Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?
En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miten isossa kaupungissa asutte, jotka ette ole sairastuneet?
Tampere!
Mistä tiedän onko mulla aids tai tippuri kun en ole testannut....En ole testannut myöskään, onko lepraa, malariaa, koleraa, hiviä, sokeritautia, denguekuumetta, lassakuumetta, anemiaa, poskiontelotulehdusta, norsutautia tai alzheimeria
Panu Huutaja+ Eero Tillitalli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla reilun 200 000 asukkaan kaupunnissa
Hienot nimet sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaa.
Luuydinsyöpätausta, paranin allogeenisella kantasolusiirrolla.
Neljä rokotetta, pitkään käytin maskia.
Olen vuosia vältellyt ihmisjoukkoja, teen lähinnä etätöitä.
Ystäväni iäkäs isä kuoli eilen koronaan. Surullista, hän oli mukava ja fiksu mies.
Sama tausta, mutta ei yhtään rokotetta eikä koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Panu Huutaja+ Eero Tillitalli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla reilun 200 000 asukkaan kaupunnissa
Hienot nimet sinulla.
https://i.media.fi/incoming/izf8bi/8471693.jpg/alternates/FREE_1440/847… muunnelta hänestä
Tri Sucharit Bhakdi:
https://rum ble. com/v2c61ow-i-have-absolute-faith-that-mrna-vaccines-will-kill-you-says-sucharit-bhakdi.html
Kopsaa ja poista välilyönnit
Tajutkaa jo että testi on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, koska tätä koronavirusta ei ole pystytty eristämään!
Tämän myönsi mm. FDA ja CDC jo kesällä 2021. Testi on siis täysin FEIKKI!
0 koronaa ja 3 rokotusta. Kaksi testiä olen tehnyt.
Eikös sitä ole tutkittu, että johtuu veriryhmästä..🤔
O, A, B ja miinus vai plus merkkinen
Vierailija kirjoitti:
Vielä jaksatte tätä samaa paskaa jauhaa..
Kovasti paljon kiinnostaa sinuakin näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Tajutkaa jo että testi on kalibroitu tavallisille flunssaviruksille, koska tätä koronavirusta ei ole pystytty eristämään!
Tämän myönsi mm. FDA ja CDC jo kesällä 2021. Testi on siis täysin FEIKKI!
Tästä oli etusivun juttu Pravdassa.
Meitä on 5 tässä perheessä, 3 lapsea käy koulua ja me vanhemmat olemme töissä.
Kenelläkään ei ole ollut koronaa, rokotukset on otettu.
Itse en ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä koko aikana, enkä ole mitenkään rajoittanut menemisiäni enkä olemisiani.
On vielä varmaan niitä jotka eivät ole kokeilleet nenätikkua kertaakaan. Veikkaan että ainakin he ovat välttäneet koronan, vai onko joku testiä tekemätön huomannut sairastaneensa sen?
0 testiä, 0 maskia, 0 rokotetta = 0 tautia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaa.
Luuydinsyöpätausta, paranin allogeenisella kantasolusiirrolla.
Neljä rokotetta, pitkään käytin maskia.
Olen vuosia vältellyt ihmisjoukkoja, teen lähinnä etätöitä.
Ystäväni iäkäs isä kuoli eilen koronaan. Surullista, hän oli mukava ja fiksu mies.Eiköhän se kuollut rokotteeseen, montako piikkiä oli ottanut?
Ei ole ainakaan tietääkseni ollut, pari kertaa ollut kipeänä koronan alkamisen jälkeen, mutta ne oli aikana kun vielä kaikki testattiin ja negatiiviset testit tuli.
Kolme lasta, joista yksi sairastanut koronan kolme kertaa ja kaksi muuta yhden kerran. Ei olla mitenkään varottu ja itse asiassa sairastaessaan yksi lapsista yski mun päälle, vahingossa. Silloin tein parit testit vaikka ei ollut oireita. Kolme rokotusta on mulla mutta viimeisimmästäkin jo pitkätlti vuosi. Kai se vielä joskus nappaa
Mulla 3 rokotetta. Ainakaan vielä en ole sairastunut. Vähän hirvittää kun miesystävällä taitaa olla se ja ollaan tavattu.
Ei yhtään koronaa, 4 rokotetta. Teen työtä, jossa tapaan paljon ihmisiä. Vai kerran olin lievästi sairaana, testasin silloin pariin kertaan kotona ja kerran tk:ssa.
Just päällä ekaa kertaa. 4 rokotusta on. En ois tajunnut tehdä testiä ellei kaveri olisi vinkannut kun kerroin, että on flunssa ja etten haista enkä maista mitään (neljättä päivää). Olisin luullut tavalliseksi flunssaksi.
Sama täällä! 💪