Kuntosalilla käynti antakaa vinkkejä pullukalle
Olen siis pullukka ja kiinnostaisi aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka se sali. Mua nolottaa jo nyt se että kaikki tulee katsomaan mua siellä teknisissä urheiluvaatteista. Vinkkejä?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä kuntosaliohjelma aloittelijalle (pullukalle)? ap
Mä käytän tätä yksijakoista treeniä 3 kertaa viikossa https://www.vitamiini.org/1-jakoinen-saliohjelma/ t. toinen aloittelija pullukka
Tämä on hyvä vinkki, kiitos tästä.
Itse liityin salille ja noin 4viikon kuluttua sain puhelinsoiton ko salilta, että olisko kiinnostunut tapaa pt? Monta, siis monta kertaa kysyin sitooko tapaaminen minut johonkin?
Ei sido, vastattiin.
Sovimme tapaamisen ja oletin, että minulle esiteltäisiin salin laitteiden käyttö tms.
Tapaaminen olikin pt ohjelmien esittelyä ja ajanvaraamisen yhteydessä olin kuulema sitoutunut ostamaan treeniohjelman.
Kalleimmat ja suosituimmat ohjelmat maksoivat 540 - 245 euron väliltä. Siinä pääsimme kompromissiin ja otin 100 euron hintaisen ohjelman.
Ohjelman joka ei tuonut minulle mitään uutta, mutta rahat meni.
Opin sen, etten ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin. Opin myös sen, etten lupaudu mihinkään tapaamisiin, mitä minulle ehdotellaan.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Muista keskittyä oikeaan liikerataan ja tekniikkaan. Tarvittaessa palkkaa personal trainer mutta huom, näitäkin on nykyään moneen lähtöön joten ole tarkka. Hyvin usein näkee nykyään sitä, että ihmiset tekevät liikkeitä liian nopeasti. Totta kai riippuu myös siitä, minkälaista treeniä tekee, mutta usein hallittu, oikeintehty "hidas" liike on parempi kuin nopeasti huseeramalla tehty. Varsinkin, jos ei ole ennen urheillut, kannattaa tarkistaa että liikkeet osaa tehdä oikein - näin välttyy myös turhilta vammoilta ja revähtymisiltä. Älä välitä muiden katseista, hienoa, että lähdet liikkumaan! Kun kunto ja kestävyys kehittyy, muista myös haastaa itseäsi esim. painojen ja aerobisen liikunnan suhteen - älä siis turhaan jämähdä liian pieniin painoihin, kun sarjat alkavat tuntua helpoilta. Älä unohda aerobista liikuntaa - se on hyvä tapa vahvistaa sydäntä, ja auttaa myös laihtumisessa. Tsemppiä!
Ei tullut kyllä mieleen ennen kuin luin kommnettisi
Rohkeasti vain salille, jokainen keskittyy siellä omaan treenaamiseen eivätkä muut kiinnosta. Ainoa poikkeus on että tutun kanssa saatetaan tervehtiä ja vaihtaa muutama sana mutta silloinkin ollaan omassa kuplassa.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Mitä tuolla pullukka sanalla on tässä merkitystä? Se ei anna kovin hyvää kuvaa älykkyydestä oli henkilö sitten hoikka tai ylipainoinen.