Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?
En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.
Kommentit (130)
En ainakaan todistetusti. Yksi parin päivän flunssan olen sairastanut koko aikana, mutta testi näytti negatiivista.
Olen altistunut, mutta en ole sairastunut. 4 rokotetta.
0 rokotetta, 0 koronaa, ystävällä 2 rokotusta, kuoli, toinen ystävä, 2 rokotetta, kuoli, kolmas kaksi rokotetta, sen jälkeen jatkuva sairauskierre, katuu syvästi.
3 rokotetta, 0 koronaa, maskia pidän edelleen busseissa ja kaupoissa - ei tee mieli edes flunssatartuntaa
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta, 0 koronaa, ystävällä 2 rokotusta, kuoli, toinen ystävä, 2 rokotetta, kuoli, kolmas kaksi rokotetta, sen jälkeen jatkuva sairauskierre, katuu syvästi.
Sellainen piikkipropagandapläjäys sieltä sitten.
Täällä on kaksi sairastumatonta, kummallakaan ei rokotuksia.
Ei tiettävästi ole ollut koronaa ja yhtään rokotetta en ole ottanut. Ainakin yksi korona altistus on varmuudella tiedossa. M48v
MInulla ei ole ollut koronaa enkä ole ottanut yhtään rokotusta. En kyllä ole kauheasti altistunutkaan.
Kysynpä nyt kun tuli tilaisuus: millaisen suojan saa nykyisin yhdestä rokotteesta? Olen ajatellut, että jos joudun oleskelemaan enemmänkin ihmisten seurassa, rokote kai pitäisi ottaa.
3 rokotetta ja 0 koronaa.
En ainakaan tiedä että olisin sen sairastanut.
Mutta kaikista rokotteista tulin kyllä kipeäksi.
Mie en ole sairastanut. Kolme rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
MInulla ei ole ollut koronaa enkä ole ottanut yhtään rokotusta. En kyllä ole kauheasti altistunutkaan.
Kysynpä nyt kun tuli tilaisuus: millaisen suojan saa nykyisin yhdestä rokotteesta? Olen ajatellut, että jos joudun oleskelemaan enemmänkin ihmisten seurassa, rokote kai pitäisi ottaa.
Tässä vaiheessa rokotteen ottaminen on yhtä hyödyllistä kuin vessapaperista sateenvarjon tekeminen.
Minulla ei ole ollut koronaa, eikä 12v lapsellani (asumme kahdestaan). Olemme molemmat olleet 1-2 kertaa lievässä flunssassa "korona-aikana" mutta en testauttanut oliko kyse koronasta joten ihan varma en voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut koronaa, eikä 12v lapsellani (asumme kahdestaan). Olemme molemmat olleet 1-2 kertaa lievässä flunssassa "korona-aikana" mutta en testauttanut oliko kyse koronasta joten ihan varma en voi olla.
Sama jatkaa.. Ja rokotteita emme ole ottaneet.
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta 0 koronaa
Sama
Kuinkahan kauan täällä jaksetaan vielä öyhöttää koronasta? 5 vuotta? 15 vuotta? 50 vuotta?
Mies testasi just positiivisen koronatestin. Ei ole aikaisemmin sairastanut.
0 rokotetta 0 koronaa, ja olen asiakaspalvelu töissä.
Vielä jaksatte tätä samaa paskaa jauhaa..
3 rokotetta, 0 koronaa.
Mutta muhun nyt ei tartu ees postimerkki.