Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeasti surullinen että Sanna Marin ei ole enää johtotehtävissä

Vierailija
05.04.2023 |

On kyllä niin vakuuttava ja jotenkin mahtava ja en haluaisi, että hän ei enää olisi yhteisiä asioita hoitamassa. Ja siis olen ihan normaali ihminen, enkä trolli.

Kommentit (505)

Vierailija
501/505 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallitus teki hienoa työtä. Niin hienoa, että koko maailma ihaili.

Kun taas Petteri Punakuonon nazihallitus on häpeäksi maallemme.

Vierailija
502/505 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen helpottunut että ei enää tätä maata johda. Ihan mukavan oloinen nuori nainen, meillä olisi varmaan kivaa yhdessä mutta hänen talousosaamisensa on niin surkealla tolalla että ei mitenkään pääministeriksi soveltuva ihminen.

Kyllä kohta tulee kaikille ikävä Sannaa, kun oikeisto ajaa maan kurjuuteen ja köyhyyteen. Nykyhallituksen päätöksillä on edessä pahempi lama kuin 90-luvulla. Kokkareiden ja persujen talousosaaminen on niin luokatonta ettei uskoisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/505 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaritrollit joukolla taas vauhdissa.

Vierailija
504/505 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun täytyy tehdä myös kaapelitehtävät.

Vierailija
505/505 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin hoiti asioita kovassa saumassa ,ja kun alkoi viihtyä pilepaikoissa aloin niin surra kun olis nuorena hypännyt rellestänyt niinkuin nuoruuteen kuuluu .En tarkoita hirvittävästi alkoholi mutta Sanonta Nuoruus ja hulluus kulkee käsikädessä ,pitkä yhdessä olo puolison kanssa  .Laps ja sitten alkoi Pääministerinä joutui kovaan paikkaan ,jatkuva huuto Korona aikana naiskaksikko sai kuulla ei auta sitä tätä eivät kerenneet liikaa valvoon ketä autat.Ja rentoutuminen siinä oli paljon uhmaa niikuin 15v-aalla sä et mua määrää.Olen nähnyt kun monta lasta, väsymys 30 v avio ero ja siinä lapset ei aina muistunut kun sai ihailua ynm, Näitä piirteitä Mariinilla on ja moni on vajonut alas .lapset kärsinnyt .Vaikka heidän lapsella on varmasi aikuinen tarvis aina joka päivä äitiä joka on läsnä ei suukko poskelle aamua illoin puh .minä rakastan sua .Marin oli ja on mulle ykkönen .Kaikkea hyvää elämään  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä