Käytkö pääsiäisenä kirkossa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta pääsiäisaiheinen konsertti, kävin kuuntelemassa. Siis kirkossa. Vuosisatojen takaista musiikkia, latinaa.
Ihan ok. Varsinkin kun kirkko sen verran pieni, ettei kaiku ollut mahtava.Kiirastorstain ehtoollismessu, kiinnostaisi myös päivän aiheeseen liittyvien rituaalien vuoksi. Ehtoollinen ei kiinnosta.
Tiiätkö mitä, konserttikirkossa isot ikkunat, odotin koko ajan milloin minua vainoava päihdemielisairas tai hänen kätyreinä oleva alaikäisporukka ilmaantuu ikkunoiden taa hillumaan. Päihdemielisairaan näin kyllä keskustassa pyörimässä kun kirkolle bussissa matkustin. Siltä kahjolta luonnistuu mikä vain.
No, ei ilmaantunut, mutta paluubussissa sitä alaikäisjengiä sitten taas oli.
TURKU! TURUSSA VAINOAMISRIKOS EI TULE TUNNIDTETUKSI KUIN HARVOJEN JA VALITTUJEN KOHDALLA!
Oma henkilökohtainen kärsimysten tie.
Liikututteko pääsiäisenä kirkossa esitetyistä evankeliumiteksteistä? Tuleeko kyynel silmään kun Pilatus sanoo ettei tuomitse, sillä eihän arvioitavana oleva ole mitään pahaa tehnyt?
Ecce homo!
Pääsiäinen on ihan täyttä passkaa kuten koko viitun tyhmä kristinusko....Hahahahaa!
Sunnuntaina olisi tarkoitus mennä kyllä. Pääsiäisen ajan paras päivä on se itse pääsiäinen, olen tällainen iloisempaan päin painottava kristitty. Kiirastorstaista tykkään kyllä myös, koska ehtoollinen on mulle tärkeä. Tänä vuonna en pääse kiirastorstain messuun, koska puolisoni menee huomenna leikkaukseen ja mikäli pääsee sieltä suunnitelmien mukaan samana päivänä pois, niin olen hänen "vahtina" sen illan.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina olisi tarkoitus mennä kyllä. Pääsiäisen ajan paras päivä on se itse pääsiäinen, olen tällainen iloisempaan päin painottava kristitty. Kiirastorstaista tykkään kyllä myös, koska ehtoollinen on mulle tärkeä. Tänä vuonna en pääse kiirastorstain messuun, koska puolisoni menee huomenna leikkaukseen ja mikäli pääsee sieltä suunnitelmien mukaan samana päivänä pois, niin olen hänen "vahtina" sen illan.
Ehtoollinen "tärkeä"? Olet idioootti!
Vierailija kirjoitti:
Liikututteko pääsiäisenä kirkossa esitetyistä evankeliumiteksteistä? Tuleeko kyynel silmään kun Pilatus sanoo ettei tuomitse, sillä eihän arvioitavana oleva ole mitään pahaa tehnyt?
Ecce homo!
Ite olet homo!
En mene koskaan kirkkoon silloin kun siellä on samanaikaisesti pappi. Muuten kyllä vierailen mielelläni kirkoissa.
En mahdu samaan rakennukseen näiden mammonanpalvelijoiden kanssa.
Tänään, kiirastorstaina muistelemme Kristuksen viimeistä ehtoollista opetuslasten kanssa. Jakamista. Armoa. Pyhitystä. Toki menen ehtoolliselle.
Hyvin te ateistit osaatte masentaa kristityn. Tulee aina kurja olo teidän pilkasta.
Kerran kävin kuuntelemassa kun joku tyypi treenasi kirkkouruilla bachia. Oli mahti saundit. Muuten en uskonnottomana ihmisenä välitä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te ateistit osaatte masentaa kristityn. Tulee aina kurja olo teidän pilkasta.
Miksi? Sehän on sinun totuutesi, miksi ihmeessä jonkun muun masentaisi sinut?
Käyn pitkäperjantaina tai kuuntelen radiosta jos en jaksa mennä kirkkoon. Jotenkin se kuuluu meillä samallalailla kuin joulukirkkoon meno. Rauhoittavaa ja tunnelmallista.
Virtuaalikirkko. Sairauksia ja kirkko liian kaukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ecce homo!Ite olet homo!
Yritäpä sinä sivistää itseäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."Jatka Raamatun tutkimista, jospa vielä totuus aukeasi sinullekin!
Raamattua on tutkittu kohta 2000 vuotta. Kyllä sieltä on jo löytynyt ne vähät totuudet mitä se roskaopus sisällään pitää. Turha sitä enää on tutkia.
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon, joten en.
Itse eronut kirkosta.Olen kyllä kastettu ja rippikoulun käynnyt. Kirkosta erosin kun kirkolisveron verran Verotuksessa tuli mätkyt joka joulukuu.Ei ne kirkkon metäessä siellä kysy kuulutko kirkoon vai et? Ei nyt vaan tunnu tarvetta yksin lähteä kirkoon pääsiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Nyt kun vielä ymmärrät luopua siitä typerästä taikauskostasi niin sekin ongelma ratkeaa.
Menen pääsiäisyön jumalanpalvelukseen ortodoksikirkkoon, vaikka en ortodoksi olekaan. Vanha perinne minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään, kiirastorstaina muistelemme Kristuksen viimeistä ehtoollista opetuslasten kanssa. Jakamista. Armoa. Pyhitystä. Toki menen ehtoolliselle.
Et ole mitään muuta kuin harhaanjohdettu kusipää.
Papit, pastorit ja piispat on kirottu yhteiskunnan LOISIA....He valehtelevat kansalle ja saavat siitä rahaa.... Tyhmät uskovaiset rahoittavat näiden viiitun LOISTEN makean elämän...hahahaa!
Erotkaa kirkosta.