Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä saa jatkuvasti törkyviestejä: Lähes aina takana toinen nainen

Vierailija
02.04.2023 |

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu itse syyllistyy aivan samaan mistä muita ripittää. Olen nähnyt tämän omin silmin hänen tilillään. Siksi lopetin seuraamasta. En myöskään katso mitään ohjelmia, joissa hän esiintyy. Mennyt maku koko tyypistä.

Voisiko olla että on saanut jo niin paljon kuraa niskaan että on alkanut siksi sanoa kipakasti takaisinkin? Kyllä kai tuollaisessa lopulta meneekin hermot, jos kaiken aikaa syydetään loukkauksia.

Vierailija
42/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vapun ikäinen nainen. En menisi häntä arvostelemaan viestein, mutta kanava vaihtuu kyllä hetkessä, sillä en jaksa kuunnella hänen käkätystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalopönäkät naiset ovat kateellisia normaalipainoisille ja hoikille.

Vierailija
44/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nettitörkyturpailu omalla nimellä ja kuvalla, mutta täysin vieraalle ihmiselle on syvää Junttimaisuutta. Ei mitään käytöstapoja ja ylpeitä siitä.

Huonoa käytöstä ja suoranaista törkyilyä näkee somessa molempien sukupuolten tekemänä. Onneksi omissa tuttavissa ei juuri tuollaisia ole, mutta jos joku niin toimii, hän kyllä erottuu epäedukseen. Ei ne törkyilyn kohteet.

Onneksi Vapulla vaikuttaisi olevan terve itsetunto.

Vierailija
45/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on nainen

Vierailija
46/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi ihmusten ulkonököä, mutta minäkin kritisoin joskus hänen hiekkap****-kommentointiaan, kun seuraaja kysyi sämpylöiden ainesosaa.

Vuosien takaisista sämpylöistä jauhat eikä se edes mennyt niin kuin selität.

Vierailija
47/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Vapun pitää kuvata ihan kaikkea. Esim halihetkeä lapsen kanssa.

Missä sinä näät ne kaikki Vapun kuvaamat kuvat? En itse ole nähnyt.

Vierailija
48/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä samaa kuin joku muu, että tämä on selvästi Vapun pr-temppu. Kohta julkistetaan uusi ohjelma/projekti, niin nyt pitää ensin kerätä vähän säälipisteitä.

Itse maalittaminen on tuomittavaa, mutta tällainen julkisuus on aika läpinäkyvää.

Vierailija
49/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minua ällöttää helvetisti olla tekemisissä naisen kanssa, miesten kanssa työyhteisössä tulee toimeen hiton paljon paremmin, joustavammin, tehokkaammin ja tuloksellisemmin ja nyt kaikki seksistisesti asiaan suhtautuvat voivat vetää yhteen ihan mitä juttuja haluatte.

Vierailija
50/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö Vapulla bisnekset huonosti...?

Vierailija
51/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet jaksa jauhaa jonkin keski-ikäisen tädin uulkonäköä. Jostain uudesta autonmerkistä tai lintubongauksesta voivat laittaa viestiä. Miehet eivät katsele tanssihöpötyksiä, niitä katsovat neuleita tekevät naiset väsyneinä sohvalla. Miehet katsovat Lentoturman tutkinta-dokumenttia tai politiiikkaohjelmia tahi urheilua. Miehet ovat fiksumpia kuin naiset.

Vierailija
52/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Vapun pitää kuvata ihan kaikkea. Esim halihetkeä lapsen kanssa.

Missä sinä näät ne kaikki Vapun kuvaamat kuvat? En itse ole nähnyt.

Kyttää Vapun instaa ja sitten tulee tänne arvostelemaan, mitä kuvia hän sinne instaansa laittaa.

Vierailija
53/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani keski-ikäiset naiset eivät ole kiinnostuneita Vapusta eivätkä katso hömppä-ohjelmia. Olisikohan niin, että nämä pimiät, hintikat ja laukat solvaavat toisiaan anonyymeina?

Mikä näyttö sinulla on tällaisesta, vaikka pienellä kirjoittaen ja yleistämällä vihjailitkin? Alkaa mennä pikkaisen vainoharhaiseksi.

Vierailija
54/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani keski-ikäiset naiset eivät ole kiinnostuneita Vapusta eivätkä katso hömppä-ohjelmia. Olisikohan niin, että nämä pimiät, hintikat ja laukat solvaavat toisiaan anonyymeina?

Tämän tyyppiset viestit on niin idioottimaisia, kuka voi edes ajatella näin no mutta kun minä en tunne ketään keski-ikäistä joka haukkuu Vappua niin ei niitä sitten ole.. huoh

Vierailija
55/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainenkinhan voi olla naisvihaaaja. Onneksi ilkeä, negatiiviset kiusaajaluonteiset ihmiset ovat vähemmistö, mutta somessa he saavat äänensä kuuluviin ja voivat rellestää pahuuttaan aika vapaasti. 

Karua kyllä, että nämä kiusaajaluonteiset vihaaja-ihmiset kohdistavat sen vihansa lähes aina nimenomaan NAISIIN. Niin naiset kuin miehetkin. 

Ällöttäviä "ihmisiä".

eli Orpoa haukkuvat ovat logiikallasi miesvihaajia?

Vierailija
56/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään uutta. Tietäisittekin, millaista palautetta nämä keski-ikäiset asiakkaat laittaa meistä myyjistä vaateliikkeessä?! Toi kohderyhmä on..jätän sanomatta 😐

Aivan jäätävää.

Vierailija
57/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun bisnekset menee huonosti vai?

Vierailija
58/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi ihmusten ulkonököä, mutta minäkin kritisoin joskus hänen hiekkap****-kommentointiaan, kun seuraaja kysyi sämpylöiden ainesosaa.

Vuosien takaisista sämpylöistä jauhat eikä se edes mennyt niin kuin selität.

Kyllähän tuo Vapun kommentti jotain kertoo.

Vierailija
59/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ulkonäkönsä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta hyvä kun löytyi harrastus.

Vierailija
60/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapun bisnekset menee huonosti vai?

Silloinhan se valitus aina alkaa... pääsee palstoille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi