Kuntosalilla käynti antakaa vinkkejä pullukalle
Olen siis pullukka ja kiinnostaisi aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka se sali. Mua nolottaa jo nyt se että kaikki tulee katsomaan mua siellä teknisissä urheiluvaatteista. Vinkkejä?
Kommentit (207)
Huomaa, ettwt ap ole käynyt salilla. Siellä käy kaikenpainoisia ja ikäisiä ihmisiä. Todella lihaviakin. Kukaan ei ole sinusta siellä kiinnostunut, mukaan vaan!!
Siis pukeutumis- vai kuntoiluvinkkejäkö haluat? Pyydä personal traineria tekemään sinulle ohjelma niin onnistut. Älä tee mitään ominpäin laitteissa ennenkuin tiedät mitä tehdä ja millaisilla painoilla.
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä sitä mieltä, että cardion voi unohtaa. Mieluummin keveät miinuskalorit ja lihastreeniä. Miinuskaloreilla keho koettaa ottaa energian ihan ekana lihaksista ja jos vaan vetää aerobista monta kertaa viikossa ja vain yhden lihaskuntotreenin, niin joo varmaan laihtuu, mutta ensin niistä lihaksista. Painon pudottamisessa tärkein asia on joka tapauksessa ruokavalio.
Minä en. Kyllä ainakin hyötyliikuntana kannattaa kävellä töihin ja kauppaan ja takaisin, jos ovat sopivan matkan päässä omalle kunnolle. Ja salille myös, sopiva alkulämmittely esim. 15 min reipas kävely.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntien saleilla käy monenlaisia. Jos menet päiväsaikaan, on senioreita ym. Ei ehkä aivan ihonmyötäisiä vaatteita. Esim college housut. Voi myös laittaa pikkuhousunsuojan on varmempi olo.
Miksi ihmeessä laittaisin pikkuhousunsuojia?
Olen mies.Ap.
No daa, tulee tietysti varmempi olo.
Ei hitto, tämä oli kyllä päivän paras. En voi lopettaa nauramista xD
kato tuolla menee yks kassialma
mene huutamaan johonkin ulkokentälle sateenvarjo mukana.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Se meni aika smoothisti