Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
Vai onko niin että rahastaminen onlyfansissa paljasta pintaa näyttämällä on vain naisten etuoikeus?
Kommentit (299)
Homomiehet maksaa jos lasket alushousut kiusoittelevasti. Hiukset miesnutturalle ja viiksiin kiekurat 😜
Miksi maksaisin esim. 2 €/kk sinulle ap tusinalerssikuvista kun voin antaa senkin rahan hyväntekeväisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta kuvat.
Entä videot? Esim kalun sheivaus tai panovideo?
Nauran ääneen. Joo, ei kannata yrittää myydä jotain kohderyhmälle, josta ei tajua mitään.
Maksaisin mielummin vaikka kissavideoista tai huonekalujenrakennusvideoista tai kuntosalivinkeistä.
Ei muuten huono. Video miehestä joka kasaa jonkun Ikea-härvelin laakista oikein.
Siitä voisin maksaakin.
Jos se ois LISÄKSI alasti ja komea ja pitkähiuksinen niin ei huono idea ollenkaan.
Mulle alasti ei toimis. Pelkaisin koko ajan etta mies liiskaa sukukalleutensa parin lastulevyhyllyn valiin. Eli haalistuneet farkut jalassa paras.
Tottakait olisin valmis jos kuvassa olevalla olis TENNISUKAT jalassaan.
terv. LENITA A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ihannemieheni niin kyllä, olisin valmis maksamaan :)
Juu vaikka todella hot näyttelijä tai rokkistara niin voisi kiinnostaa .
Nuo kiinnosti mua tyyliin teininä. Ainakin "sillä tavalla". Nyt aikuisena kiinnostaa heidän musiikillinen tuotanto. Olisi ihan järkytys nähdä jotain liikaakin heistä 😱
En tietenkään. Miksi haluaisin katsella ventovieraiden miesten kuvia? Paljon mieluummin katselen jostain itseäni kiinnostavasta harrastuksesta kuvia. Se lienee mielenterveydellenikin parempaa. Jos kiinnostun jostain miehestä, yritän toki löytää hänestä edes jotain kuvia googlettamalla. Mutta olisin tosi pettynyt jos hän olisi jossain hooraamaassa.
En muutenkaan ymmärrä miksi miehet lietsovat itseään kamalaan raivokiimaan ja sitä kautta naisvihaan runkkailemalla niiden naisten kuville, joita eivät kuitenkaan koskaan tule, ainakaan heidän omahaluisesta himostaan saamaan?
Olen ollut jo18 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä ja olisin varmaan jo seonnut, jos katselisin päivittäin seksiä tihkuvien ja viimeisen päälle tuunattujen nuorten miesten kuvia ja runkkailisin niillä itseni uneen joka ilta.
Tottakai minäkin HALUAISIN ja kaipaan seksiä, kuten ihan kaikki ihmiset (paitsi aseksuaalit), himot ne on hiirelläkin, kuten sanotaan. Mutta kun ei ole sopivaa miestä löytynyt niin sitten sitä seksiä nyt vaan ei ole. Piste.
Olen kyllä pari kertaa elämässäni seurustellut, mutta mitään molemminpuolista kemiaa ei niissä koskaan ollut. Kumpikaan ei oikein kunnolla nauttinut. Noh, mies tietenkin aina tulee vaikka oksan reiästä, mutta kyllä normaalia miestä se korpee jos nainen ei ole oikein messissä ja vain "antaa".
Kumpikin näistä miehistä oli kuitenkin halukas menemään kanssani naimisiin ja tekemään lapsia, mutta miksi minua olisi kiinnostanut se diili? Siitä olisi tullut minulle kaikki se työmaa, ei minulle hyvää seksielämää, mies juoksee huorissa ja minusta tulee se nalkuttava puutteessa elävä nainen. Onneksi päätin jättäytyä mieluummin yksin.
Mikään mieshuorissa käyminen ei ole naisena ratkaisu, koska toisin kuin miehet, en tunne himoa mahdollisimman käytettyihin porttoihin ja pelkään liikaa tauteja. Elämä on paljon turvallisempaa naisena kun hommaa vaan seksileluja ja pyrkii miettimään muita asioita. Seksi tulee mieleen sitten kun kohtaa sopivan miehen. Jos kohtaa.
En ja mieluummin vaikka kauniiden naisten kuvista, mutta en maksa niistäkään, koska rahalle on parempaa käyttöä ja vastinetta sekä lisäksi urheasti vastustan nykyistä paljaan pinnan tyrkytyskulttuuria kaikkine haitallisine lieveilmiöineen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet voivat rahastaa ihan yhtä hyvin. Eivät naisetkaan saa rahaa naisilta. Palvelu pitää suunnata sinne, missä on kysyntää.
Etkö tajua ettei ole kysyntää noin päin? Naisia ei vaan kiinnosta tuollainen. Monen miehen pahin virhe kun yrittävät tehdä naiseen vaikutusta, on olettaa että nainen ajattelee samoin kuin mies. Ei se ole niin!
Riippuu miehestä. Nyt maksan Käärijän OF veroineen melkeen 50e/kk🤣, oma pikku salaisuuteni
En, penniäkään. Biologisesti koiras (= arvottomampi) on riippuvaisempi naaraasta (= arvokkampi) kuin toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään maksaisi, miehen vartalo ei ole sori vaan niin kiinnostava.
Ok lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään maksaisi, miehen vartalo ei ole sori vaan niin kiinnostava.
Ok lesbo
Oli lesbo tai ei, niin turha ulista tuuleen tyhjiä, epärelevantteja loukkauksia. Muuttumattomasti samaa mieltä.
Itsepä kysyit ja sinulle vastattiin, joten kestä tosiasiat, äläkä nyt nolaa itseäsi tekemällä Vain Ulinaa -Hynysiä.
T. Eri heteronainen
Ehkä jos olet alistuva ja miellyttämishaluinen mies, jotkut dom-naiset voisivat maksaa siitä, että teet heidän haluamiaan asioita.
Kasvatuksessa on mennyt jotain pieleen, jos maksaa kuukausittain jostain muusta kuin puhelinliittymästä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatuksessa on mennyt jotain pieleen, jos maksaa kuukausittain jostain muusta kuin puhelinliittymästä.
Kaikkien vuokralla asuvien kasvatus mennyt pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä pitäisi jo olla oma persoona(llisuus), aktiivinen moraalikompassi ja vastuu edes itsestään.
Kaikki ei ole "kasvatuksessa epäonnistunutta" kun kasvatus ei ole millään mikään kaikkivoipa jaloksi jalostus.
Tuskinpa kukaan/ketkään tarkoituksellisesti kasvattaa niin kieroon, että kaikki on kaikille kaupan/ostettavissa.
.
Jos sulla on oikein matala, seksikäs ääni, kokeile asmr-videoita, joissa puhut tuhmia. Paitsi jos niitä on jo paljon. En tiedä, kun en käytä OF.
En ota edes ilmaiseksi poikakalenteria mitä töissä tyrkytetään. Tykkään katsella paljasta pintaa ainoastaan henkilöltä jonka kanssa olen suhteessa, muut ei herätä fiiliksiä, ei ainakaan positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos olet alistuva ja miellyttämishaluinen mies, jotkut dom-naiset voisivat maksaa siitä, että teet heidän haluamiaan asioita.
Hah! Tuossakin raha menisi naiselle päin. Domina naisille maksettaisiin siitä että "kato mun kuvaa ja hauku mut!" Kyllä he pääsee tallomaan palleja mielin määrin ilmaiseksikin tai niin että he saavat siitä rahaa.
No ei mua kyllä kiinnosta enää tässä iässä katsella niitä nuoria poikia, ne kiinnostivat minua silloin kun olin itsekin nuori. Nykyään mua kiinnostaa ihan oman ikäiseni setämiehet, joita pidin silloin nuorena ällöinä.
Tuntisin itseni ihan pelleksi jos tässä mammaiässä katselisin jotain nuoria tiukkoja sällejä öljyttyine lihaksineen pullistelemassa ihan römpsäni märkänä. Ei mua kiinnosta!
Eikä mulla edes ole omia aikuisia lapsia, että ei se edes siitäkään johdu vaan ihan terveestä itsekritiikistä. Mulla on vaikeaa kiihottua ihmisestä, josta tiedän ettei ikipäivänä kiihottuisi takaisin minusta.
Vain miehet ovat niin itsekritiikittömiä ja hyväksikäyttäviä tolloja että kiihottuvat vastentahtoisista ihmisistä. Eivät ne naiset edes ole ihmisiä heille, vaan pelkkiä objekteja. Robotin korvikkeita.
Eikä onneksi miehistäkään sentään ihan kaikki. Osa miehistä tykkää molemminpuolisesta kiihotuksesta. Seksissä parasta on se, kun kumpikin suorastaan ahmii toisiaan ja haluaa vain toiselle hyvää. Iästä ja ulkonäöstä viis.
Ei se ole sitä, että "nainen antaa ja mies ottaa", kuten olen palstamiesten nähnyt hokevan vuosikymmenestä toiseen.
Herranjumala, kuka sellaista seksiä haluaa? Pitää olla ihan sekopää! Molempien osapuolien!