Näinhän siinä kävi ettei miestä vasektomia kiinnosta
Odotettiin yhdessä melkein 10 vuotta sitä että ikävaatimus täyttyy. Alkuvuodesta se täyttyi ja aiheesta ollaan vain hiljaa. Aavistin tämän jo etukäteen.
Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi. Tosin tästä tapauksesta en ole vielä varma, mutta huonolta näyttää.
Mistä olette löytäneet velamiehiä? Miten aidon velamiehen tunnistaa? Kaksi edellistä ovat perustelleet sanojensa pyörtämistä sillä, että sanoivat suhteen alussa mitä halusin kuulla ja arvelivat minun muuttavan mieleni kuitenkin lopulta. Minusta tämä on epäreilua.
Kommentit (1644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pienikin halu hankkia lapsia niin suurinta rakkautta on lopettaa suhde että hän voi vielä hankkia haluamansa perheen.
T: 45v steriloitu vela-nainen
Näinpä. Olisin päättänyt tämänkin suhteen jo alkutekijöihinsä jos olisin saanut rehellistä tietoa asiasta. Nyt minua on pidetty löysässä hirressä tietämättäni vuosia, jos tässä käy kuten ounastelen.
Ap
Entä sitten? Kuka lupasi että sä elät yhden ja saman miehen kanssa lopun elämääsi, ja kuolette käsi kädessä 90-vuotiaana?
Aika harva taitaa olla parisuhteessa ajatellen, että tämä on vain väliaikaista. On epäreilua, jos toinen panostaa parisuhteeseen eikä tiedä, että toinen vain odottaa, milloin nostaa kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pienikin halu hankkia lapsia niin suurinta rakkautta on lopettaa suhde että hän voi vielä hankkia haluamansa perheen.
Näinpä. Olisin päättänyt tämänkin suhteen jo alkutekijöihinsä jos olisin saanut rehellistä tietoa asiasta. Nyt minua on pidetty löysässä hirressä tietämättäni vuosia, jos tässä käy kuten ounastelen.
Ap
Entä sitten? Kuka lupasi että sä elät yhden ja saman miehen kanssa lopun elämääsi, ja kuolette käsi kädessä 90-vuotiaana?
Mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ihan suoria johtopäätöksiä voi vielä tehdä siitä, jos joku ei vasektomiaan halua mennä.
Velanaisena on kyllä tullut nähtyä joidenkin miesten ajatusmaailma. Myötäillään ja valehdellaan, jotta saisi parisuhteen. Sitten odotetaan, että nainen muuttaisi mielensä ja aletaan kärttää vauvaa. Tyhmimmät vänkäävät, että eikö voisi tehdä kompromissin ja hankkia edes yhden lapsen. Ei, se ei ole kompromissi jos toinen haluaa 0 lasta. Naisen steri voi poistaa osan noista, mutta silti joku voi olla suhteessa säännöllisen seksin takia ja jättää, kun aika hankkia lapsia on itselle sopiva.Niin? Jokaisella on omat motiivinsa olla suhteessa. Sulla se on raha.
Seksi on yhtä surkea syy olla suhteessa kuin raha. Kummassakin tapauksessa esineellistetään toinen omien halujen tyydyttäjäksi.
Tietysti, mutta "rakkaus" on vain kemiallinen reaktio joka syntyy kun miehillä on tarjota naisille jotain resurssia. Nykyään se on raha.
Taitaa niitä kemiallisia reaktioita tulla silloinkin kun naisilla on tarjota jotain resurssia miehille, eli seksi ja jälkikasvu.
Vierailija kirjoitti:
Miehien on paljon helpompi saada "piuhat poikki" verrattuna naiseen.
Entä sitten? Ei se naisillekaan vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ihan suoria johtopäätöksiä voi vielä tehdä siitä, jos joku ei vasektomiaan halua mennä.
Velanaisena on kyllä tullut nähtyä joidenkin miesten ajatusmaailma. Myötäillään ja valehdellaan, jotta saisi parisuhteen. Sitten odotetaan, että nainen muuttaisi mielensä ja aletaan kärttää vauvaa. Tyhmimmät vänkäävät, että eikö voisi tehdä kompromissin ja hankkia edes yhden lapsen. Ei, se ei ole kompromissi jos toinen haluaa 0 lasta. Naisen steri voi poistaa osan noista, mutta silti joku voi olla suhteessa säännöllisen seksin takia ja jättää, kun aika hankkia lapsia on itselle sopiva.Niin? Jokaisella on omat motiivinsa olla suhteessa. Sulla se on raha.
Seksi on yhtä surkea syy olla suhteessa kuin raha. Kummassakin tapauksessa esineellistetään toinen omien halujen tyydyttäjäksi.
Tietysti, mutta "rakkaus" on vain kemiallinen reaktio joka syntyy kun miehillä on tarjota naisille jotain resurssia. Nykyään se on raha.
Taitaa niitä kemiallisia reaktioita tulla silloinkin kun naisilla on tarjota jotain resurssia miehille, eli seksi ja jälkikasvu.
Ei naiset tarjoa miehille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös puhuttu vasektomiasta kun molemmat ollaan yhtä mieltä ettei enempää lapsia haluta. Mies kuitenkin epäröi ja pohtii että entäs jos minulle ja lapsille vaikka sattuu jotain, jos hän sitten haluaakin lapsia vielä. Eli ei halua tehdä lopullista päätöstä lapsiluvustaan, ei ainakaan vielä. Enkä tietenkään painosta, sen pitää olla oma päätös. Harkitsen meneväni itse sterilisaatioon, koska hormoniehkäisy ei minulle oikein sovi.
Ap:n miehellä voi olla samantapainen "entäs jos" - ajatus. Että jos ap:n kanssa tulee ero tai ap vaikka kuolee, niin voi ehkä olla, että mieli muuttuukin. Vaikka tässä hetkessä ja suhteessa ei nyt lapsia haluakaan.
Tämähän on törkeän loukkaavaa. "En käy sterkassa kun entä jos te vaikka kuolette niin pitäähän sitä pystyä uusi vaimo nappaamaan ja lapset tekemään."
Mikään ei ole niin säälittävää kuin nössöt sitoutumiskammoiset miehet jotka lupailee ties mitä mutta jänistää teoista. Vasektomia on hyttysen pisto verrattuna kaikkeen ronkkimiseen jota naiset joutuvat elämän aikana sietämään. Ja moni syö ehkäisyä kymmeniä vuosia, mutta miehelle yksi pikku toimenpide on liikaa. Ei ole reilua enkä pystyisi tuollaista miestä arvostamaan.Ei se ole loukkaavaa. Arvostan miestä joka osaa kertoa rehellisesti mitä tuntee ja miettii, eikä keksi tekosyitä.
Minulla ei ole tullut mieleenkään kertoa miehelle, että jos otan eron tai jos mies kuolee, niin remppaan tämän asunnon, ostan uuden paikasta x tai vaihdan paikkakuntaa. Tai sano, että sitten haluan miehen, joka on sellainen ja tällainen ja osaa tehdä sitä ja tätä ja on kiinnostunut tästä ja tuosta.
Eihän nuo ole ollenkaan verrattavissa olevia asioita. Et ole tekemässä mitään lopullista päätöstä, joka estäisi sinua tekemästä noita ajattelemiasi asioita puolison menettämisen jälkeen. Eikä se "saattaisin ehkä mahdollisesti haluta jos kävisi näin" ole sama asia kuin "aion sitten eron/kuolemasi jälkeen tehdä näin". Mutta ole sitten ymmärtämättä, olen huomannut että tosi monien on vaikea ajatella oman napansa ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies.
Ap
Sillä on oikeus muuttaa mieltään kun tutustuu sinuun paremmin. Olet sinäkin muuttunut jollain tavalla vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Huomattavasti vaikeampaa kuin miehille. Jonotusajat ovat pitkiä, toimenpide on laajempi, toipumisaika huomattavasti pidempi, eikä lopputuloskaan ole niin varma kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika harva taitaa olla parisuhteessa ajatellen, että tämä on vain väliaikaista. On epäreilua, jos toinen panostaa parisuhteeseen eikä tiedä, että toinen vain odottaa, milloin nostaa kytkintä.
yhyy yhyy
on epäreilua.
On myös epäreilua ettei mies voi olla varma kenen lasta hän kasvattaa, ja koska nainen nostaa kytkintä kun mies ei enää tarjoa naisen mielestä riittävästi resurssejaan naisen käyttöön.
uutinen: elämä on epäreilua
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on mennyt vaan pupu pöksyyn nyt kun olisi tilanne että pitäisi tosiaan se ratkaisu tehdä. Eikö sille voisi vaan antaa aikaa tehdä tuo päätös ihan itsenäisesti ilman painostusta. Toki jos ap joutuu käyttämään e-pillereitä miehen vitkastelun takia niin voinee ilmoittaa ettei aio niitä jatkaa tietyn päivän jälkeen ja mies on hyvä ja hoitaa ehkäisyn valitsemallaan tavalla ne seuraavat 10 vuotta.
Ei minulla ole aikomustakaan painostaa miestä yhtään mihinkään. Hän itse haaveili vasektomiasta kunnes se päivä koitti kun ajan olisi voinut varata.
Pillerit kyllä lopetan piakkoin. Sitten siirrymme kondomiin ja jälkiehkäisyyn sen pettäessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Huomattavasti vaikeampaa kuin miehille. Jonotusajat ovat pitkiä, toimenpide on laajempi, toipumisaika huomattavasti pidempi, eikä lopputuloskaan ole niin varma kuin miehillä.
Ei ole, ei ole, vain vähän, ei ole, kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on mennyt vaan pupu pöksyyn nyt kun olisi tilanne että pitäisi tosiaan se ratkaisu tehdä. Eikö sille voisi vaan antaa aikaa tehdä tuo päätös ihan itsenäisesti ilman painostusta. Toki jos ap joutuu käyttämään e-pillereitä miehen vitkastelun takia niin voinee ilmoittaa ettei aio niitä jatkaa tietyn päivän jälkeen ja mies on hyvä ja hoitaa ehkäisyn valitsemallaan tavalla ne seuraavat 10 vuotta.
Ei minulla ole aikomustakaan painostaa miestä yhtään mihinkään. Hän itse haaveili vasektomiasta kunnes se päivä koitti kun ajan olisi voinut varata.
Pillerit kyllä lopetan piakkoin. Sitten siirrymme kondomiin ja jälkiehkäisyyn sen pettäessä.
Ap
Täällä sä ulíset miehestä ja kerrot kuinka toivottavasti seuraava on parempi.
Näytä ketju miehellesi, anna hänen tehdä johtopäätökset viestiesi perusteella.
Sekä naisten kohdalla ei sitä suostuta tekemään tällä "jos vaikka mielipide muuttuu" -syyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei ole, vain vähän, ei ole, kyllä on.
Ai, olet käynyt teettämässä sterin? Kerro kokemuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä sä puutut toisten ihmisten elämään. Pitäisit huolta siitä omastasi, jos sinulla sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No hyvä sitten. En vaan ymmärrä miksi asiasta pitää vauhkota näin paljon kun se on noin yksinkertaisesti ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies.
Ap
Sillä on oikeus muuttaa mieltään kun tutustuu sinuun paremmin. Olet sinäkin muuttunut jollain tavalla vuosien aikana.
Tutustuu siis velaan vuosien aikana paremmin ja alkaa haluta sen kanssa lapsia :D Ei kai kukaan ole niin tyhmä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin miehiä
Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?
Ap
Kolme kertaa = aina
Noilla kolmella miehillä on yksi yhteinen tekijä. Käys kurkkaamaan peilistä mikä se on.
Siis ap:n syy, että hänelle on valehdeltu.
Valehdeltu? Miehilläkin on oikeus muuttaa mieltään. Se voi tapahtua hitaasti tai nopeasti.
Mutta oikeasti, tuolla selitettiin kuinka ne on oleet 19v ja 21v... kukaan sen ikäinen mies ei sitoudu tai ryhdy pysyvään parisuhteeseen naisen kanssa, puhumattakaan että vinkuisi vauvan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En minä usko löytäväni parempaa, enkä haluaisi erota tästä nykyisestä. Mitä oikein mussutat?
Ap
Miehille ehdotetaan toisia miehiä petikavereiksi näissä ketjuissa aina kun miehet haukkuvat naisia paskoiksi. Miten sama ei muka toimisi toisinpäin?
AP: et voi koskaan olla 100% varma ettei mies muuta mieltään jossain asiassa. Jos haluat olla varma ettei puolisosi siitä sinulle lapsia, ota nainen.
Sehän on muutenkin hyvä ratkaisu, tiedämme kaikki että miehet ovat täysin kelvottomia paskoja.