Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha ei tuo onnea ja koolla ei ole väliä. Mitä muita valheita käytetään lohdutuksena?

Vierailija
07.04.2023 |

Rumat ne vaatteilla koreilee, tuli vielä mieleen

Kommentit (890)

Vierailija
561/890 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää

-uskon kyllä näihin ^

Vierailija
562/890 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusattu monta vuotta  niin nuorena, kuin aikuisena ja toki ihmiset halusivat lohduttaa. Toisinaan ne lohdutusyritykset oli enemmänkin lannistavia:

-"Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos." -Okei, kerro miten itse teit tämän saman joskus onnistuneesti? Entäs fyysinen väkivalta? Toisesta hermoradasta sisään ja toisesta ulos? 

-"Se, joka haukkuu, on itse." -Minua ei kiinnosta, mitä kiusaajani on, haluan, että hän jättää minut rauhaan. 

-"Ne on vain ihastuneita sinuun." -No jos mennään sillä, että ovatkin, niin kuuluuko solvaamisen, turpasaunojen, nöyryyttämisen ja eristämisen tuntua jotenkin erilaiselta, kun ne tulee rakastajalta, eikä vihaajalta?

-"Et enää koe somekiusaamista, kun lähdet somesta." -Enkä koe kiusaamista enää livenäkään, jos lintsaan koulusta/eroan töistä, eristäydyn neljän seinän sisään tai muutan korpeen erakoksi? Tosi terveen kuuloinen tapa ratkaista tämä ongelma, eikö?

-"Olet paljon vahvempi, kuin kiusaajasi/väkivaltainen puolisosi/kuka ikinä sinua nyt piinaakaan." -Siltä minusta tuntuukin, kun kädet tärisee, kroppa hikoilee kuin sika ja puhe muuttuu heikoksi uikutukseksi näiden henkilöiden seurassa. En tajua, miten he uskaltavat edes lähestyä kaltaistani kuningatarta.

-"Voit sitten nauraa, kun nuo muut ovat Mäkkärin kassalla ja sinä rikas uratykki." -Jep, tästä saan voimaa! Nyt voin jo alkaa alustavasti halveksia heitä. 15 vuotta on kulunut ja olen rähjäinen ja köyhä, mahtavasta urasta ei ole tietoakaan. Ehkä tämä nauramiseni tapahtuu sittenkin seuraavassa elämässä.

-"Tarviiko henkilöiden X, Y, Z, Å, Ä, Ö, A, B, C, D ja parinkymmenen muun mielipiteistä nyt niin välittää?" -Ai tarviiko välittää siitä, että on sosiaalinen hylkiö ja noin monen ihmisen halveksima ja vainoama? Niin typerä kommentti, että sanavalmiuden puutteesta aina kärsineet aivoni ei edes osaa keksiä tarpeeksi nasevaa vasta-argumenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/890 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tyttö vai poika kunhan on terve. Vähään tätä.. ensinnäkin sukupuoli vaikuttaa about kaikkeen elämässä. Vaikka poikalapsi aikuisena korjaisi sukupuolensa naiseksi hän ei siltikään voi olla raskaana ja synnyttää jälkeläisiä sama toki toisin päin. Ei sitä siittiö tuotantoakaan hatusta revitä. Jos sukupuoli on mitätön niin voin varmaan aikuisen poikani kanssa mennä naistenpuolen saunaan parantamaan maailmaa. Mikäli lapsi ei ole terve, ei hän kuitenkaan ole yhtään sen vähemmän rakastettu.

Toinen mitä kammoan on poikien äideille suunnattu. Pojat tuo tyttöjä kotiin. Mitä tällä on merkitystä naiselle, joka toivoo omaa tytärtä. Ei sille miniälle voi ostaa vaaleanpunaisia vaatteita.. eikä lapsenlapsi synnytä mummolle jälkeläisiä ainakaan yleensä. Mummot on suurimmaksi osaksi silloin jo haudassa.

Vierailija
564/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttöä haukuttiin koulussa noita-akaksi ja yritettiin jopa potkia, lohdutettiin, että rakkaudesta se hevonenkin potkii. Kiusaamistahan tämä oli selvästi. 

Vierailija
565/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vaan numero

Typerää että tuohon uskotaan. Jaksaminen, terveys ja ulkonäkö kyllä puhuvat ihan muusta.

Vierailija
566/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat ne vaatteilla koreilee ja kamalimmat käyttää meikkiä. nämä pitää paikkansa. samoin se metsään huutelu. sitten tämä, että munattomilla on makeat autot on erityisen totta. ja sitten emävale: on ilmastoteko ajaa sähköautolla tai hybridillä. tämä ei ole totta. oikea ilmastoteko on ajaa vanhat autot loppuun. myös viisas vanhus sanonta on yksilökohtainen. jos vanhus on ollut koko elämänsä kuspää, niin se on silloin kuspää vanhus. totta on sanonta: kauneus on katsojan taittovirheessä.

Vierailija
567/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vaan numero

Typerää että tuohon uskotaan. Jaksaminen, terveys ja ulkonäkö kyllä puhuvat ihan muusta.

Kyllähän se fakta on se että viimeistään 40 ikävuoden jälkeen alkaa se ikä vaan painaa oli se kondis sitä ennen millainen hyvänsä kova kuntoisilla tämä ei vaan näy ulospäin.

Vierailija
568/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän näköiset tytöt on onnellisia. No ei olla, me näytetään miehiltä.

17-vuotiaana on neito kauneimmillaan. Ei sekään pidä paikkaansa, silloin joko näyttää lapselta tai naama on täynnä finnejä.

Fakta kuitenkin on, että nainen/tyttö todellakin on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 15-20 -vuotiaana. Sen jälkeen alkaa jo rupsahtelu.

Ei pidä paikkaansa. Jotkut naiset ovat kauneimmillaan 30- ja nuorempina ovat näyttäneet tavallisilta tarjoilta. Esim. Suvi Teräsniska.

Vierailija
569/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huono onni rahapeleissä, hyvä onni rakkaudessa"

Juu ei onnea kummassakaan..

Vierailija
570/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saat asiasi kuntoon..(oikeesti olen tyytyväinen jos sinulla menee pikkasen huonommin kuin itselläni)

Vierailija
571/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suru muuttaa muotoaan.

Se todellakin muuttaa muotoaan. Vierestä seuraan, kun mieheni menetti aikuisen lapsensa.

Vierailija
572/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"virheistä oppii"

Luin tästä joskus jutun että tutkimusten mukaan onnistumisista oppii paremmin.

Tarkoittanee, että ei tee samaa virhettä uudelleen.

Vierailija
573/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet mukava, kiva ja hauska mies. Varmasti jonain päivänä löydät naisen joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet."

Vierailija
574/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas vaikenee seurassa - eikä vaikene, ellei tahdo tulla jyrätyksi.

Vaikenee, jos ei kiinnosta.

Vaikenee ja toimii viisaasti, ilman muiden mielipiteitä.

Vierailija
575/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kiusattu monta vuotta  niin nuorena, kuin aikuisena ja toki ihmiset halusivat lohduttaa. Toisinaan ne lohdutusyritykset oli enemmänkin lannistavia:

-"Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos." -Okei, kerro miten itse teit tämän saman joskus onnistuneesti? Entäs fyysinen väkivalta? Toisesta hermoradasta sisään ja toisesta ulos? 

-"Se, joka haukkuu, on itse." -Minua ei kiinnosta, mitä kiusaajani on, haluan, että hän jättää minut rauhaan. 

-"Ne on vain ihastuneita sinuun." -No jos mennään sillä, että ovatkin, niin kuuluuko solvaamisen, turpasaunojen, nöyryyttämisen ja eristämisen tuntua jotenkin erilaiselta, kun ne tulee rakastajalta, eikä vihaajalta?

-"Et enää koe somekiusaamista, kun lähdet somesta." -Enkä koe kiusaamista enää livenäkään, jos lintsaan koulusta/eroan töistä, eristäydyn neljän seinän sisään tai muutan korpeen erakoksi? Tosi terveen kuuloinen tapa ratkaista tämä ongelma, eikö?

-"Olet paljon vahvempi, kuin kiusaajasi/väkivaltainen puolisosi/kuka ikinä sinua nyt piinaakaan." -Siltä minusta tuntuukin, kun kädet tärisee, kroppa hikoilee kuin sika ja puhe muuttuu heikoksi uikutukseksi näiden henkilöiden seurassa. En tajua, miten he uskaltavat edes lähestyä kaltaistani kuningatarta.

-"Voit sitten nauraa, kun nuo muut ovat Mäkkärin kassalla ja sinä rikas uratykki." -Jep, tästä saan voimaa! Nyt voin jo alkaa alustavasti halveksia heitä. 15 vuotta on kulunut ja olen rähjäinen ja köyhä, mahtavasta urasta ei ole tietoakaan. Ehkä tämä nauramiseni tapahtuu sittenkin seuraavassa elämässä.

-"Tarviiko henkilöiden X, Y, Z, Å, Ä, Ö, A, B, C, D ja parinkymmenen muun mielipiteistä nyt niin välittää?" -Ai tarviiko välittää siitä, että on sosiaalinen hylkiö ja noin monen ihmisen halveksima ja vainoama? Niin typerä kommentti, että sanavalmiuden puutteesta aina kärsineet aivoni ei edes osaa keksiä tarpeeksi nasevaa vasta-argumenttia.

Suosittelen sinulle jotain itsepuolustuskurssia, saat itsevarmuutta puolustaa itseäsi.

Ja siis en sano kettuillakseni vaan auttaakseni. Samoja asioita kokeneena.

Vanhemmat opettakaa lapset puolustautumaan! Opettakaa miten suututaan hallitusti (ilman väkivaltaa).

Liika kiltteys ja arkuus on punainen vaate härkäpäisille idiooteille jotka kiusaavat ja hakevat ihmistä joka laittaa rajat. Minulle ei opetettu, Itse olen joutunut opettelemaan.

Vierailija
576/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tekevät jotain työtä kutsumuksesta, kyllä luulen että rahallakin / palkallakin on aika iso merkitys.

No miksi lähihoitajia, sairaanhoitajia, kun palkasta valittavat?!

T. Lähihoitaja kutsumustyössä

Vierailija
577/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei oikeesti tuo onnea, rakkaus, hyvät ihmissuhteet ja hyvä itsetunto tuo.

jep mutta koolla on oikeasti väliä

No ei oo! On isokokoisia mulukkuja, mutta se mies nyt vaan ei osaa käyttää sitä, eli ei tuo naiselle toivottua nautintoa. Toki paljon merkitsee se, että onko nainen kiinnostunut vain koosta ja seksistä.

On niitä naisia, jotka ihastuu ja rakastuu mieheen, tutustuu kunnolla ennen seksiä ja koolla ei taida olla siinä vaiheessa väliä. En nyt puhu pikkurillistä.

Vierailija
578/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan hajussa kasvaa jos olla jaksaa. Voisitko kokeilla ja kertoa jaksamisesta!+

No kasvaa luonne!

Vierailija
579/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomalle: "Kyllä se tulee, kun lakkaatte yrittämästä."

En edelleenkään usko neitseelliseen raskautumiseen.

Vitsi vai etkö oikeasti ymmärrä sanomaa?

Vierailija
580/890 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero

Siis tuo on niin vastenmielinen sanonta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi