Olen oikeasti surullinen että Sanna Marin ei ole enää johtotehtävissä
On kyllä niin vakuuttava ja jotenkin mahtava ja en haluaisi, että hän ei enää olisi yhteisiä asioita hoitamassa. Ja siis olen ihan normaali ihminen, enkä trolli.
Kommentit (505)
Vierailija kirjoitti:
Avasin tänään autoradion ja random kanavan. Oli radiorock ja Jonen show. Heti ensimmäisenä Marinin lopettamista verrattiin tyhmään missiblondiin joka julkisesti ilmoitti olevavansa vapaa ja ettei tartte tinderiä sen jälkeen kun kaikki tietää että nyt olis vapaata riistaa tarjolla. Jone muistutti myös, että Marin hävisi vaalit eikä ole voittanut puheenjohtajana ikinä vaaleja puolueelleen ja annettiin ymmärtää, että jatkopestin työnantajan kannattaa syynätä erittäin tarkkaan PM:n CV, koska siinä on ilmeisesti jotain erittäin pahasti vialla. On se käsittämätöntä tämä Mariniviha. Ei voi miehenäkään kuin ihmetellä... lol, ja hymiö perään 😄
ps. Ehkä Jonella on erektiovaikeuksia?
Jone Nikulan isä Paavo Nikula, entinen oikeuskansleri ja VIHREIDEN kansanedustaja.
Tietäisin Paavo Nikulasta muutaman sisäpiirijutiutun, mutta en halua herjaussyytettä.. :D
Marin siirtynee Euroopan tai Naton johtotehtäviin. Hyvät suhteet Usa:han mahdollistaisivat myös Nato-tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla ei ollut enää mitään annettavaa, koska velkaa ei saanut ottaa lisää.
Velkaa otetaan entiseen malliin, mutta jatkossa se on median mukaan välttämätöntä kun se nyt oli hallitsematonta. Näinhän se meni perskekon aikaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli paras PM, mitä meillä on ollut. Hän herättää tunteita suuntaan ja toiseen, mikä kertoo suuresta karismasta. Tämän yhteiskunnan naisvihamielisyyden määrä on päässyt yllättämään. Sanna on saanut täysin asiatonta yksityiselämään liittyvää huomiota ja kritiikkiä, mitä ei keski-ikäiselle miehelle olisi tullut.
Tuskin nähdään Seiskan kantta, että Orpo sexynä juoksulenkillä.
No jos Orpo on naimisissa ja se bilettäisi baarissa jonkun naislaulajan imutellessa sen kaulaa, ja sen vaimo lääppisi jotain miestä niin takuulla olis Seiskassa jutut.
Ei ole naisvihamielisyyttä, jos ei kaikista Marinin tekemisistä pidä. Kuten koronatoimista mitkä maksoi tälle maalle aivan turhaan liikaa, ja mm. rajoitukset yrityksille. Tai uniperin hoidosta tai kivahteluista toimittajille. Minusta hän vaikuttaa kyllä kunnianhimoiselta, määrätietoiselta ja on hyvä sinänsä puhumaan (tosin sanomatta mitään), mutta samaan aikaan vaikuttaa olevan täynnä itseään ja ei mikään mukava tyyppi. Aikansa kutakin, hyvä että politiikassa henkilöt vaihtuu eikä samat ole liian pitkään häärimässä samoissa rooleissa.
Marin kai edusti koronatoimissa hieman liberaalimpaa linjaa, mutta Krista Kiuru taas hyvin tiukkaa linjaa. Mutta tosi hankalia päätöksiä, koska ei voitu etukätern tietää pandemian etenemistä. Myös asiantijoilla keskenään erilaisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista päätellen terveys ei kestä, anorektisen laiha.
Ihan on normaali ihminen painonsa puolesta. Toki hän näyttää hoikalta kun 65% kansasta on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla ei ollut enää mitään annettavaa, koska velkaa ei saanut ottaa lisää.
Velkaa otetaan entiseen malliin, mutta jatkossa se on median mukaan välttämätöntä kun se nyt oli hallitsematonta. Näinhän se meni perskekon aikaankin.
Keskustahan silloin oli pääministeripuolue eli kyllä se sekoilu oli sipilän tekemää vaikka hillo soini siinä koitti jotain päättäjää esittää.Nuoli vain p....
Näytti siltä, että hoiti kuitenkin vaikean hommansa jokseenkin ok ja todennäköisesti parhaan ymmärryksensä mukaan muiden päättäjien kanssa.
Eri asia sitten kuinka muuten julkisuudessa soisi maan pääministerin esiintyvän.
Mahtaisiko mennä läpi monessakaan muussa maassa? Entä jonkun muun esiintyessä julkisuudessa työn ulkopuolella samoin?
Olen varmasti monen mielestä vanhanaikainen, mutta ollakseen uskottava, tuovat tietyt työt, virat ja asema mukanaan tietynlaiset käyttäytymissäännöt, eikä siinä kulttuurissa/perinteessä ole mitään pahaa, päinvastoin.
Onhan tämä suru. Sanna oli sekä ylivoimaisesti vahvin persoonana tämän hetken politiikoista, että selkeä ja vahva. Rinne oli todella tökerö, samoin sipilä, Katainen, purrakaan ei saa suutansa auki vaan piipittää. Orpo on ok,muttei senkään ulosanti ole yhtä hyvää kuin Sannan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on nimenomaan mahdollisuus Sannalle! Harva kestää tuommoista ryöpytystä .
Politiikassa tulee jokaisen menestyvän kohdalle jossain vaiheessa tämä ajojahti. Ihan kaikki pääministerit on joutuneet saman kohteeksi. Urpilainen, Sipilä, Stubb.. Jopa rajua kiusaamista.
Harva kestää, mutta sannuli kun tiesi, että kaikki katsotaan sormien läpi, niin huolta huomisesta. Se olavin kanssa touhuilukin oli perheelliseltä äidiltä ja vielä pääministeriltä jotain niin ala-arvoista, mutta ei, täällä sannuliuskolliset fanit koittaa kääntää tämänkin asian, niin että se onkin se mies joka siellä perceilee muitten naisten kanssa. Sannuli on läpeensä feministi, narsisti ja valkoisen suomalaisen heteromiehen vihaaja, ettei olla ikinä nähty.
Minä ihan innolla odotan mitä kaikkea te keksitte Riikkulista tai Petrulista. Kyllä se päämies pitää saada repiä kappaleiksi, erityisesti jos hän on nainen. Miehet saa pelata omaan ja kaverin pussiin ihan mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten menee seuraavat 4 vuotta, siten että Orpo ei saa taloutta kuntoon. Sitten räksyttää seuraavat 4 vuotta siitä että eivät onnistuneet, koska Marin mokasi siinä ja siinä asiassa. Ja kyllä Marinin vikahan se oli että tuli Korona ja Venäjä hyökkäsi. kyllä on Kokoomuksella aina kannattajansa, mutta joku suhteellisuuden taju oli myös hyvä apu.
Nimenomaan ja ilman noita kahta Marin pärjäsi jopa keskivertoa paremmin. Kyllä neljän vuoden päästä selitetään taas "no kun sota ja se vie kaikki" no niin on vienyt nytkin. Erittäin vaikea kausi olla pääministeri sekä nyt että tuleva. Jos sota on vielä neljänkään vuoden päästä ohi. Keskittyisin lmien hyvinvointiin, sitten korjausliikkeisiin kun normaali olot,en edes lupaisi enempää. En pettäisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on normaali ihminen painonsa puolesta. Toki hän näyttää hoikalta kun 65% kansasta on läskejä.
Tosi luuviulu ja itse olet norsu.
Sanna on oikein hyvän näköinen. Hieno, sorja kaunis vartalo. Ja erittäin kauniit kasvot vielä. Onhan se harmittavaa kaikille suomen matameille ja käsiinsä tumputtaville in ce leille.
Politiikasta voi aina olla erilaisia mielipiteitä mutta silti henkilönä varsin karismaattinen ja myös erittäin kovahermoinen poliitikko. Siksi varmaan hänestä niin paljon on jaksettu jauhaakin. Sekä puolesta että vastaan. Marin on harvemmin tylsä tai harmaa.
Minua kyllä harmittaa todella paljon. Sanna oli upea pääministeri ja teki Suomelle hyvää. Toivottavasti jaksaa palata vielä framille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika surullista. Toisaalta ymmärrän hyvin hänen päätöksensä. Oli varmasti raskaat neljä vuotta ja huonoon aikaan (sota, pandemia, energiakriisi). Lisäksi hirveä ajojahti somessa. Ei käy kateeksi joten ymmärrän kyllä. Elämässä voi tehdä muutakin varsinkin kun on monipuolisesti lahjakas ihminen. Voimia hänelle tulevaisuudessa.
Kyllä, ymmärtäähän sen. On vaan niin kova tekijä, että siksi suren. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
Ap
Kova tekijä missä? Eiku niin joo, biletyksessä ja valehtelussa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä harmittaa todella paljon. Sanna oli upea pääministeri ja teki Suomelle hyvää. Toivottavasti jaksaa palata vielä framille.
Miten minä en vaan näe sitä mitä hyvää hän Suomelle teki.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset voivat etsiä seuraavan kohteen maalittamiselle.
Ei ole kyse kateudesta vaan siitä että Suomen hyvinvointi ja koulutus tuhottiin. Stubb ja Sipilä aloitti ja Marin antoi viimeisen silauksen. Onneksi sentään ollaan Natossa niin ei tartte ryssänperkeleestä välittää muutamaan kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi luuviulu ja itse olet norsu.
Normaali hän on, kuten minäkin. Pitää itsestä huolta, syö terveellisesti ja liikkuu, niin kroppa pysyy hyvänä. Kyllä sinäkin onnistut kunhan otat itseä niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä en vaan näe sitä mitä hyvää hän Suomelle teki.
Koska olet asenteellinen, tyhmä tai sokea?
Sanoo seiskan ja Iltalehden lukija. Vai ei kai sentään Suomen uutiset? Oletko sinäkin sitä mieltä, että Sanna lahjoitti Suomen rahat Italialle tai että hän vastustaa Natoa?