Sinä joka äänestit kokoomusta, paljonko on palkkasi ennen veroja
Haluan vain nähdä kuinka rikkaat moukaroivat meitä köyhiä kohta ja vielä nauttivat siitä.
Kommentit (67)
Kuukausipalkkani on 3700€. Olen äänestänyt kokoomusta jo opiskeluaikanani, sekä matalapalkkaisessa työssä (sain silloin bruttona alle 2000€). Kokoomus osaa talousasiat ja nyt niille on korostunut tarve. Ehkä jostain joutuu luopumaan mutta elämä on- näinkään (sdp linjalla) ei voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
5500 suunnilleen ja äänestin myös kokoomusta jo opiskellessani. Lapsuuden perheeni oli hyvin köyhä, siksi näen oman yrittämisen arvon ja siihen ei nokan eteen ilmaiseksi asetetut eurot auta.
Juuri näin- jotta talous voi olla vakaalla pohjalla, rahan ja työn arvostus täytyy olla korkealla. Kannettu vesi ei pysy kaivossa!
4500€, netto noin 3000. Ihan naurettavaa että työttömät saavat lähes saman elintason
En nosta ansiotuloja kuin vajaa 4000e/kk. Yritykseni tekee voittoa ja verovapaat osingot on se juttu. Siksi kokoomus.
Säännölliset kk-ansiot 4700 e / kk.
Epäsäännöllisten lisien ym kanssa 69.000 e / viimevuonna.
Olen aina äänestänyt oikeistoa.
Vähän yli 5 tonttua. Tosin olisin äänestänyt kokkareita, vaikka brutto olisi 1 tonttu. En vain usko loputtomaksi velaksi elämiseen kasvavalla velkasuhteella. En äänestä oman edun takia vaan Suomen edun
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole rikkaiden puolesta puhuja, vaan ahkerien.
Jostain mystisestä syystä nämä vain kulkevat usein käsikädessä.
Eivät kulje. Tunnen monia ahkeria työmyyriä, joiden ahkeruus ei näy palkassa millään lailla. Kaikille ei vaan riitä niitä hyväpalkkaisia töitä, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin kokkarin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkelipuoluueen äänesäjien kannattaa miettiä, että jok päivä voi itse olla siellä köyhyysluokassa.
Niin myös Orpo itse.Ei elämä ole mikään stabiii tila.Mitä vaan voi käydä.
Sinäkin voit siis vaurastua. Ei kun meidän kokoomuslaisten joukkoon vain!
Sanoinko, että kuuluisin siihen joukkoon joka tarvii tukia? Kuulun siihen joukkoon, joka ajattelee muitkin , kun omaa napaansa.
Mulla on asiat tällä hetkellä hyvin.
Palkkaa ennen veroja sanotaan Bruttopalkaksi.
Opintoraha ja about 500 euroa kuukaudessa iltatöistä. Opiskelija
Työtön, joten peruspäivärahalla menen.
Olen yrittäjä.
"Palkkaa" otan sen verran minkä tarvitsee, vaihtelee.
5500 suunnilleen ja äänestin myös kokoomusta jo opiskellessani. Lapsuuden perheeni oli hyvin köyhä, siksi näen oman yrittämisen arvon ja siihen ei nokan eteen ilmaiseksi asetetut eurot auta.