Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat ulkona mustissa toppatakkeissaan

Vierailija
07.04.2023 |

Voi olla hieman hiki?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen aika sitten pariin tällaiseen tehtailtiin, oliko nyt jotain 400-600 viestiä, kun muissa vaateketjuissa, ihan lehtijuttuihinkin liittyvissä, oli sillon samaan aikaan jotain 20-50 viestiä. Paljonkohan nyt tulee tehtailua tähän?

Vierailija
42/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä kohta ulos mustassa toppatakissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kuuma. Mutta mustassa näkyy pöly helposti?

Vierailija
44/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kuuma. Mutta mustassa näkyy pöly helposti?

Riippuu pölystä. Hiilipöly näkyy paremmin valkeassa takissa.

Vierailija
45/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinki saa olla toppatakki päällä, alla on ohuempi pusero, poolo, sekä toppahousut. Meillä on metri lunta, meri ja järvet jäässä sekä hyinen viima aina. Toppatakkini ei tosin ole musta kun haluan näkyä pimeällä.

Vierailija
46/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainut oikea väri. Muut eivät ole edes värejä.

Vierailija
47/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lempiväri.

Vierailija
48/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Musta, tuo suomalaisten kansallisväri pukeutumisessa.

Vaaliviikonloppuna juuri katselin säälintihruisin silmin, kun porukkaa oli runsaasti liikenteessä ja 98% mustiin pukeutuneena kuin hautajaisiin menossa.

Valuivatko silmistäsi lämminsavulohikyyneleet?

Vierailija
49/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään, mutta kun samat ihmiset alkavat pukeutua pipoihin ja toppatakkeihin heti juhannuksen jälkeen. Mikä näitä vaivaa??

Vierailija
50/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ainut oikea väri. Muut eivät ole edes värejä.

😂👍

Vierailija
51/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kuuma. +6 ja Helsingissä aina tuulee. Ei ole mikään kesä eikä kevät edes tämä. Yöllä taas pakkasta. 

Vierailija
52/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lenkillä pitkässä mustassa (joskin suht ohuessa) toppatakissa tänään, ja ei se liikaa ollut. Ala oli vain t-paita.

Mutta minä olenkin viluista sorttia, palelen AINA, ja myös kesällä.

Ulkomailla (ja niinä parina hellepäivänä mitä ehkä kesään sattuu) ollessa NAUTIN kun on +35C, ja lämmin ilma 'syleilee' kroppaa.

Kesällä kun muut valittavat kuumista asunnoistaan iltapäivälehdissä ym. minä nautin siitä jos asunnossa alkaa olla n. +30C enkä palele.

Ja kyllä: kilpparit ym. on tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt, mutta veikkaan että joku "vika" minun lämmönsäätelyssä varmaan on.

Haaveilen muutosta maahan missä olisi vuoden ympäri kunnon helteet!

Vierailija
53/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Vaaliviikonloppuna juuri katselin säälintihruisin silmin, kun porukkaa oli runsaasti liikenteessä ja 98% mustiin pukeutuneena kuin hautajaisiin menossa.

Tämä. Varsinkin naisten into käyttää mustia vaatteita ihmetyttää. Niin ilotonta ja tylsää. Ihme jos elämä tuntuu raskaalta eikä miehiä löydy.

Vierailija
54/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustahullu taas tekemässä valeprovoja ja sen jälkeen itse heti meuhkaamassa puolesta perään. Ei ole nähty edes kuin noin jokusen sata kertaa aikasemmin...

Tais alkaa esittää vaihteeksi vaatimatonta.

Mutta joo ei ole ihan ensimmäinen kerta kun näitä ilmestynyt.

Onko tämä Mustahullu sukua Mustakaavulle?

Vierailija
55/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ole kuitenkaan tikkuakaan laittanut yleensä ristiin, kun itse illalla tulee asioita katselleeksi taaksepäin. Saa löytää aina kaikenlaista, mille ei ole tehty mitään.

Vierailija
56/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua siinä häiritsee?

Meillä oikeistolla on vähän hiekkaa p3rseessä vähän joka asiassa. Ei normaaleja ihmisiä nämä asiat häiritse, mutta me ollaankin vähän parempia kuin te.

Vierailija
57/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VaahtoVasara kirjoitti:

Tämä. Varsinkin naisten into käyttää mustia vaatteita ihmetyttää. Niin ilotonta ja tylsää. Ihme jos elämä tuntuu raskaalta eikä miehiä löydy.

TSOOT-TSOT-TSOT, kuule! Äläpäs "unohda" totuutta!!

https://i.redd.it/9ct9ivot0so61.jpg

Täällä mitään raskasta ole. Höh.

Vierailija
58/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mustat uniformut kaikille kansalaisille.

Vierailija
59/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupat voisi siirtyä myymään vain mustia vaatteita? Muut pitäisi kieltää.

Vierailija
60/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen käveli joku viluisen näköinen vastaan kokopitkässä topatussa takissa, pipo syvällä päässä ja vielä kädet taskuissa kuin paleltaisi kun on lämpöasteita ja kävelee. Näytti pikemminkin siltä että takki on maksanut niin paljon, että sitä täytyy esitellä vaikka olisi jo lämpöasteita. Itselläni on joka säähän aina sopiva takki niin ettei tarvitse koskaan palella eikä olla kuumissaan.

Vielä muutama päivä sitten oli kalsea viima, mutta ei enää.

Mistä helkkarista sä tiedät, vaikka se ihminen olisi sairas/kipeä? Kuumeessa, syöpä, anemia, kilpirauhasen häiriö. Mitä se sulle edes kuuluu, jos toisella on toppatakki?

Tämäpä. Olen itse kuumaverinen mutta nyt sairaana piti vielä toppatakkia pitää ulkona. Ei hätää, tervehdyttyäni lupaan hillua koko kesän puloipukeisena ja taas voi kauhistella.

Toppatakkia hiukan oudoksuin, kun sellainen oli vastaantulijalla joskus päällä vaikka oli 23 astetta. Varmaati hänellä oli syynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän