Moniko ei ole vieläkään sairastunut koronaan?
En varmaan ainoa ole joka ei ole (tiettävästi ainakaan) sitä vielä sairastanut. Puolisolla se on ollut jo kaksi kertaa joten altistusta on ollut.
Kommentit (130)
Ehkä sairastin, ehkä en. On tässä kolmeen vuoteen flunssia ja yskiä mahtunut. En ole testannut. Rokotteita otin 3 kun niistä vielä oltiin innoissaan.
Tauti on kyllä vakava. Kaksi kuollutta tiedän lähipiiristä.
Lähipiirissä voi laskea jo prosentteja:noin 60% on sairastanut kuten minäkin ja kaikilla 3 tai 4 rokotusta ennen koronaa,en tiedä porukassa ketään rokottamatonta.
Minulla oli yksi lievä tartunta vuosi sitten, oireet olivat ripuli ja lievä nuha, kotitesti positiivinen. Olen töissä koulussa eli altistumista on koko ajan, ei yhtään koronapiikkiä. Mies otti yhden, kun näytti siltä, että töissä ei saa käydä ilman sitä, ei ole sairastanut koronaa. Lapsilla ei ole ollut yhtään tartuntaa eikä yhtään piikkiä, ovat aikuisen ikäisiä kuitenkin.
Mistä tuota tietää kun ei ole testannut? Tai no, tietäähän sen siitä, että se on vain yksi virus muiden joukossa joka kiertää kaikki tällä pallolla. Kuumeräkiksessä olen itse ollut viimeksi useita vuosia sitten. Nokka vuotaa tälläkin hetkellä ja se taas todennäköisesti johtuu katupölystä, kuivasta sisäilmasta ja siitepölystä. Rokotteita, maskeja tai muita hässäköitä en ole tarvinnut.
En ole oikein oppinut pelkäämään koronaa tai edes uskomaan siihin
En ole ollut kertaakaan koronatestissä, joten en tiedä varmaksi. Olen ollut flunssaisena monta kertaa mutta kovin pahana tauti ei ole ollut. 2 rokotetta.
Kolme rokotetta, nolla koronaa. Viimeksi mieheni oli korressa tammikuussa eikä tarttunut silloinkaan. Testasin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme rokotetta, nolla koronaa. Viimeksi mieheni oli korressa tammikuussa eikä tarttunut silloinkaan. Testasin joka päivä.
Toivottavasti et testannut ainakaan omaan laskuun. Omasta tuttavapiiristä kukaan ei ole käynyt ainoassakaan koronatestissä, saati että olisi kotona tikuttanut. Toiset taas tuntuu tämän palstan perusteella eläneensä viimeiset vuodet tikku nenäontelossa.
Olen tenyt kerran nenätestin itselleni, persinjanvarrella. Puskin sen läpi nenäontelon ja kärki pilkisti ne nänielukanavan aukosta, kutitellen melkein pikkukieltä. Teki aika höpöä mutta tuntui turvalliselta.
En tietääkseni. On minulla kerran tänä aikana ollut pieni flunssa, mutta en tehnyt koronatestiä.
En olisi tiennyt että on korona jos en olisi tehnyt kotitestiä niiden kehotuksesta joilta sen sain.
En ole sairastunut. Äitini kuoli koronaan.
4 henkinen perhe. Yksi rokotettu. Tiettävästi kukaan ei ole vielä sairastanut. Virallisia testejä tehty, kotitestejä tehty. Kaikki nega.
Vierailija kirjoitti:
Testasit miksi?
Miten isossa kaupungissa asutte, jotka ette ole sairastuneet?
En ole sairastanut. Olen päivittäin samoissa tiloissa satojen ihmisten kanssa (koulussa). Olen ottanut kolme rokotetta.
Mitään rokotteita en halunnut, 0 koronaa.
2 rokotetta, kolmatta en ottanut kun piikit väsytti niin tolkuttomasti.
0 koronaa vaikka kaupassa töissä eli altistunut päivittäin koko ajan.
Noilla koronaan kuolleilla usein joku perussairaus taustalla, lähipiirissä muutama lievä tartunta ollut, perus flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten isossa kaupungissa asutte, jotka ette ole sairastuneet?
Maaseudulla reilun 200 000 asukkaan kaupunnissa
nolla nenätikkua, nolla olkatikkua, nolla koronaa, pari tuntia maskeilua