Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?

Vierailija
05.04.2023 |

En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla nenätikkua, nolla olkatikkua, nolla koronaa, pari tuntia maskeilua

Vierailija
62/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sairastin, ehkä en. On tässä kolmeen vuoteen flunssia ja yskiä mahtunut. En ole testannut. Rokotteita otin 3 kun niistä vielä oltiin innoissaan.

Tauti on kyllä vakava. Kaksi kuollutta tiedän lähipiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä voi laskea jo prosentteja:noin 60% on sairastanut kuten minäkin ja kaikilla 3 tai 4 rokotusta ennen koronaa,en tiedä porukassa ketään rokottamatonta.

Vierailija
64/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi lievä tartunta vuosi sitten, oireet olivat ripuli ja lievä nuha, kotitesti positiivinen. Olen töissä koulussa eli altistumista on koko ajan, ei yhtään koronapiikkiä. Mies otti yhden, kun näytti siltä, että töissä ei saa käydä ilman sitä, ei ole sairastanut koronaa. Lapsilla ei ole ollut yhtään tartuntaa eikä yhtään piikkiä, ovat aikuisen ikäisiä kuitenkin.

Vierailija
65/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota tietää kun ei ole testannut? Tai no, tietäähän sen siitä, että se on vain yksi virus muiden joukossa joka kiertää kaikki tällä pallolla. Kuumeräkiksessä olen itse ollut viimeksi useita vuosia sitten. Nokka vuotaa tälläkin hetkellä ja se taas todennäköisesti johtuu katupölystä, kuivasta sisäilmasta ja siitepölystä. Rokotteita, maskeja tai muita hässäköitä en ole tarvinnut.

Vierailija
66/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein oppinut pelkäämään koronaa tai edes uskomaan siihin

Vierailija
67/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kertaakaan koronatestissä, joten en tiedä varmaksi. Olen ollut flunssaisena monta kertaa mutta kovin pahana tauti ei ole ollut. 2 rokotetta.

Vierailija
68/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta, nolla koronaa. Viimeksi mieheni oli korressa tammikuussa eikä tarttunut silloinkaan. Testasin joka päivä.

Vierailija
69/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme rokotetta, nolla koronaa. Viimeksi mieheni oli korressa tammikuussa eikä tarttunut silloinkaan. Testasin joka päivä.

Toivottavasti et testannut ainakaan omaan laskuun. Omasta tuttavapiiristä kukaan ei ole käynyt ainoassakaan koronatestissä, saati että olisi kotona tikuttanut. Toiset taas tuntuu tämän palstan perusteella eläneensä viimeiset vuodet tikku nenäontelossa.

Vierailija
70/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tenyt kerran nenätestin itselleni, persinjanvarrella. Puskin sen läpi nenäontelon ja kärki pilkisti ne nänielukanavan aukosta, kutitellen melkein pikkukieltä. Teki aika höpöä mutta tuntui turvalliselta.

Vierailija
71/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. On minulla kerran tänä aikana ollut pieni flunssa, mutta en tehnyt koronatestiä.

Vierailija
72/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tiennyt että on korona jos en olisi tehnyt kotitestiä niiden kehotuksesta joilta sen sain.

Vierailija
73/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut. Äitini kuoli koronaan.

Vierailija
74/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 henkinen perhe. Yksi rokotettu. Tiettävästi kukaan ei ole vielä sairastanut. Virallisia testejä tehty, kotitestejä tehty. Kaikki nega.

Vierailija
75/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasit miksi?

Vierailija
76/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isossa kaupungissa asutte, jotka ette ole sairastuneet?

Vierailija
77/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. Olen päivittäin samoissa tiloissa satojen ihmisten kanssa (koulussa). Olen ottanut kolme rokotetta.

Vierailija
78/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään rokotteita en halunnut, 0 koronaa.

Vierailija
79/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta, kolmatta en ottanut kun piikit väsytti niin tolkuttomasti.

0 koronaa vaikka kaupassa töissä eli altistunut päivittäin koko ajan.

Noilla koronaan kuolleilla usein joku perussairaus taustalla, lähipiirissä muutama lievä tartunta ollut, perus flunssa.

Vierailija
80/130 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten isossa kaupungissa asutte, jotka ette ole sairastuneet?

Maaseudulla reilun 200 000 asukkaan kaupunnissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan