovat henkilökohtaisia. 

En halua suhteessani yhtään syytä. Mutta mikä on sellainen syy, että joku oikeuttaa siirtymään yhteisestä rintamasta vastakkaisiin ja vielä odottaa, että suhde jatkuisi sen jälkeen?

Vierailija
554/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikäs tilanne?

Kerro vähän miehesi puhelinkäyttäytymisestäsi. Ja aiotko mennä varjostamaan noille hänen epämääräisille reissuilleen?

555/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ylianalysointia taas mammoilla. Seksin puute tekee just tollaiseksi.

M42

Ei teille älykääpiöille kukaan halua jalkojaan levitellä. Kohta ootte ihan jokainen ilman naista. Ikuisesti.

Vierailija
556/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu ja hautoo itsemurhaa masennuksissaan. Aika monen miehen ajankuva tällä hetkellä, ikävä kyllä.

Vierailija
557/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ei kerro rakastajattaristaan koskaan vaimolleen.

Eikä tarvitsekaan, tosinainen saa ne kyllä selville ihan itse.

Oikeasti tosimies ja tosinainen ei petä, salaile, kuseta ja kyttää....

Ihmeellistä pettämisen, itsekkyyden ja miesten kontrolloinnin ja ylemmyyden ihannointia tuo eka kommentti. Ei kovin tervettä. Onneksi on niitä oikeitakin tosimiehiä, eikä kaikki ole noita  kusettavia ja ylemmyydentuntoisia naisia halveksivia hyväksikäyttäjiä...

Vierailija
558/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???

Vierailija
559/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kovin pahalla tuulella, ei se oo vieraaltakaan saanut..

Täysin väärässä olet. Mun mies torjui lähestymisyritykset ja suuttui. "Pitkät työpäivät" mitkä ei näkynyt rahallisesti mitenkään olikin toinen paljon nuorempi nainen jota "sponssasi" .

Oli ns sugardaddy ja osti tälle hoidolleen juttuja, mutta perheeseen panoatamisen lopetti. Siinä alkaa tuntemaan itsensä haluttavaksi ja kuka nyt enään silloin mitään vanhaa akkaaa (sitä ihanaa saman ikäistä vaimoa) alkaa arvostamaan kun ego nousee.

Vierailija
560/1105 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat loppu ja hautoo itsemurhaa masennuksissaan. Aika monen miehen ajankuva tällä hetkellä, ikävä kyllä.

Kyllä . Me ollaan keskiluokkainen perhe ja on käynyt mielessä useasti. Tulossa yt neuvottelut ja olen aivan loppu, mutten vaimolle ole puhunut mitään.