Vappu Pimiä saa jatkuvasti törkyviestejä: Lähes aina takana toinen nainen
Naiset on pahmipia vihapuhujia.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/581c58c2-6157-4f2b-907f-0cad66193c54
Kommentit (73)
Maria O. kirjoitti:
Miksi hän valittaa?
Viesteistä puuttuu törky. Ei totuus ole törkyä.
Ulkonäön ruma arvostelu on törkyä. Jossain oli, että on lihava jne. Vappu on aina huoliteltu töissään ja ihan varmasti tuotantoyhtiö yms puuttuisi tilanteeseen, jos olisi oikeasti jotain moitittavaa.
Niinhän Sara Sieppiäkin haukutaan koko ajan vaikka miksi, siis ulkonäköä. On "vanha ja naama roikkuu" jne. vaikka ihan kaikkea muuta on. Vaikka edustaakin ja tekee töitä ulkonäöllään, niin joku raja sentään. Kaupalliset yhteistyöt eivät sujuisi, jos hän ei olisi kelvollinen, kaunis ja edustava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa. Olen nähnyt Pimiän somesivuilla, että kyseli yhdeltäkin seuraajaltaan että onko hiekkaa siellä kenties. Lakkasin seuraamasta.
Oli tällainen case. Liittyikö johonkin sämpyläreseptin tiedusteluun tms? Mutta kirjoitti tosiaan rumasti ja tökerösti.
Jaa. Ikävä kuulla. Ilmeisesti ei kuitenkaan arvostellut toisen ulkonäköä, mistä tässä lähinnä puhuttu.
Tuo selittääkin sen keitä ovat nuo Vappu Pimiää haukkuvat kirjoittajat tälläkin palstalla. Ei hän minustakaan ole juontajana maailman paras, mutta umpimielisten suomalaisten joukossa ihan hyvä vaihtoehto enkä koe ettäkritiikille olisi tarvetta.
En epäile, etteikö olisi saanut myös asiatonta palautetta. Tuleehan sitä täälläkin harva se päivä eikä hän ole suinkaan ainut johon sitä kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestäni Vapun ulkonäössä mitään vikaa ole. Mutta en pitänyt siitä edes chattijuontajana, se oli silloin ainakin sellainen tekopirteä käkättäjä.
Eipä noissa juontajissa nyt ihan hirveästi mitään synkistelijöitä ja hissukoita muutenkaan näy, varmaan kuuluu jossain määrin tohon viihdeohjelmien juontajan hommaan muutenkin että on hyvä olla pirteä ja puhelias.
En tajua että miksi sitten seurata esimerkiksi Vappua jos se ärsyttää niin kovasti.
Itse en viitsi seurata yhtään tiliä mikä ärsyttää tai aiheuttaa jotain negatiivista tunnetta.
En tajua miksi Vapun pitää kuvata ihan kaikkea. Esim halihetkeä lapsen kanssa.
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin että mieheltä/miehiltä vastaava palaute olisi hyväksyttyä/hyväksytympää?
Huomasin jo lapsena, että mun ulkonäköä arvosteli tietyt naiset suvussa ja lähipiirissä. Toki nämä arvostelivat myös julkkiksia, vaikkei silloin somea ollutkaan, jossa näitä patoutumia purkaa. Se on kai joku keino saada toista alaspäin, kun toteaa, että "eipä ole häävit sääret" tai "kauhea ku turvonnut". Jos toinen on päässyt edes johonkin elämässään, niin kai se tuntuu hyvältä löytää joku vika ja ulkonäköhän on helpoin. Tietenkään vian ei tarvitse olla edes todellinen. Ja mitä väliä jonkun julkkiksen ulkonäöllä edes on?
Hyvä sääntö on, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa toisen ulkonäöstä, niin on hiljaa. Näin sivistyneet ihmiset toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vihaisi, niin maalittaminen ei ole silti oikein. Mielipiteensä voi sanoa asiallisestikin.
Jos ei ole mitään hyvää, rakentavaa sanottavana, silloin on paras olla hiljaa, sama pätee myös kirjoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että lyttääviä kommentteja voi tulla välillä ja aina silloin tällöin. Mutta nykyään valitaan kohde ja hyökätään joukolla kimppuun. Se on melko outoa.
Raukkamaisuus on lisääntynyt. Näkyy siinäkin miten nuoret käyvät joukolla yhden kimppuun ja esim. jopa potkitaan täysiä päähän jo maassamakaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuheet johtavat vihapuheisiin. Eritysesti feministit harjoittavat tätä. Hormoonihuurut saavat heidät toimimaan näin, ja pienipovisuudesta johtuva uhittelunhalu isopovisempaa naista kohtaan. Epävarmuus omasta naiseudesta ym.
Ok, incel. Kaikki uskoo.
Olen joutunut tissikateuden kohteeksi, rintojani on toinen nainen haukkunut utareiksi (taustalla hänen silloisen miehensä kommentit). Jos pienirintaiset kokisivat sääliä isorintaisia kohtaan, eivät he noin käyttäytyisi.
Ulkonäön arvostelu on moukkamaista, oli kyseessä millainen ulkonäkö tahansa.
Nönnöönnöö! Oma vika jos on niin tyhmä nimi!
Se on jännä miten on tilastoja miesten vihasta naisia kohtaan, mutta akka takertuu aina vain toisen akan synteihin. Luoja mitä typeriä, aivopestyjä lampaita te olette.
Miksi YLEISTÄTTE? Te kiljutte aina miten miehiä ei saa yleistää edes tilastojen valossa, mutta itse yleistätte "omien kokemusten" valossa.
Saan siis yleistää miehet ahdistelijoiksi? Häh? Miksette tuomitse MIEHIÄ? Häh?
Mikähän tälläkin palstalla on törkyviestien takana totuus..... yleisestihän niitä pidetään miesten kirjoittamina, mutta väittäisinpä ettei ne naiset niin puhtoisia enkeleitä ole kuten annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuheet johtavat vihapuheisiin. Eritysesti feministit harjoittavat tätä. Hormoonihuurut saavat heidät toimimaan näin, ja pienipovisuudesta johtuva uhittelunhalu isopovisempaa naista kohtaan. Epävarmuus omasta naiseudesta ym.
Ok, incel. Kaikki uskoo.
Olen joutunut tissikateuden kohteeksi, rintojani on toinen nainen haukkunut utareiksi (taustalla hänen silloisen miehensä kommentit). Jos pienirintaiset kokisivat sääliä isorintaisia kohtaan, eivät he noin käyttäytyisi.
Ulkonäön arvostelu on moukkamaista, oli kyseessä millainen ulkonäkö tahansa.
Onko alapeukuttajien mielestä ok sanoa toisen rintoja utareiksi? Ei niistä mulle ole ollut mitään etua parisuhdemielessä. Epätoivottua huomiota en kaipaa.
Minä en ymmärrä että miksi ihmisten ulkonäköä pitää pilkata, ja varsinkin tässä tapauksessa täysin aiheetta. Vappu on oikein hyvä juontaja ja esiintyjä, ja sen takia on varmaankin palkattu tuohon työhön. Iloinen, puhelias ja hyvä ulosanti, just niinkuin pitää tuossa hommassa ollakin. Ja minun mielestä lisäksi kaunis nainen. Tsemppiä Vapulle.
M55
Tuskinpa tuo loppuu sillä että uhriutuvat. Päinvastoin.
Onhan sielläkin feikkitilejä ja väärillä nimillä sekä nimilyhenteillä esiintymistä.