Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinhän siinä kävi ettei miestä vasektomia kiinnosta

Vierailija
05.04.2023 |

Odotettiin yhdessä melkein 10 vuotta sitä että ikävaatimus täyttyy. Alkuvuodesta se täyttyi ja aiheesta ollaan vain hiljaa. Aavistin tämän jo etukäteen.

Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi. Tosin tästä tapauksesta en ole vielä varma, mutta huonolta näyttää.

Mistä olette löytäneet velamiehiä? Miten aidon velamiehen tunnistaa? Kaksi edellistä ovat perustelleet sanojensa pyörtämistä sillä, että sanoivat suhteen alussa mitä halusin kuulla ja arvelivat minun muuttavan mieleni kuitenkin lopulta. Minusta tämä on epäreilua.

Kommentit (1644)

Vierailija
1/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ite pistämään putket poikki. Mitä valitat?

Vierailija
2/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se nyt sitten on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin itsekin ehdottamassa. Minä kävin yksityisellä sterkassa ja kun tulee aika puhua lapsentekoaikeista mahdollisen seurustelukumppanin kanssa niin kerron heti olevani steriloitu. Jää ehkä-tyypit pois jo siinä vaiheessa.

Vierailija
4/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto voittaa ;)

Vierailija
5/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on velamies. Itsellä lapsiluku oli täynnä, kun tavattiin, joten suhteen alussa hiillostin häntä moneen kertaan siitä onko hän varma asiastaan, koska minun kanssani ei lapsia tule. Sanoisin, että jos hän on aina tiennyt ertei halua lapsia, jos hänellä on tunneperusteen lisäksi järkiperuste ja mies on muuten sellainen, jolla on selkärankaa seistä mielipiteidensä takana, voi sanaan luottaa. Moni on kovin hidas kypsymään noissa asioissa, eikä kanta ole varma ennen kuin harmillisen myöhään kaikkien kannalta.

Vierailija
6/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.

Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.

Vierailija
7/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin miehiä

Vierailija
8/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.

Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.

Jos sinulla on velamies niin mikset ole laittanut omia putkia poikki? Olisit välttänyt kymmenen vuoden sivuvaikutukset ja stressin.

Vierailija
9/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin itsekin ehdottamassa. Minä kävin yksityisellä sterkassa ja kun tulee aika puhua lapsentekoaikeista mahdollisen seurustelukumppanin kanssa niin kerron heti olevani steriloitu. Jää ehkä-tyypit pois jo siinä vaiheessa.

No eivät jää. Varmasti löytyy mies, joka alkaa sitten jankkaamaan sterilisaatiosta, että OTA SE POIS. Vähän kuin mies, joka käski leikata otsatukan pois.

Vierailija
10/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla löydät aidon velan että pistät itse piuhat poikki ja teet tämän jo eka treffeillä aina harvinaisen selväksi.

Silloin nämä sekopäiset haahuilijat ei kiinnostu kun vaihtoehto on pysyvästi suljettu pois.

Et voi muutenkaan vaatia muilta sellaista.

Mikset muuten ole itse käynyt toimenpiteessä, taidat itse olla feikki vela?

Vierailija
11/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastraatiota en odota keltään vaan vasektomiaa. Siitäkin voin tinkiä jos voisin oikeasti muuten olla varma että mies ei niitä lapsia halua.

Ap

Vierailija
12/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita mitään vasektomiaa eikä ehköisyjä. Sukupuoliyhteydessä ollaan vain silloin, kun on tarkoitus lisääntyä. Yksinkertaista.

Vierailija
13/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies oikeasti pelkää, että vasektomia vie miehuuden ja että se on sama kuin koiran kastrointi. Pelkäävät että joutuvat pissaamaan istualteen ym todella tyhmää. Käy ap itse vaan sterkassa. Mies on hedelmällinen vuosikymmeniä ja voi haluta kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa myöhemmin.

Meillä minä olin se joka kävi sterilisaatiossa ihan juuri siitä syystä koska minä olin meistä se 100% varma etten halua lapsia. Miehellä on mahdollisuus vielä lisääntyä jos meille tulee joskus ero tai vaikka kuolen. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta, mutta mies ei ole vauvakuumeillut kertaakaan vaikkei aikoinaan suostunut vasektomiaan.

Minä kaipaan tässä miestä joka on lapsettomuudestaan varma. Sterkassa voin totta kai käydä itsekin, mutta ei se ratkaise tätä parisuhdeongelmaa.

Ap

Vierailija
14/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on pienikin halu hankkia lapsia niin suurinta rakkautta on lopettaa suhde että hän voi vielä hankkia haluamansa perheen.

T: 45v steriloitu vela-nainen

Vierailija
15/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla löydät aidon velan että pistät itse piuhat poikki ja teet tämän jo eka treffeillä aina harvinaisen selväksi.

Silloin nämä sekopäiset haahuilijat ei kiinnostu kun vaihtoehto on pysyvästi suljettu pois.

Et voi muutenkaan vaatia muilta sellaista.

Mikset muuten ole itse käynyt toimenpiteessä, taidat itse olla feikki vela?

Koska elin siinä kuvitelmassa että mies menee vasektomiaan.

Ap

Vierailija
16/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa ihan oikeasti pelätä tuota toimenpidettä.

Vierailija
17/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on pienikin halu hankkia lapsia niin suurinta rakkautta on lopettaa suhde että hän voi vielä hankkia haluamansa perheen.

T: 45v steriloitu vela-nainen

Näinpä. Olisin päättänyt tämänkin suhteen jo alkutekijöihinsä jos olisin saanut rehellistä tietoa asiasta. Nyt minua on pidetty löysässä hirressä tietämättäni vuosia, jos tässä käy kuten ounastelen.

Ap

Vierailija
18/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin miehiä

Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?

Ap

Vierailija
19/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa kolmas suhde menossa velamiehen kanssa. Toki kahden aiemman mielen muuttuminen oli sinänsä todella ymmärrettävää, kun oltiin niin nuoria. Harva alle 25-vuotias mies haluaa lapsia. Ne halut herää sitten iän myötä. Minä naisena olen tiennyt jo jostain 10-vuotiaasta asti, että en äidiksi halua tulla.

Vierailija
20/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju, jälleen kerran.

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi