Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat ulkona mustissa toppatakkeissaan

Vierailija
07.04.2023 |

Voi olla hieman hiki?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VaahtoVasara kirjoitti:

Musta, tuo suomalaisten kansallisväri pukeutumisessa.

Vaaliviikonloppuna juuri katselin säälintihruisin silmin, kun porukkaa oli runsaasti liikenteessä ja 98% mustiin pukeutuneena kuin hautajaisiin menossa.

Tämä. Varsinkin naisten into käyttää mustia vaatteita ihmetyttää. Niin ilotonta ja tylsää. Ihme jos elämä tuntuu raskaalta eikä miehiä löydy.

Yleensä sellaisissa maissa, joissa miehet saa päättää, naiset käyttää ainoastaan mustia, ilottomia vaatteita. Kesälläkin.

Vierailija
62/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on 5 astetta lämmintä ja kylmä tuuli, miksi siinä tulisi toppatakissa kuuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa miksi, jos se nyt niin kovasti kiinnostaa. Olen kova palelemaan ja jos saan vähänkin kylmää, se aiheuttaa mulle heti migreenin.

Vierailija
64/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut väri, jossa näyttäydyt osaajana.

Vierailija
65/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua siinä häiritsee?

Meillä oikeistolla on vähän hiekkaa p3rseessä vähän joka asiassa. Ei normaaleja ihmisiä nämä asiat häiritse, mutta me ollaankin vähän parempia kuin te.

Siinäpä poikkeuksellisen huono vasemmistolaistrollausyritys.

Vierailija
66/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen käveli joku viluisen näköinen vastaan kokopitkässä topatussa takissa, pipo syvällä päässä ja vielä kädet taskuissa kuin paleltaisi kun on lämpöasteita ja kävelee. Näytti pikemminkin siltä että takki on maksanut niin paljon, että sitä täytyy esitellä vaikka olisi jo lämpöasteita. Itselläni on joka säähän aina sopiva takki niin ettei tarvitse koskaan palella eikä olla kuumissaan.

Vielä muutama päivä sitten oli kalsea viima, mutta ei enää.

Mistä helkkarista sä tiedät, vaikka se ihminen olisi sairas/kipeä? Kuumeessa, syöpä, anemia, kilpirauhasen häiriö. Mitä se sulle edes kuuluu, jos toisella on toppatakki?

Tämäpä. Olen itse kuumaverinen mutta nyt sairaana piti vielä toppatakkia pitää ulkona. Ei hätää, tervehdyttyäni lupaan hillua koko kesän puloipukeisena ja taas voi kauhistella.

Toppatakkia hiukan oudoksuin, kun sellainen oli vastaantulijalla joskus päällä vaikka oli 23 astetta. Varmaati hänellä oli syynsä.

Mieheni kaveri asui seitsemän vuotta Lähi-Idässä työnsä puolesta ja kun hän muutti takaisin Suomeen, hän paleli kesälläkin niin paljon, että hänen oli pidettävä toppatakkia päällä. Olet hyvin saattanut nähdä juuri hänet liikenteessä.

Vierailija
67/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä en kyllä ymmärrä ap kaltaisia ihmisiä yhtään. Jos ulkona näkyy vähän nurmikkoa ja asfalttia ja ulkona ensimmäistä kertaa 10 astetta lämmintä. Niin se ei todellakaan tarkoita mitään kesää!! No ei tarvitse ap miettiä miksi on taas kipeä!!

Vierailija
68/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pipiä päässä.

Vierailija
69/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, älkää huoliko ostan kesäksi

pinkin minihameen!

T.nainen 50+

Vierailija
70/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on pipiä päässä.

Kuuluuko tämäkin näihin manöövereihin?

Vierailija
71/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkä musta toppatakki, eikä ollut yhtään hiki. Täällä Helsingissä on ollut todella kova ja raaka tuuli ja sitäpaitsi lunta maassa monessa kohtaa. Ei ole vielä kevät.

Vierailija
72/103 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyyy ei pääse arvostelemaan, jotta voi luoda tänne suomalaisia naisia mollaavan ketjun. Voi kurjuutta!

👀😳 ei aukene tuo pilkka nyt ollenkaan.

Mitä tai ketä pilkkaat ja miksi pilkkaat?

🙄

Vierailija
73/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustahullu taas tekemässä valeprovoja ja sen jälkeen itse heti meuhkaamassa puolesta perään. Ei ole nähty edes kuin noin jokusen sata kertaa aikasemmin...

Tais alkaa esittää vaihteeksi vaatimatonta.

Mutta joo ei ole ihan ensimmäinen kerta kun näitä ilmestynyt.

Onko tämä Mustahullu sukua Mustakaavulle?

On. Samaan sukuhaaraan kuuluu myös mm. Mustaleski, Mustasurma, Musta makkara, Mustasulka, Mustaparta, Musta Kyy ja Musta Toppatakki. Ihan tunnettua sukua ovat.

Vierailija
74/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisluontoisesti: niin kauan kun on lunta maassa, yö- ja aamupakkasia ja puissa lehdettömät oksat, on vielä liian varhaista alkaa keekoilemaan ulkona liian kevyissä tamineissa. Tulee vain turhaan kipeäksi.

Niin, ei koskaan kannata pukeutua liian kevyesti. Se nyt kuitenkin on ihmiskohtaista että mikä kellekin on tähän aikaan liian kevyet tamineet.

Niin, siksi se olikin yleisluontoinen toteamus.

Vierailija
75/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti älyä eikä osaa itse avata takin nappeja.Tai riisua takkia, jos on liian kuuma.

Vierailija
76/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku idiootti tosiaan sitä mieltä, että +10 on kesäkeli? Varmaan aivot jo paleltuneet, +20 alkaa olla siinä rajoilla, että voi siirtyä kevyttoppaan ja +25 alle olevat lämpötilathan on tieteellisesti todistettu olevan raja, jonka alapuolella ihminen kärsii lämpöhukasta.

Vierailija
77/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli kylmä kevytuntsikalla. Ajattelin, että eiköhän tarkene, ei...

Vierailija
78/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin aloittaja on liikkunut, kun en nyt muista nähneeni mustia toppatakkeja pitkään aikaan niin monta, että kannattaisi mainita? Monen muun värisiä kyllä.

Vierailija
79/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen jo mustassa toppa uimapuvussa terassin aurinko lavitsalle rusketusta ottamaan. 😎

Vierailija
80/103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin eilen jo mustassa toppa uimapuvussa terassin aurinko lavitsalle rusketusta ottamaan. 😎

Minäkin menin mustassa toppauimapuvussani terassin aurinkolavitsalle ottamaan aurinkoa, mutta jo toissapäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi