Kuntosalilla käynti antakaa vinkkejä pullukalle
Olen siis pullukka ja kiinnostaisi aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka se sali. Mua nolottaa jo nyt se että kaikki tulee katsomaan mua siellä teknisissä urheiluvaatteista. Vinkkejä?
Kommentit (207)
Menen usein alasti. Siinähän katselevat. Ei ole multa pois.
Rohkeasti vaan. Tuskin tuijottavat sinua. Mietit vaan liikaa itteäs.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Pukeudu mukavasti. Nyt kun on "kesäkausi" niin suosittelen aloittamaan ulkoilulla. Kävely, retkeily, pyöräily... kuntoilupisteitäkin on runsaasti käytössä. Halvempaa ja usein järkevämpää kuntoilua kuin sali.
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki keskittyy itteesä,ei ne muita tuomitse.
Tekniikat kuntoo liikkeis,pienil painoil aluks et opit liikeradat. Youtubest löytyy joka liikkeeseen joku pro opettaa. Englanni kielel haet.
Eniten ruokavalio vaikuttaa,kts ruokapyramidi. Pituus/paino indeksi laskimel kalorien säädöt kohdilleen.
Myös lepo tärkeä,palautuminen siis.
Mä jumppaan kotona,iha hyvin voi kaikki tarvittavat liikkeet tehdä pienil sijoituksil. Mut mistä tykkää. Kaupungil on myös ilmasia ulkosalei yleensä.
Turkulainen kirjoitusasu toi hieman oksennusta suuhuni.
Aloita rauhallisesti. Liika repiminen uuvuttaa.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Tee niitä harjotuksia, älä ole tekevinäsi, jotta voit sanoa 'käyneesi salilla'. Voi tulla tuloksia myös jos jätät salaa syömisen ja olet rehellinen siitä mitä syöt. Eli tee ruokaremontti. syö oikeaa ruokaa.
Miksi ihmiset syö niitä protskujuttuja? Ne on täynnä moskaa ja aiheuttaa monelle vatsavaivoja. Sitten turhaa tutkitaan missä mahtaa olla vika. Päässä on vika. Ja lisäaineet varmaan vaan aiheuttaa riippuvuutta niihin 'mukaterveellisiin' välipaloihin. Syö oikeaa, puhdasta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syö niitä protskujuttuja? Ne on täynnä moskaa ja aiheuttaa monelle vatsavaivoja. Sitten turhaa tutkitaan missä mahtaa olla vika. Päässä on vika. Ja lisäaineet varmaan vaan aiheuttaa riippuvuutta niihin 'mukaterveellisiin' välipaloihin. Syö oikeaa, puhdasta ruokaa.
Siksi että saa vähintään sen 1,5x kehonpainon proteiinia. Eikä niissä mitään moskaa ole, etenkin jos valitsee maustamattoman ja luomun.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.