Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekoäly on jo kyvyistään parempi lääkäri tunki kuin yksikään ihminen

Vierailija
08.05.2023 |

Tekoälyn kehitys on tullut siihen pisteeseen, että se pystyy jo suoriutumaan tehtävistä ihmislääkäriä paremmin ja ammatillisemmin:

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/laakarit-ja-tekoaly-asetettiin-vasta…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkipa tunki.

Vierailija
2/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Lääkärit vaan kortistoon pikimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lääkäri tunki ja minne? Miten tekoäly liittyy siihen?

Vierailija
4/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden palkat voidaan laskea tämän johdosta.

Vierailija
5/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly on tehokas apuväline lääkärille, mutta itse en potilaana uskaltaisi luottaa pelkkään ChatGPT:hen. Virheellisen tiedon määrä on edelleen todella suuri ja välillä siltä tulee suorastaan mielikuvituksellisia vastauksia. 

Vierailija
6/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, maksullinen artikkeli. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
7/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly on tehokas apuväline lääkärille, mutta itse en potilaana uskaltaisi luottaa pelkkään ChatGPT:hen. Virheellisen tiedon määrä on edelleen todella suuri ja välillä siltä tulee suorastaan mielikuvituksellisia vastauksia. 

Minulla oli ChatGPT:n mukaan viime viikolla flunssa koska elämässäni on yksisarvisia ja olen tuntenut joulutontun aamutossuun. Olihan se sepustus söpöä, mutta silti tyäyttä hölynpölyä eikä päihitä oikeaa lääkäriä joka tiesi tunnistaa että kyse on poskiontelo tulehduksesta eikä flinssasta.

Vierailija
8/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit pitäkööt tunkinsa.

Vierailija
9/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmislääkäriltä vasta tuleekin mielikuvituksellisia vastauksia.

Vierailija
10/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin Chad GDP:tä kirjoittamaan sairauslomatodistuksen. Se tuli huomattavasti mutkattomammin kuin lääkärin venkulalta, joka olisi vain määrännyt Buranaa.

Vierailija
11/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on tekoäly kun ei tiedä hakukoneessakaan mitä haluan löytää kirjoittamani perusteella vaan olettaa muuten tietävänsä ja näyttää roskaa. Tyhmä tekoäly oot!

Vierailija
12/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mitä otsikko tarkoittaa?

Vierailija
13/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lääkäri tunki ja minne?

Vierailija
14/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmislääkäri ei ainakaan Suomessa tiedä sairaanhoidosta mitään, ja lääkärin tarjoama vastaus asiaan kuin asiaan on, että oireet ovat psykosomaattisia.

Vierailija
15/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä otsikko tarkoittaa?

Sitä pitäisi ehkä kysyä tekoälyltä. Ap todennäköisesti jonottaa ensimmäistä keinotekoista aivosiirrettä.

Vierailija
16/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmislääkäri ei ainakaan Suomessa tiedä sairaanhoidosta mitään, ja lääkärin tarjoama vastaus asiaan kuin asiaan on, että oireet ovat psykosomaattisia.

Sun tapauksessa onkin. Saanko arvata: kuukautishäiriöitä, lihavuutta, laiskotusta ja henkikin haisee kuolemalta.

Vierailija
17/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tekoäly ei voi määrätä tutkimuksiin, joista olisi hyötyä. Niiden pohjalta diagnoosi tehdään helpommin ja oikeammin, mutta koska rahaa ei ole, niin ei tutkita.

Vierailija
18/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paras autonkorjaaja on edelleen Pettersonin Runki

Vierailija
19/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Tekoälyn tarkoitushan on profiloida porukka terveystietojen pohjalta. Kysykääpä mihin rekistereihin nuo skriinaukset tallentuu.

Vierailija
20/23 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä tekoäly aina huonon arvauskeskuslääkärin voittaa 10-0.