Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka liittynyt keventäjiin?
27.08.2008 |
Olis kysyttävää kokemuksista tuosta foorumista. Miten ylipäätään toimii. Katsoin niiden nettisivuja ja mulle ei ainakaan selvinnyt muutakuin se että maanantaisin aina punnittava itsensä, mut lähinnä kiinnostaa saako sieltä jonkun henk.kohtaisen ruokavalion ja liikuntaohjelman vai miten se toimii?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lähinnä sen vuoksi, että mun on jonnekin saatava dokumentoitua syöntini ja siellä on mukavasti se oman ohjelman mukainen kaloritaulukko, jossa heti yhdellä silmäyksellä näkee onko esim. viikon aikana pysynyt omassa tavoitteessaan. Mun kaveri on kanssa ollut siellä jo pidempään ja se noudattaa niitä ruokaohjelmia. Sieltä siis saa ruokaohjeet jotka on suunniteltu määriltään just sille sun tavoitteelle. Minä en noudata niitä, kun niissä mulle aika outoja juttuja, olen tosi huono kokeilemaan mitään uutta. Mutta toki olen ottanut sieltä tosi hyviä reseptejä.
Liikuntaohjelman saa ja sen voi suunnitella omien mieltymysten mukaiseksi. Minä ajattelin kanssa nyt ensi viikolla innostua ja tehdä ohjelman itselleni. Sieltä voi valita itselle mieluiset lajit ja ohjelma tulee niiden mukaan.
Ainakin tähän asti olen tykännyt tosin minä en ole ollut siellä vielä viikkoakaan, mutta toivottavasti onnistun. Kaveri on ollut kohta vuoden ja siirtyy pian nollailemaan. Hintaansa nähden minusta sivut on tosi ok. Minä otin aluksi sen kolme kuukautta ja sillä hinnalla ei pääse painonvartioihin edes kolmena viikkona.