Polkupyörällä töihin
Pystyisitkö kulkemaan polkupyörällä päivittäiset työmatkasi?
Minä en.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin helposti, mutta kärsin liikahikoilusta ja olen läpimärkä hiestä jo parin kilometrin pyöräilyn jälkeen. En myöskään halua pitää mukana varavaatteita ja käydä työpaikalla suihkussa. Siksi liikun oikeastaan kaikki matkat, lyhyetkin autolla.
Liikahikoilua?? Pyöräilemällä kun alkaa se paino pudota niin ei enää niin hikoiluta.
Olen hikoillut aina voimakkaasti, enkä ole koskaan ollut ylipainoinen.
Laita vähemmän vaatteita.
Me ihmiset emme ole samanlaisia. Osa meistä ei hikoile juuri lainkaan, osa taas luonnostaan hikoilee paljonkin.
Työmatka 6km suuntaansa. Pyöräilen ympäri vuoden.
Päivittäin 15 km suuntaansa ihan helposti. Ei ole matka eikä mikään. Heikot sortuu toki...
Polkupyöräterroristien kokoontuminen taas käynnissä.
Puolukan Poimija kirjoitti:
Päivittäin 15 km suuntaansa ihan helposti. Ei ole matka eikä mikään. Heikot sortuu toki...
Sinä sorrut jo ensimmäisen baarin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyöräterroristien kokoontuminen taas käynnissä.
Ilmiannan sinut Mestarille!
Vain homot pyöräilee ja nyt on uudet isännät talossa ja pyöräilijät pistetään aisoihin.
Pystyn, mutta pyöräilen vasta sitten kun aamulla on vähintään 5 astetta lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vain homot pyöräilee ja nyt on uudet isännät talossa ja pyöräilijät pistetään aisoihin.
Tuommoset läskiperseet ei laita mitään mihinkään. Infarktia pukkaa jo sohvalta nouseminen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Juu. 8 km menee 25 minuutissa. Nopeampi kuin bussi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten, yksi kivi tuulilasiin riittää pistäämään autoilijan aisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niinkin, mutta vielä ehdit mukaan!
No en, autollakin vähän turhan pitkä matka. Aiemmin olen semmoista n 7-8km matkaa pyöräillyt, mutta sitä pidempään kaipais jo melkein sähköpyörän. Ainakin jos ympäri vuoden meinais.
Periaattessa voisin mutta menen mieluummin autolla. Arvostan vapaa-aikaani niin paljon että haluan pitää työmatkat mahdollisimman nopeina.
Juu, kuljen fillarilla kesät ja talvella kävelen. Ei ole tosin pitkä matka, joku pari-kolme kilsaa suuntaansa. Kuuntelen matkalla musiikkia tai jotain hyvää podcastia. Varsinkin kesäaamuisin pyöräily on päivän paras hetki.
Kesäaikaan voisin, n. 10 km suuntaansa. Rankan fyysisen työn takia kuljen mieluummin julkisilla.
sÄHKÖPYÖRÄ avaa uuden maailman.
Jo 10 vuotta naatittu ;-)
Pyöräilen kesät talvet. Työmatka 12km suuntaansa.