Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oikeasti surullinen että Sanna Marin ei ole enää johtotehtävissä

Vierailija
05.04.2023 |

On kyllä niin vakuuttava ja jotenkin mahtava ja en haluaisi, että hän ei enää olisi yhteisiä asioita hoitamassa. Ja siis olen ihan normaali ihminen, enkä trolli.

Kommentit (505)

Vierailija
261/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin tänään autoradion ja random kanavan. Oli radiorock ja Jonen show. Heti ensimmäisenä Marinin lopettamista verrattiin tyhmään missiblondiin joka julkisesti ilmoitti olevavansa vapaa ja ettei tartte tinderiä sen jälkeen kun kaikki tietää että nyt olis vapaata riistaa tarjolla. Jone muistutti myös, että Marin hävisi vaalit eikä ole voittanut puheenjohtajana ikinä vaaleja puolueelleen ja annettiin ymmärtää, että jatkopestin työnantajan kannattaa syynätä erittäin tarkkaan PM:n CV, koska siinä on ilmeisesti jotain erittäin pahasti vialla. On se käsittämätöntä tämä Mariniviha. Ei voi miehenäkään kuin ihmetellä... lol, ja hymiö perään 😄

ps. Ehkä Jonella on erektiovaikeuksia?

Jone Nikulan isä Paavo Nikula, entinen oikeuskansleri ja VIHREIDEN kansanedustaja.

Tietäisin Paavo Nikulasta muutaman sisäpiirijutiutun, mutta en halua herjaussyytettä.. :D

Jone tietää kyllä tasan tarkkaan kuulijakuntansa profiilin, joten juttujen ON OLTAVA kuulujakuntaa miellyttäviä, tai on tiedossa työpaikan vaihto...

Vierailija
262/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiva Sanna 7-päivää lehden kannessa kiinnostaa paljon enemmän, kuin Orpo "naama norsun vitulla" kauppalehdessä.

Kyllä, ja siksi onkin parempi että Orpo on näistä kahdesta se pääministeri. Saa Sanna tanssia ihan rauhassa eikä aiheuta mitään ongelmia kuin itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista jos oikeasti jättää tehtävän väsymyksen vuoksi, jos taas siirtyy haastavampiin tehtäviin niin sehän on nuorelle ihmisille mitä hienoin asia!

Vierailija
264/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä harmittaa todella paljon. Sanna oli upea pääministeri ja teki Suomelle hyvää. Toivottavasti jaksaa palata vielä framille.

Miten minä en vaan näe sitä mitä hyvää hän Suomelle teki.

Muisteleppa kuinka edellisen hallituksen aikana oltiin helatorstainakin töissä. Kyllä ihmisarvo oli ajettuna hyvin alas, olemme nousseet todella syvältä ylös. Kiitos Sanna

Vierailija
265/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikasta voi aina olla erilaisia mielipiteitä mutta silti henkilönä varsin karismaattinen ja myös erittäin kovahermoinen poliitikko. Siksi varmaan hänestä niin paljon on jaksettu jauhaakin. Sekä puolesta että vastaan. Marin on harvemmin tylsä tai harmaa.

Kovahermoinen? Kova huutamaan ja heristämään sormea.

Mutta oli tosiaan sellainen huijarin pokka.

Vierailija
266/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtotehtäviin  pitäisi  valita  aina  pätevin  ei sopivin.

Vierailija
267/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen inhimillinen poliitikko pitkään aikaan. Ja olen itse 46 v tantta joten en tarkoita biletystä. Hän on upea ja täydellinen poliitikko. Toivon että pääsee pitkälle

Vierailija
268/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannasta otettu muotokuva muistuttaa erehdyttävästi Stalinia.

Vierailija
269/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Orpo menee baariin se on varmaan taas ihan ok kun on mies. Kokoomuksen biletykset tiedetään.

Vierailija
270/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla suurin palkka ikinä kenelläkään pääministerillä. Silmät päässä seisten nyökyttelee menemään minä,minä,minä

Vierailija
271/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen inhimillinen poliitikko pitkään aikaan. Ja olen itse 46 v tantta joten en tarkoita biletystä. Hän on upea ja täydellinen poliitikko. Toivon että pääsee pitkälle

Tänään tantta, kohta joku muu ja sitten taas muu. Tätä Sanna ajoi. Eipä ihme kansalaisten mielenterveyden romahtamisesta kun kaikki on omissa käsissä, paitsi arvokas elämä riittävä rahalla.

Vierailija
272/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Marin sai aikaan ??

Nosti Suomen maailmankartalle nuorekkaana, elinvoimaisena maana.

Mitä elinvoimaista on velkasyöksyssä?

Vierailija
273/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on itseriittoinen oman edun tavoittelija, puhuu selkosuomea ja silti ei sano mitään. Maalailee asiat mielikuvilla ilman faktaa. Kriisien hoito ollut säälittävää ilman johtajuutta. 

Vierailija
274/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Marin sai aikaan ??

Nosti Suomen maailmankartalle nuorekkaana, elinvoimaisena maana.

Mitä elinvoimaista on velkasyöksyssä?

Sitä voisit kysyä ennemmin mm. USA:lta, Ranskalta, Italialta, Kreikalta jne. joilla kaikilla on velkaa rutosti enemmän bkt:hen suhteutettuna kuin Suomella. Suomen valtionvelka on keskimääräistä pienempi, kuin verrataan kaikkia euroopan maita. Mutta onhan se tietenkin hyvä lyömäase tietämättömien kansalaisten "valistukseen".

Vierailija
275/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkosuomea suoltava robootti, tunnekylmä ja ei mitään tajua taloudesta.

Vierailija
276/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen poliitikko? Missä harhoissa te tällaista väittävät elätte? Osaatteko edes perustella kun teiltä kysyy että miten niin?

Vierailija
277/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin saattaa olla tämän vuosisadan merkittävin pääministeri Suomessa. Henkilö jonka historiallisesta merkittävyydestä puhutaan vielä 2100 vuonna. Orpo jäänee vain alaviitteeksi historian lehdille. Tai jos oikein pahasti leikkaa niin voidaan muistaa henkilönä joka tuhosi Suomen.

Vierailija
278/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän junaili hallituskumppaninsa ulos seuraavasta hallituksesta blokkivaaleilla ja nyt jättää uppoavan laivan.

Reilua eikö??

Vierailija
279/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi johtajaksi sanoa vaan pomoksi. Johtaja johtaa edessä sekä kantaa vastuun ja pomo käskyttää taustalla sekä siirtää vastuun muille. Eihän tuo ole oikeaa johtajuutta missään vaiheessa edes näyttänyt vaan toimii kuin pomo että ottaa kunnian muiden tekemästä työstä ja siirtää vastuun muiden kannettavaksi

Vierailija
280/505 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin näin!! Pelottavaa olisi ollut, jos vielä jatkuisi sama meno (laukut oli jo melkein pakattuna demareiden voiton ja Sannan&co hallitusvastuun jatkumisen varalta), sen verran utopiaa tuo talouden mekanismien ymmärryksen taso.

Kieltämättä on vienyt ig-tähteydellään ja ulkoisella karismallaan Suomea hienosti maailmankartalle. Mutta nyt riittää tämä sekoilu, toivotaan vain ettei Orpo taannu ottamaan demareita hallitukseen.