Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?

Vierailija
05.04.2023 |

En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta en ole tietääkseni sairastanut koronaa eikä minua ole rokotettu.

Kaikki tuntemani rokotetut on sairastanut jo muutamaan otteeseen koronan ja kaikki rokottomattomat eivät kertaakaan. . Työpaikallani on jatkuvasti jollain korona, itselleni ei tartu millään.

Vierailija
42/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut. Käytän edelleen ffp-suojainta ihmisten ilmoilla. Lapset ovat sairastaneet 2 kertaa, mutta pidin silloin kotonakin sitä maskia niin pysyin terveenä. Lisäksi meillä on kotona hepa-ilmanpuhdistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan.

Rokotteita nolla.

Vierailija
44/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään myrkkypiikkiä, nenänkairauspuikkoa, maskia tai käsidesiä. Ei koronaa.

Vierailija
45/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Minä en ainakaan.

Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa eikä kolmeen vuoteen mitään muutakaan tarttuvaa tautia. 

Vierailija
47/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta, 0 koronaa, ystävällä 2 rokotusta, kuoli, toinen ystävä, 2 rokotetta, kuoli, kolmas kaksi rokotetta, sen jälkeen jatkuva sairauskierre, katuu syvästi.

Minulla myös muutama ystävä, jotka katuu myös kun ottaneet rokotteen. Sairastelevat jatkuvasti, jos jotakin tautia. En haluaisi olla mitenkään harhainen, mutta jotain outoa tässä on.

Vierailija
48/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääkseni sairastanut. Eikä muutakaan lenssua ole ollut. Työkavereista osa on ollut kipeä monta kertaa ja taudit inhottavasti pitkittyneitä, mutta osa (minä mukaanlukien) ollut täysin terveinä koko ajan. Täytyy vaan olla kiitollinen. Aika inhottavia oireita monella tutulla ollut, korvatulehdusta ja vaikka mitä.

Vierailija
49/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 rokotetta ei yhtään koronaa, vaimolla 10 koronaa, mutta ei ole ottanut rokotteita!

Vierailija
50/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 rokotetta ja 0 koronaa. Olen pitänyt huolta terveyshygieniasta ja hakenut kaikki rokotteet. Välillä tehnyt testejä, kun läheiset sairastui, mutta itse olen pysynyt terveenä.

Vierailija
51/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotusta ja 0 koronaa.

Vierailija
52/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa.

Luuydinsyöpätausta, paranin allogeenisella kantasolusiirrolla.

Neljä rokotetta, pitkään käytin maskia.

Olen vuosia vältellyt ihmisjoukkoja, teen lähinnä etätöitä.

Ystäväni iäkäs isä kuoli eilen koronaan. Surullista, hän oli mukava ja fiksu mies.

Vierailija
53/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan täällä jaksetaan vielä öyhöttää koronasta? 5 vuotta? 15 vuotta? 50 vuotta?

Miksi luet tätä ketjua, öyhöttäjä!

Vierailija
54/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta, 0 koronaa, ystävällä 2 rokotusta, kuoli, toinen ystävä, 2 rokotetta, kuoli, kolmas kaksi rokotetta, sen jälkeen jatkuva sairauskierre, katuu syvästi.

Minulla myös muutama ystävä, jotka katuu myös kun ottaneet rokotteen. Sairastelevat jatkuvasti, jos jotakin tautia. En haluaisi olla mitenkään harhainen, mutta jotain outoa tässä on.

Totta, oudolta vaikutat.

Vierailija
55/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes tietää, onko korona vai jotain muuta? Vai onko joku niin hölmö, että menee vieläkin testiin, jos tulee kipeäksi?

Vierailija
56/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta ilman oireita, enkä ole huomannut sairastaneeni koronaa.

Yhden kerran olen ollut sairaana tässä kevään 20 jälkeen.

Vierailija
57/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan täällä jaksetaan vielä öyhöttää koronasta? 5 vuotta? 15 vuotta? 50 vuotta?

Varmaan elämänsä loppuun asti. Voi raukkaa.

Vierailija
58/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, oudolta vaikutat.

Kaveri mennyt homeopatialla läpi koronavuodet. Ei koronaa, ei flunssaa ei yhtään mitään tautia koko aikana!

Vierailija
59/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet tätä ketjua, öyhöttäjä!

Öyh öyh öyyyh!

Vierailija
60/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, oudolta vaikutat.

Kaveri mennyt homeopatialla läpi koronavuodet. Ei koronaa, ei flunssaa ei yhtään mitään tautia koko aikana!

Homeopatia on pelkkää kuvitelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi