Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oikeasti surullinen että Sanna Marin ei ole enää johtotehtävissä

Vierailija
05.04.2023 |

On kyllä niin vakuuttava ja jotenkin mahtava ja en haluaisi, että hän ei enää olisi yhteisiä asioita hoitamassa. Ja siis olen ihan normaali ihminen, enkä trolli.

Kommentit (505)

Vierailija
461/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho. luulin että suomalaiset ovat järkikansaa. olin väärässä. 

Vierailija
462/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taukonsa ansainnut. Ollut todella kovat neljä vuotta. Teistä haukkujista yksikään ei olisi siinä hommassa selvinnyt edes neljää viikkoa. 

Kaikkea hyvää hänelle. 

Sun logiikalla kenenkään osaamista ei saa arvostella kun itse ei amatöörinä osaisi. Jos ravintolassa ruoka on huonoa ei saa arvostella kokkia kun itse ei osaisi parempaa ruokaa kuitenkaan tehdä. Ei saisi arvostella talonsa arkkitehtuuria kun itse ei osaisi paremmin tehdä, ei arvostella mediaa kun itse osaisi tehdä tutkivaa journalismia paremmin, ei saa arvostella kampaajan osaamista kun itse ei osaisi paremmin.

Jne.

Eli lopputulemana on ettei kellään muka ole kompetenssia arvostella pääministeriä kun ei ole itse pyrkinyt politiikkaan, ollut kunnallishallinnossa tai eduskunnassa vaikka ja on kokemusta politiikasta.

En mä koe että mun pitäisi pärjätä päivääkään pääministerinä kun en ole pääministeri tai sellaiseksi haluamassa. Miksei mulla silti saisi olla mahdollisuutta arvostella äänestäjänä sitä miten pääministeri työtänsä tekee? Se on osa sitä työtä, ottaa vastaan kritiikkiä ja kestää se.

"No mut et sä ite siinä hommassa pärjäis". Tää ei ole mikään yläkoulun leuanvetoskaba vaan valtionjohtamista. Oletteko te demarit kaikki jossain teinin tasolla, itsekin discoilemassa illat vielä nelikymppisinä perheellisinä kaatamassa jääkuutioita kaverin niskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilonpäiviä riittää. Suomi liittyi NATOon, vaalit voitti Kokoomus, Marin erosi. Kolminkertaista riemua.

Lisäksi ilmoitti, että ei ryhdy presidenttiehdokkaaksi. Valtavan hienoja asioita kaikki.

Vierailija
464/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakulttilaiset ovat samanlaisia kuin johtajansa itse: kylmiä,kovia, itsekkäitä kiusaajia haukkuvat teinin tasolla kaikki jotka eri mieltä marinin johtajuudesta, vaikka jotkut antoisia asiallista palautetta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä niin näiden kulttilaisten vastaus tasoa: persut öyhötiöyhöti!

Vierailija
465/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonpäiviä riittää. Suomi liittyi NATOon, vaalit voitti Kokoomus, Marin erosi. Kolminkertaista riemua.

Lisäksi ilmoitti, että ei ryhdy presidenttiehdokkaaksi. Valtavan hienoja asioita kaikki.

Kaikki paitsi natoon liittyminen,nyt me ollaan kohta sodassa,muistakaa kiittää marinia! Kekkonenhan aikoinaan varoitti naton liittymisen vaaroista! Ihmisillä kumma harhakäsitys että Nato pelastaa.

Vierailija
466/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oho. luulin että suomalaiset ovat järkikansaa. olin väärässä. 

Suomi nimenomaan on joissain määrin järkikansaa,monille riitti tuo ikuisen teinipissiksen sekoilut!

Vierailija
467/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piankos demarit saavat uuden johtajan. Mia Petra KumpulaNatrin, saatte mitä tilasitte, remonttipakkoa.

Vierailija
468/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Fan kirjoitti:

Sanna Marin oli paras ja vähiten korruptoitunut pääninisteri ikinä.

Näytit pätevyydelläsi ja ahkeruudellasi, että nuorikin nainen voi yhdellä kädellä olla parempi poliitikko kuin leegio äijäkerhon jäseniä yhteensä.

Jouduit vähän liian koville oikeiston tyhjän kyttäyksen ja painostuksen alla, mutta et koskaan horjunut. Olet Sankari.

Kiitos Sanna kaikesta ja myös misogynististen aitojen kaatamisesta!

Ei anneta periksi, tämä maa andaitsee parempaa kuin mitä nyt on tarjolla!

Seuraavat vuodet rikkaat yrittää taas ryöstää valtion kassaa minkä pystyy, mutta seuraavissa vaaleissa taas VOITTO!!!

Kyllä on vääristynyt näkökulma asioihin, jos kuittaa näiden lukemattomien mokailujen kritisoimisen misogynialla. Eikä tässä nyt tarvitse feminismiäkään keksiä uudestaan. Jo Cicciolina vilautteli 80-luvulla Italian parlamentissa tissiä.

Vierailija
469/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uutinen pelastaa Suomen. Kun noita saavutuksia luetellaan, muistetaan kuitenkin faktat: koronan hoitivat THL ja STM, ei pm, Natoon meidän veivät Haavisto ja Niinistö, ei pm, ja mitä sotaan tulee, onneksi ei ehtinyt möläytellä enempää Suomen tuhoksi.

Vierailija
470/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taukonsa ansainnut. Ollut todella kovat neljä vuotta. Teistä haukkujista yksikään ei olisi siinä hommassa selvinnyt edes neljää viikkoa. 

Kaikkea hyvää hänelle. 

Sun logiikalla kenenkään osaamista ei saa arvostella kun itse ei amatöörinä osaisi. Jos ravintolassa ruoka on huonoa ei saa arvostella kokkia kun itse ei osaisi parempaa ruokaa kuitenkaan tehdä. Ei saisi arvostella talonsa arkkitehtuuria kun itse ei osaisi paremmin tehdä, ei arvostella mediaa kun itse osaisi tehdä tutkivaa journalismia paremmin, ei saa arvostella kampaajan osaamista kun itse ei osaisi paremmin.

Jne.

Eli lopputulemana on ettei kellään muka ole kompetenssia arvostella pääministeriä kun ei ole itse pyrkinyt politiikkaan, ollut kunnallishallinnossa tai eduskunnassa vaikka ja on kokemusta politiikasta.

En mä koe että mun pitäisi pärjätä päivääkään pääministerinä kun en ole pääministeri tai sellaiseksi haluamassa. Miksei mulla silti saisi olla mahdollisuutta arvostella äänestäjänä sitä miten pääministeri työtänsä tekee? Se on osa sitä työtä, ottaa vastaan kritiikkiä ja kestää se.

"No mut et sä ite siinä hommassa pärjäis". Tää ei ole mikään yläkoulun leuanvetoskaba vaan valtionjohtamista. Oletteko te demarit kaikki jossain teinin tasolla, itsekin discoilemassa illat vielä nelikymppisinä perheellisinä kaatamassa jääkuutioita kaverin niskaan?

Hyvin kirjoitettu. Sanna Marinista on tullut kulttihahmo ja se on ahdistavaa! Voit enää joko vihata tai rakastaa häntä - valitse!

Tosiasia kuitenkin on, että Sannalta karkasi mopo käsistä noin viime kesänä ja hän sekoili Kesärannan bileistä Horneteihin.

Sanna Marin oli asemassa, jossa sekoilla ei voi YHTÄÄN. Me suomalaisina emme voineet ottaa riskiä siitä, että hän tekisi jotain peruuttamattoman yksinvaltaista.

Alkuun mietin: jos hän palaisi työkuvioon politiikassa levättyään ja rauhoituttuaan oikeasti.

Enää en ole oikein varma; linjansa ja toimintatapansa on monessa mielessä erittäin yhteistyöhaluton ja itsekritiikitön kyllä.

Vierailija
471/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään suuri Sanna-fani, vaikka äänestin

demareita. Toki hän oli joissain tehtävissä ihan

hyvä Suomen edustaja. Uskon, että hänellä on

kysyntää uusissa tehtävissä. Toivon hänelle kaikkea

hyvää jatkossa.

Vierailija
472/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää hänelle. 

Jne.

Hyvin kirjoitettu. Sanna Marinista on tullut kulttihahmo ja se on ahdistavaa! Voit enää joko vihata tai rakastaa häntä - valitse!

Tosiasia kuitenkin on, että Sannalta karkasi mopo käsistä noin viime kesänä ja hän sekoili Kesärannan bileistä Horneteihin.

Sanna Marin oli asemassa, jossa sekoilla ei voi YHTÄÄN. Me suomalaisina emme voineet ottaa riskiä siitä, että hän tekisi jotain peruuttamattoman yksinvaltaista.

Alkuun mietin: jos hän palaisi työkuvioon politiikassa levättyään ja rauhoituttuaan oikeasti.

Enää en ole oikein varma; linjansa ja toimintatapansa on monessa mielessä erittäin yhteistyöhaluton ja itsekritiikitön kyllä.

Jos Sannaa kritisoi olet naisvihaaja, esim. Stubbin shortsit saivat lynkkaustuomion, kun taas sannuli "ravisteli instituutiota" ruisrokissa. Ei tolla tasolla vatkata kokkelipäissään, se ei vain toimi. Lahkolaiset eivät voi sitä nähdä, koska kultti.

Vierailija
473/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tyytyväine että alkaa harmaiden ja tylsien miesten kausi. Kestän jopa hieman kurjuuttakin kunhan vuosien 2020-2022 maailmantapahtumat ei enää palaa. Haluan vain elää vapaassa suomessa ilman passeja ja maskeja sekä piikkien tuputusta.

Vierailija
474/505 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannakulttilaiset ovat samanlaisia kuin johtajansa itse: kylmiä,kovia, itsekkäitä kiusaajia haukkuvat teinin tasolla kaikki jotka eri mieltä marinin johtajuudesta, vaikka jotkut antoisia asiallista palautetta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä niin näiden kulttilaisten vastaus tasoa: persut öyhötiöyhöti!

Olen lukenut täällä paljon näitä aiheita käsitteleviä ketjuja, ja en ole kovin montaa sellaista viestiä nähnyt, joissa olisi annettu asiallista kritiikkiä Mariiniin liittyen. 99% täysin ala-arvoista mollaamista ja nimittelyä.

Joten sä taidat nyt syyllistyä todella rajuun projektioon (jos nyt ymmärrät, mitä tällä psykologisella defenssillä tarkoitetaan).

Vierailija
475/505 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä olen superonnellinen, koska se on niin tyhmä.

Vierailija
476/505 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on yksi/ 27500 eli parhaassa 2%. Ei ihan huono tontti.

Vierailija
477/505 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mihin Marinin halu vaikuttaa ja isänmaanrakkaus katosi.

Ei jaksanut riviministeriksi, mutta pääministeriksi olisi toki jaksanut... Siitä voikin päätellä paljon.

Demarit menisi hallitukseen, jos Marin ei päättäisi; siellä halutaan vaikuttaa, mutta Marinhan ei suostu kenenkään muun johdettavaksi.

Kolmen suuren puolue olisi ollut mahdollista ilman Marinia. 

Vaikka Marin on ollut näkyvä ja edustava keulakuva Suomelle ulkomailla, hän teki hallaa demareille tulevaisuutta ajatellen, vaikka saivatkin pelottelemalla pari paikkaa kalasteltua hallituskumppaneiltaan.

Vierailija
478/505 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika surullista. Toisaalta ymmärrän hyvin hänen päätöksensä. Oli varmasti raskaat neljä vuotta ja huonoon aikaan (sota, pandemia, energiakriisi). Lisäksi hirveä ajojahti somessa. Ei käy kateeksi joten ymmärrän kyllä. Elämässä voi tehdä muutakin varsinkin kun on monipuolisesti lahjakas ihminen. Voimia hänelle tulevaisuudessa.

Kyllä, ymmärtäähän sen. On vaan niin kova tekijä, että siksi suren. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Ap

Samat sanat! Luin juuri, että Sanna Marinille on myönnetty saksalainen tulevaisuuden palkinto. Muualla maailmassa nähdään Sanna Marinin ansiot, mutta Suomessa on paljon kateellista, katkeraa porukkaa, jotka yrittävät polkea häntä tosi vastenmielisellä tavalla. Hyvä Sanna Marin!!

Vierailija
479/505 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit itse pärjännyt Sannan hoisuissa tämän menneen ajan? Kiitos Sanna kaikesta💖

Vierailija
480/505 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on avoin Sannalle!