Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: En löydä Tinderistä enää ketään, joka haluaisi treffeille lukijat kertovat, miksi lapsia ei synny

Vierailija
04.04.2023 |

Siis eivätkö nykyään ihmiset osaa enää muuten tavata toisiaan kuin Tinderillä???

Itse olin treffailuiässä silloin kun nettitreffit olivat jo juttu (Tinder tuli vasta muutaman vuoden kuluttua) enkä kyllä koskaan mitään pidempää löytänyt netistä. Kaikki pidemmät suhteet ja myös nykyinen vaimo löytyi ihan tavallisesti ravintolasta.

Yrittäkää nyt ottaa itseänne niskasta kiinni. Ei siihen kuole, jos menee juttelemaan jollekin jotakin.

Kommentit (322)

Vierailija
301/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies ja tuntuu, ettei Tinderistä saa mätsejä, eikä löydy ketään? Tässä lääkkeet kahdeksan kohdan listan muodossa ihannemiehen profiiliin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Pyri mahdollisimman lähelle jokaista näistä ominaisuuksista. Jos täytät kaikki kahdeksan kohtaa, niin naismenestyksesi on taattua missä tahansa: Tinderissä, töissä, koulussa, kaupassa, salilla... Naiset lähestyvät ja tekevät aloitteet.

Todellinen lista. Mitä enemmän näitä ominaisuuksia, sitä paremmat mahdollisuudet pariutua. Mitä vähemmän, sitä suurempi riski jäädä ikisinkuksi.

- optimipituus 186cm

- ruumiinrakenne roteva/raamikas

- atleettinen tai "nallekarhu"

- symmetriset ja voimakaspiirteiset kasvot

- enemmän saalistajan kuin saaliin silmät

- täydellinen hiusraja

- mieluummin tumma kuin vaalea

- matala ääni

- hyvätuloinen

- korkeassa asemassa

- itsevarma

- määrätietoinen

- kunnianhimoinen

- synnynnäinen johtaja

- valkokaulustyössä mutta hallitsee käden taidot

- matkustellut paljon ulkomaille

- lapseton mutta halukas hankkimaan lapsia (vähemmistö naisista veloja)

- Tinderissä mainostoimiston laatima kiiltokuvaprofiili

- aloitteellinen ja soidinmenotaitoinen

- kokenut ja osaava, mutta ei tunnettu pelimies

- sosiaalisesti nopea ja taitava, "osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta"

- seksuaalisesti lähempänä dominoivaa kuin alistuvaa

- uskoo moderniin feminismiin mutta on myös entisajan ritari (huom, osaan naisista vetoaa totaalinen röyhkimys. He ovat vähemmistö, mutta heitä on enemmän kuin totaalisia röyhkimyksiä)

Jos olet eri mieltä, kuvittele mies joka ei vain poikkea ideaalista, vaan on näiden vastakohta.

Kuvittelin sellaisen ja se on tavallinen mies.

Tavallinen mies on deittimarkkinoilla aivan yhtä hyvässä asemassa, kun ruma mies. Eli kyllä, olet tavallaan oikeassa.

Lähipiirissäni on tusina tavallista nuorta miestä eikä kenelläkään heistä ole ollut vaikeuksia pariutua.

Voin luetella sulle nää tyypit. Kaksi yliopistossa opiskelevaa nuorta miestä, toinen löysi opiskeluista tyttöystävän ja toinen jo lukiosta. Molemmat miehet tavallisen näköisiä, toinen jo nuorena kaljuuntuva. Molemmilla nätit naiset. Seuraava mies amiksessa, myös tyttöystävä amiksessa. Mies näyttää puutarhatontulta ja ylipainoa on. Neljäs mies myös amiksessa, en tiedä kuka on tyttöystävä mutta sellainen on. Viides mies ensimmäinen komeahko, tyttöystävä hieman tavallisempi. Molemmat opiskelijoita. Kuudes vielä lukiossa, seurustelee lukiolaisen kanssa.

Vierailija
302/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi oman tasonsa. Naiset haluavat aina pariutua ylös päin eli heille kelpaa vain itseään parempi tasoisempi mies. Miksi naiset ei pariudu tasoisestensa miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa. Naiset haluavat aina pariutua ylös päin eli heille kelpaa vain itseään parempi tasoisempi mies. Miksi naiset ei pariudu tasoisestensa miesten kanssa?

Koska naiset arvioivat tasot eri tavalla. Pullukalle ei kelpaa pullukka, vaan koska hän on maisteri, hän etsii toista maisteria. Solakka ei etsi salimakea vaan arvoiltaan vasemmistolaista, jollainen on itsekin.

Vierailija
304/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset arvioivat tasot eri tavalla. Pullukalle ei kelpaa pullukka, vaan koska hän on maisteri, hän etsii toista maisteria. Solakka ei etsi salimakea vaan arvoiltaan vasemmistolaista, jollainen on itsekin.

Erikoista on myös se että naiset pariutuvat miesten kanssa jolla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso. Ei miehet ajattele naisen koulutustasoa/palkkatasoa joten tässä on yksi iso ero naisten ja miesten pariutumis tavoista.

Vierailija
305/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen eronnut yhden lapsen äiti. Elin pitkään vähän puolivälissä siitä, haluanko lisää lapsia vai en.

Olen nyt eron jälkeen ollut kahdessa tapailusuhteessa, kummassakaan ei mies halunnut lapsia/lisää lapsia.

Jo kun olin lapseton, oli haastavaa löytää miestä joka lapsia haluaisi, eikä siis "sitten joskus".

No, olen tullut nyt tulokseen, että pysyttelen jatkossakin yhden lapsen äitinä. Lisääntymisvuosia olisi vielä jäljellä, mutten ala etsimällä etsiä miestä, joka haluaisi lapsia JA jonka kanssa parisuhde toimisi.

Keskityn ainokaiseeni ja meidän elämään. Onneksi hänellä on läheisiä lapsisukulaisia, kun sisaruksia ei tule koskaan olemaan.

Vierailija
306/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista on myös se että naiset pariutuvat miesten kanssa jolla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso. Ei miehet ajattele naisen koulutustasoa/palkkatasoa joten tässä on yksi iso ero naisten ja miesten pariutumis tavoista.

Tämä ei tulekaan seurusteluvaiheessa esille, vaan viimeistään silloin, kun pariskunta saa lapsen. Sitten alkaa hyväpalkkaisella miehellä itku, kun ei voi rahoja käyttää itseensä vaan joutuu lapsenkin kuluja maksamaan.

Vierailija
307/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää. Oikeasti. Jos noin kerran on, niin eikö sen nyt vain voisi ottaa opikseen ja alkaa hyödyntää tietoa? Naiset pariutuvat miesten kanssa, joilla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso. Piste. Sinkkumiehet voivat tästä lähtien itse kukin vetää tästä johtopäätöksensä sen suhteen, millaisesta naisesta kannattaa alkaa haaveilla.

Miehet pariutuvat naisten kanssa, jotka ovat .. mitä? Kauniita? Nuorempia? Hoikkia? Ok. Sinkkunaiset voivat tästä lähtien itse kukin vetää tästä johtopäätöksensä sen suheen, millaisesta miehestä kannattaa alkaa haaveilla.

Mutta ei. Sen sijaan, että te itsekään uskoisitte näitä omia jankutuksianne, te vain pyörittelette niitä uudestaan vuodesta toiseen.

Vierailija
308/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika. Omaan silmään Itä-Euroopan naisten taso on näöllisesti korkeammalla mitä Taunoilla. Silti kyseiset naiset suostuu lähtemään duunarien matkaan. Siltikään tätä elettä ei kyetä arvostamaan. Haukutaan onkijoiksi.

Vierailija
309/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyykin potentiaaleja isä- ja äitihahmoja. Not!

Ehdottomasti työelämässä olevien naisten kannattaa toimia miesten tavoin ja hankkia kotihengetär. Miksi vain miehillä olisi oikeus saapua töiden jälkeen tuoksukynttilöiden hajustamaan puhtaaseen kotiin? Miehelle pitää kertoa ennakkoon homman nimestä.

Rentmen.eu

Vierailija
310/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää. Oikeasti. Jos noin kerran on, niin eikö sen nyt vain voisi ottaa opikseen ja alkaa hyödyntää tietoa? Naiset pariutuvat miesten kanssa, joilla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso. Piste. Sinkkumiehet voivat tästä lähtien itse kukin vetää tästä johtopäätöksensä sen suhteen, millaisesta naisesta kannattaa alkaa haaveilla.

Miehet pariutuvat naisten kanssa, jotka ovat .. mitä? Kauniita? Nuorempia? Hoikkia? Ok. Sinkkunaiset voivat tästä lähtien itse kukin vetää tästä johtopäätöksensä sen suheen, millaisesta miehestä kannattaa alkaa haaveilla.

Mutta ei. Sen sijaan, että te itsekään uskoisitte näitä omia jankutuksianne, te vain pyörittelette niitä uudestaan vuodesta toiseen.

Tulkitsen alapeukun niin, että vastaukseni ei kelvannut. Jankuttaja toivoisi, että me naiset alkaisimme väittää vastaan, jotta hän saisi jankuttaa lisää. Itse en enää jaksa. Jos kerran on fakta, että naiset pariutuvat miesten kanssa, joilla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso, niin hyväksytään se. Alan itsekin toistella sitä näissä ketjuissa.

Vierailija
311/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän täällä itketään, itse olen torjunut naisen. Koska hän oli lihava.

Ei moni nainenkaan halua lihavaa ja lyhyttä miestä.

Vierailija
312/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan pullukalle naismaisterille ei kelpaa pullukka miesmaisteri, vaan pitäisi olla hyväkroppainen tohtori, tai ainakin kohta väittelevä.

Vierailija
313/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan pullukalle naismaisterille ei kelpaa pullukka miesmaisteri, vaan pitäisi olla hyväkroppainen tohtori, tai ainakin kohta väittelevä.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
314/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin (ja kaiken nettideittailun) ongelma on se, että monet saattavat näyttää paperilla hyvältä, mutta livenä huomataan että kuulostaa väärältä, tuoksuu väärältä, ei ole olemukseltaan, käytökseltään ja jutuiltaan yhtään sellainen mitä odotti jne.

En siis sano että irl kumppanin löytäminen olisi sen helpompaa, mutta ainakin nopeasti tietää että "tuon kanssa synkkaa" sen sijaan että menee toistuvasti käytännössä sokkotreffeille muutaman viestin ja kuvan nähtyään, ja sitten puree hammasta kun on niin kiusallista/tuskallista.

Vierailija
315/322 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen alapeukun niin, että vastaukseni ei kelvannut. Jankuttaja toivoisi, että me naiset alkaisimme väittää vastaan, jotta hän saisi jankuttaa lisää. Itse en enää jaksa. Jos kerran on fakta, että naiset pariutuvat miesten kanssa, joilla on vähintään sama koulutustaso/palkkataso, niin hyväksytään se. Alan itsekin toistella sitä näissä ketjuissa.

Tää on tilastollisesti todennäköisesti tottakin, että monet pariutuu saman koulutus/palkkatason kanssa. Ihan loogiselta se kuulostaa, koska moni pariutuu opiskeluaikaan, ja silloin tietysti pyöritään niissä oman koulutustason tilaisuuksissa. Sitä en ymmärrä, että mikä itkun aihe tämä jollekin on. Ihan luonnollistahan tuo on.

Sen sijaan esim. itse olen nyt hyvätuloinen sinkkunainen, ikää 38v. Tässä välissä olin naimisissakin ja on lapset jo tehtynä, että mihinkään ikisinkkukategoriaan en kuulu. Mutta ihan vaan ajattelin sanoa, että koska itse tienaan hyvin, ei miehen tuloilla ole kyllä juurikaan merkitystä. Sen sijaan samalla ajatus- ja arvomaailmalla, elin- ja käytöstavoilla, kiinnostuksen kohteilla jne. on suurikin merkitys. Monesti nuokin kyllä määrittyy (stereotyyppisesti, eli poikkeuksia toki on) koulutustason perusteella.

Mutta uskon kyllä, että voi olla olemassa pienituloisia naisia, joilla on intressinä nostaa elintasoaan miehen tulojen kautta. Nämä on kuitenkin varmasti aika pieni osa kaikista naisista, että sinänsä ihmetyttää, kun palstan mukaan vaikuttaa, että miesten silmissä kaikki naiset olisivat tuollaisia. Moni pienituloinen nainen pariutuu myös yhtä pienituloisen miehen kanssa.

Vierailija
316/322 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuntemani nuori mies on sanonut, ettei aio tehdä lapsia, koska nykyään kaikki eroaa. Eivät halua erolasten isäksi, eikä elatusmaksuja maksamaan siitä hyvästä.

Tämä on hyvä peruste olla hankkimatta lapsia. Lapsen syntymä aktivoi vanhempien omat lapsuuden kokemukset ja se häiritsee parisuhdetta. Siksi eroja tulee niin paljon lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
317/322 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän täällä itketään, itse olen torjunut naisen. Koska hän oli lihava.

Ei moni nainenkaan halua lihavaa ja lyhyttä miestä.

Olen ollut erään naisen kanssa tekemisissä ja vaikka onkin mukava jne. niin en voi sille mitään että se ei vaan iske kun tällä paino alkaa olemaan 150 kilon luokkaa. Henkistä närää aiheuttaa sekin, kun nainen on näyttänyt menneisyydestään kuvia ja videoita ja on ilmeisesti aina aiemmin ollut normaalissa painossa ja oikein kivan näköinen.

Vierailija
318/322 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v nainen, enkä IKINÄ aio hankkia parisuhdetta enkä TODELLAKAAN aio hankkia lapsia. En nyt enkä koskaan!

Vierailija
319/322 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22v nainen, enkä IKINÄ aio hankkia parisuhdetta enkä TODELLAKAAN aio hankkia lapsia. En nyt enkä koskaan!

Tämä on kuultu tuhanteen kertaan.

Single forever.

Nyt 30+ iässä jokainen tuttu nainen on pukannut vähintään yhden lapsen ja hankkinut asuntolainan.

Parisuhteita ei synny koska ainoa motiivi naisille pariutua tavallisen miehen kanssa on perhe ja asuntolaina.

Vierailija
320/322 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tilastollisesti todennäköisesti tottakin, että monet pariutuu saman koulutus/palkkatason kanssa. Ihan loogiselta se kuulostaa, koska moni pariutuu opiskeluaikaan, ja silloin tietysti pyöritään niissä oman koulutustason tilaisuuksissa. Sitä en ymmärrä, että mikä itkun aihe tämä jollekin on. Ihan luonnollistahan tuo on.

Sen sijaan esim. itse olen nyt hyvätuloinen sinkkunainen, ikää 38v. Tässä välissä olin naimisissakin ja on lapset jo tehtynä, että mihinkään ikisinkkukategoriaan en kuulu. Mutta ihan vaan ajattelin sanoa, että koska itse tienaan hyvin, ei miehen tuloilla ole kyllä juurikaan merkitystä. Sen sijaan samalla ajatus- ja arvomaailmalla, elin- ja käytöstavoilla, kiinnostuksen kohteilla jne. on suurikin merkitys. Monesti nuokin kyllä määrittyy (stereotyyppisesti, eli poikkeuksia toki on) koulutustason perusteella.

Mutta uskon kyllä, että voi olla olemassa pienituloisia naisia, joilla on intressinä nostaa elintasoaan miehen tulojen kautta. Nämä on kuitenkin varmasti aika pieni osa kaikista naisista, että sinänsä ihmetyttää, kun palstan mukaan vaikuttaa, että miesten silmissä kaikki naiset olisivat tuollaisia. Moni pienituloinen nainen pariutuu myös yhtä pienituloisen miehen kanssa.

Miesten ja naisten tuloerot, KAIKKI

https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…

Miesten ja naisten tuloerot, YKSINELÄVÄT

Miesten ja naisten tuloerot, LAPSETTOMAT PARISKUNNAT

Aika radikaalit erot, vai mitä? Hassusti parisuheisiin päätyy paljon hyvätuloisia miehiä ja sinkuiksi paljon pienituloisia miehiä. Naisiin tämä ei sitten pädekään.