Noloin juttu mitä miehellesi on käynyt?
Minun ukkelini lähti kokoukseen ja ennen sitä rakastelimme. Iltapäivällä näimme kahvillassa ja huomasin, että oli mällit hihassa(tummansinisessä paidassa).
Pikkaisen nolona lähti kodin kautta takaisin duuniin :D
OLi huitonut ison porukan edessä mällikädellä :)
Kommentit (10)
Ystävien kesken keskusteltiin ja mieheni sanoi, että haluasi matkustaa maahan jossa ei ole vielä käynyt kuten Havaiji. Saoin, että se ei ole maa vaan osavaltio... intti ja intti kunnes hänen ystävänsä vaisuna kertoi hänen olevan väärässä.
ap
Ei kuunnellut neuvoani vaan painoi vaan menemään(tyyliin " sinä et ymmärrä ajamisesta mitään" ..).
Myönsi virheensä vasta, kun sivusta seuranneet ihmiset naureskelivat hänen ajaneen yksisuuntaisella väärään suuntaan.
ap
...sitten se on humalapäissään ajanut yöllä pyörällä mutkasta suoraan metsään, kun ei refleksit enää pelannut. Lensi itse kanervikkoon, mutta pyörä jäi kahden puun väliin pystyyn. Kenkä hukkui, mutta löytyi seuraavana päivänä.
Yritti lämpötolpan avaimella avata pyöräänsä (baarin edessä). Talvi, kun oli niin lämmittivät siellä pyörän lukkoa porukalla pitkän tovin ja lopulta hän kantoi pyörän kauheassa pakkasessa kotiin. Avain oli siis koko ajan taskussa.
Mies oli reissussa ja veti käteen junan vessassa, kertoi siitä minulle tekstiviestillä, joka kuului jotakuinkin näin:" Vedin juuri käteen ja mietin sinua toisen miehen kourissa" . Paitsi että viesti lähti yhden työkontaktin, naisen, numeroon. Sitten oli kadonnut kenttä, joten mies ei voinut soittaa ja pyytää tuhoamaan viestiä ja anteeksi. Yllättävää kyllä nainen otti asian varsin rauhallisesti sitten, kun asiaa jälkeenpäin selvitettiin. Oli vain ihmetellyt, että mikä tuohon nyt oli mennyt.
7 Kyllä pitäis näköjään pyöräilijöillekkin laittaa promilleraja :D
ap
Juuri noi pervot on pahimpia... Minäkin olen ehdottanut vahingossa suuseksiä vuokranantajalleni :o
Tuli vielä yksi yö oven taa kysymään asiaa...(hyi he..tti).
ap
...kyllä mua on kanssa hirvittänyt noi miehen opiskeluaikaiset ryyppyreissut polkupyörällä. Olivat aika näky varmaan...4-5 nuorta miestä umpijurrissa polkupyörillä...varsinaiset Helvetin Enkelit =DDD
7
Hänellä oli tärkeä miitinki, jonka tauolla hän meni lepuuttamaan hermojaan vessaan. Siellä hän huomasi, ettei puvun alla ollutkaan alushousuja vaan lyhyet pyjaman housut. Ne olivat sellaiset trikoiset, vaaleanpunaiset possupöksyt. :)
Sitten vain pokalla jatkaamaan neuvottelua.
Tuli baarista himaan ja otti loikan tieltä katukiveykselle. Loikka vaan viisi senttiä liian lyhyt.
Suoraan turvalleen asfalttiin. Ihanaa asfaltti-ihottumaa koko poski täys.
Vähän oli nolona..
tajunnut laskea veroprosenttia, vaikka asuntolainaa maksetti niskalimassa jo vuoden.
Ei ollut tiennyt koko jutusta.. Huoh. Häpesi sitten kun ystävänsä huomautti asiasta. On aina niin olevinaan tietäväinen ja fiksu.