Sinä joka äänestit kokoomusta, paljonko on palkkasi ennen veroja
Haluan vain nähdä kuinka rikkaat moukaroivat meitä köyhiä kohta ja vielä nauttivat siitä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Demari ehdokkaat oli toiseksi rikkaimpia että sekin on rahamiesten puolue
Sehän on osoitus jalommasta luonteesta, jos rikas on empatiakykyinen eikä ajattele pelkästään omaa napaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole rikkaiden puolesta puhuja, vaan ahkerien.
Jostain mystisestä syystä nämä vain kulkevat usein käsikädessä.
Ja Hah!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole rikkaiden puolesta puhuja, vaan ahkerien.
Jostain mystisestä syystä nämä vain kulkevat usein käsikädessä.
LOL
Katsotaan, montako idioottia kehtaa ilmoittautua :D
Oon ollut kova tekeentöitä jo nuoresta pitäen. Ei ole huippukoulutusta mutta työtunteja löytyy. Haluan korvausta enemmän itselleni itselleni en kaikille muille. Verotus on kohtuuton.
Noin 5500 mutta olen ollut pidemmän aikaa joko sairauslomalla tai osapäivätyössä burnoutin takia. Naurattaakin ihan hirveästi! Tuskin samaan työhön palaan kokoaikaisesti.
Kokkelipuoluueen äänesäjien kannattaa miettiä, että jok päivä voi itse olla siellä köyhyysluokassa.
Niin myös Orpo itse.
Ei elämä ole mikään stabiii tila.Mitä vaan voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkelipuoluueen äänesäjien kannattaa miettiä, että jok päivä voi itse olla siellä köyhyysluokassa.
Niin myös Orpo itse.Ei elämä ole mikään stabiii tila.Mitä vaan voi käydä.
Sinäkin voit siis vaurastua. Ei kun meidän kokoomuslaisten joukkoon vain!
Yrityksen kautta 5000 - 5500 euroa kuukaudessa. Äänestin kyllä Kokoomusta jo ollessani opiskelija.
Viime vuoden ansiotuloni ovat nolla.
Alle 2500 e/kk. Toki sen lisäksi saan vielä joka kk muutaman satasen pääomatuloja koska aloitin sijoittamisen kymmenisen vuotta sitten.
Kato ap ei se palkka vaan MIHIN ne rahat laittaa
Vierailija kirjoitti:
Noin 100 euroa kuussa hyvin kevyestä osa-aikatyöstä. Elän opintorahalla ja -lainalla.
Tätä se on kun turvaverkko on kunnossa. Otetaan valtion tuet ja pappa maksaa loput. Rikkaat ovat suurimpia valtion tukien käyttäjiä, vaikka muuta yrittävät esittää.
5500 e/kk, tässä ei mukana bonuksia, joita sain 11000 e viime vuonnq
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut kova tekeentöitä jo nuoresta pitäen. Ei ole huippukoulutusta mutta työtunteja löytyy. Haluan korvausta enemmän itselleni itselleni en kaikille muille. Verotus on kohtuuton.
???
Naurattaa lähinnä uskomaton typeryytesi :D