Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä saa jatkuvasti törkyviestejä: Lähes aina takana toinen nainen

Vierailija
02.04.2023 |

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on nainen.

Vierailija
62/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonutkaan että julkkiksen elämän pitäisi olla ruusuilla tanssimista. Onko julkuilla joku epärealistinen harhaluulo ammatistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tavallisetkin tallaajat kuulemme joskus mielipiteitä itestämme joita emme haluaisi.

Vierailija
64/73 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Vapulla bisnekset huonosti...?

Hyvin menee, mutta menköön!

"Vuoden 2022 tilinpäätöksen mukaan yhtiöllä oli jakokelpoista omaa pääomaa yhteensä 1,1 miljoonaa euroa".

Onneksi minulta puuttuu kateusgeenit. Hyvä Vappu!

Vierailija
65/73 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä media on vallan vahtikoira, some on julkisuuden henkilöiden mega-anoppi, jonka ilkeyksiä kukaan ei kaipaa saati ansaitse.

Vierailija
66/73 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meneekö Vapulla bisnekset huonosti...?

No arvasihan tuon. Ruokaboxihan ei oikein menesty...

Vierailija
67/73 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vapun kohdalla (varmaan monen muunkin) haukkumiseen sekoittuu se, että inhoaa sitä, että samat naamat on jatkuvasti esillä, se puretaan tyhmällä tavalla ulkonäön haukkumisen. Toisaalta Vapun tuntien hän on kyllä hiukan ulkokultainen, on melkoinen täti itse sanomaan ja myös nostaa itseään ja vaati itselle kohtelua tyyliin ettekö te tiedä kuka minä olen. Vahön nyt pata kattilaa soimaa.

Juuri näin. Itsetutkiskelu tekee kaikille välillä hyvää.

Vierailija
68/73 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappua ei näköjään saa kritisoida. Ylläolevan edeltävässä kommentissa vähän kritisoitiin, ja nimen omaan sanottiin, että Vappu ei siedä pienintäkään kritiikkiä itsestään, niin johan se kommentti on jo poistettu :D

Vierailija
69/73 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappua ei näköjään saa kritisoida. Ylläolevan edeltävässä kommentissa vähän kritisoitiin, ja nimen omaan sanottiin, että Vappu ei siedä pienintäkään kritiikkiä itsestään, niin johan se kommentti on jo poistettu :D

Kun joku ihminen herättää sinussa halun kritisoida häntä ilkeästi, tuo halu kertoo paljon sinusta itsestäsi eikä juuri mitään kritiikkisi kohteesta. Jostain syystä sinussa herää negatiivisia tunteita. Mistä nämä kumpuavat? Yleensä kun viha, arvostelun ja kritiikin tarve syntyy, arvosteleva ihminen itse on jäänyt paitsi jotakin sellaista, mitä hän toisessa kritisoi: huomiota, esillä oloa, arvostusta. Toisen esillä olo tuntuu sisimmässä pahalta, kun sitä ei ole itselle sallittu, eikä ehkä itsekään ole nähdyksi tulemista itselleen sallinut. 

Vierailija
70/73 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minua ällöttää helvetisti olla tekemisissä naisen kanssa, miesten kanssa työyhteisössä tulee toimeen hiton paljon paremmin, joustavammin, tehokkaammin ja tuloksellisemmin ja nyt kaikki seksistisesti asiaan suhtautuvat voivat vetää yhteen ihan mitä juttuja haluatte.

Mahdatkohan sinä itse suhtautua naisiin neutraalisti - joustavasti, tehokkaasti, tuloksellisesti - vai näkyykö käytöksestäsi, että sinua ällöttää helvetisti ihan vain sukupuolen takia? Saatat olla ns. osa ongelmaa. 

Vierailija
71/73 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun haukkuja on yksi av-palstan naisvihaajista. Perustelee aina haukkumista kritiikin antamisena. 

Säälittävä tyyppi.

Vierailija
72/73 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku ihminen herättää sinussa halun kritisoida häntä ilkeästi, tuo halu kertoo paljon sinusta itsestäsi eikä juuri mitään kritiikkisi kohteesta. Jostain syystä sinussa herää negatiivisia tunteita. Mistä nämä kumpuavat? Yleensä kun viha, arvostelun ja kritiikin tarve syntyy, arvosteleva ihminen itse on jäänyt paitsi jotakin sellaista, mitä hän toisessa kritisoi: huomiota, esillä oloa, arvostusta. Toisen esillä olo tuntuu sisimmässä pahalta, kun sitä ei ole itselle sallittu, eikä ehkä itsekään ole nähdyksi tulemista itselleen sallinut. 

Moi Vappu! Onks tää teksti s

On, on, osta säkin 60e just for you. Ja huomenna, ole tarkkana, ihania postauksia, mitä oon syöny ja juonu. Hepulis ihana, valoa sullekin.

Vierailija
73/73 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti TTK saisi uudet juontajat. Ei ihan riitä ainakaan naisjuontajan rahkeet suoraan lähetykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä