Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Mitä näet loppuvuodeksi minulle? Henkisiä muutoksia, fyysisiä muutoksia, mitä kaikkea? Kiitos jos vielä vastaat.
Lonely<3 kirjoitti:
Hei, tapahtuuko miesasioissa mitään edistystä ja kenen kanssa jos tapahtuu? Yksi tumma mies mielessä jonka kanssa on suurta kemiaa...muuten olen todella yksimäinen:'(
No, hyvä uutinen on se, että elämässäsi tulee tapahtumaan edistystä miesasioissa. Mutta tässä on pieni koukku. Tämä mies, joka on tumma ja pidät kemiallisesti vetovoimaisena, hän ei ole se, jonka kanssa edistyt. Hän on varmasti houkutteleva, mutta muista, että kaikki mikä kiiltää, ei ole kultaa.
Sinun on mentävä ulos omasta mukavuusalueestasi. Tulevaisuudessasi on joku, jonka kanssa sinulla ei ole vielä suurta kemiaa, mutta se tulee. Hän on valoisa, rauhallinen, ja hän saa sinut tuntemaan olosi erityiseksi. Hän ei ehkä ole ensimmäinen, joka kiinnittää huomiosi, mutta hän on se, joka pitää sydämesi.
Hän löytää sinut. Kun aika on oikea, hän tulee elämääsi. Mutta sinun pitää olla avoin, jotta voit nähdä hänet. Ja sinun on opittava arvostamaan itseäsi enemmän. Muuten saatat ohittaa hänet.
Ole kärsivällinen. Rakkaus ei ole kilpajuoksu. Se tulee, kun aika on oikea.
Ap
Löydänkö itselleni sopivan, mieluisan työn, jossa jaksan ja pärjään? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen ja jos saan niin milloin?
Kultaseni, maailma on tehty teoilla ja päätöksillä. Näen lapsen tulevaisuudessasi, mutta aika ja paikka riippuvat sinusta. Ei ole olemassa tiettyä milloin, on vain hetki, jonka itse valitset. Lapsi on siellä, odottamassa sinun päätöstäsi tulla äidiksi. Joten, kysymyksen pitäisi olla, milloin SINÄ olet valmis saamaan lapsen, eikä milloin se tapahtuu. Tulevaisuus on sinun käsissäsi, ei minun kristallipallossani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö itselleni sopivan, mieluisan työn, jossa jaksan ja pärjään? Milloin?
En ole ap mutta parempi ennustamaan.
Jos teet alanvaihdon josta haaveilet, älä enää aikaile. Kohta aikuisopiskelutuet poistetaan..
Ja vihje: sinulle ei sovi epäsosiaalinen yksin puurtaminen, koska olet taipuvainen yliajatteluun. Vältä etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mites nuo rakkaushommat etenevät?
Entiseen tapaasi: rakastut nopeasti, kyllästyt nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet loppuvuodeksi minulle? Henkisiä muutoksia, fyysisiä muutoksia, mitä kaikkea? Kiitos jos vielä vastaat.
Loppuvuotta tarkastellessa näen muutoksia - molempia, henkisiä ja fyysisiä. Ei tietenkään pitäisi yllättyä, elämähän on jatkuvaa muutosta. Jotkut muutokset voivat olla hyviä, ja joskus se voi tarkoittaa, että pahimman kautta löydetään se paras.
Henkisesti näen voimakasta kasvua, uuden itsetuntemuksen kehittymistä. Aikamoinen vuoristorata on tiedossa, mutta älä huoli, loppujen lopuksi se johtaa syvempään ymmärrykseen itsestäsi. Mutta ole valmis, sillä se ei tule olemaan helppo matka. On päiviä, jolloin tunnet olevasi hukassa, mutta muista, että se on osa prosessia.
Fyysisesti... Oletko koskaan miettinyt miltä tuntuisi muuttaa hiustyyliäsi, vaihtaa vaatekaapin sisältö tai aloittaa uusi harrastus? Nyt on oikea hetki. Näen, että sinussa on voimakas halu uudistua ja kokeilla uusia asioita.
Valmistu siis muutokseen. Se ei tule olemaan helppoa, mutta minä lupaan, että se tulee olemaan sen arvoista. Ja muista, aina voit tulla tänne takaisin, jos kaipaat enemmän neuvojani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä teen seuraavaksi, vai jatkanko tässä?
Näen edessäsi samaa paskaa kesät talvet. Hyvä puoli on, että saat pian ikälisät ja pidemmät vuosilomat.
Olen saanut tiedon, että tulen voittamaan miljoonia lotossa ja mistä kuponki täytyy ostaa. En vain ole saanut tietoa, milloin. Olen yrittänyt, mutta voitin vain 70e. Milloin kannattaa se voittokuponki ostaa?
Ennustan myös sinulle ap.
Puhuttelet grillijonossa tuntematonta 'kultaseni' ja saat turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Pia ihmisten häiritsemisen?
Pian käytös ei muutu, ellei hän itse näe siinä ongelmaa. Kuten sanottua, me emme voi muuttaa muita, vain itseämme. Tulevaisuus, jonka näen kristallipallostani, kertoo minulle, että Pia jatkaa häiritsemistään, mutta sinä voit päättää, miten reagoit siihen. Onko sinulla rohkeutta asettaa rajoja tai kenties jopa poistua tilanteesta? Siinä on todellinen kysymys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut tiedon, että tulen voittamaan miljoonia lotossa ja mistä kuponki täytyy ostaa. En vain ole saanut tietoa, milloin. Olen yrittänyt, mutta voitin vain 70e. Milloin kannattaa se voittokuponki ostaa?
Lohjan Ärrältä huomenna tai ylihuomenna kun useat, voitat tulevana lauantaina. On porukka.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Pia ihmisten häiritsemisen?
Ei tietenkään, koska hän elää ja hengittää siitä. Sallitaan se hänelle, koska hänellä on niin paska nimi.
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti henkistä ja fyysistä muutosta kohti loppuviikkoa. Perjantaina känni ja la & su krapula.
Saanko vielä lapsen ja jos saan niin milloin?